Adidas i Mančester junajted potpisali ugovor vredan 1,2 milijarde USD
Mančester junajted i Adidas produžavaju ugovor o sponzorstvu odeće u rekordnom ugovoru od 1,2 milijarde dolara, koji traje još jednu deceniju.
Nemačka kompanija za sportsku odeću nastaviće da pravi komplete i drugu odeću za britanski fudbalski tim, u jednom od najvećih sponzorstava Premijer lige koje je počelo 2015, nakon što je tim prebegao iz Nike-a.
Mančester junajted je na svojoj veb stranici rekao da je Adidasovo partnerstvo „uzbudilo navijače širom sveta inicijativama i naprednim dizajnom na terenu i omiljenom odećom“ i da novi ugovor „povećava fokus“ na njegov ženski tim za novu odeću.
„Izuzetno smo ponosni što možemo da najavimo produženje ugovora sa Mančester junajtedom. Adidas i Mančester junajted su dva najvažnija brenda u međunarodnom fudbalu i sasvim je prirodno da nastavimo saradnju“, rekao je izvršni direktor Adidasa Bjorn Gulden, prenosi CNN.
Dogovor od ponedeljka je značajno povećanje u odnosu na prethodni ugovor, koji je vredeo oko 750 miliona funti. Komercijalni poslovi poput ovih mogu da budu unosni za sportske timove jer njihova međunarodna privlačnost raste, a prodaja moderne odeće postaje dodatni izvor prihoda.
Prodaja Mančester junajteda
Ugovor je usledio jer je svetski poznati klub verovatno na prodaju. Prošle godine, njegovi američki vlasnici, porodica Glejzer, rekli su da je započet „proces istraživanja strateških alternativa“, koji bi mogao da uključuje potpunu prodaju. To je bila dobrodošla vest za navijače tima, pošto su vlasnici kod njih veoma nepopularni.
Otkup Mančester junajteda ostavio je klub opterećen neto dugom od 626 miliona dolara, prema najnovijim izveštajima organizacije.
Forbes rangira Mančester junajted kao drugi najvredniji tim na svetu, procenjujući da 145-godišnji tim vredi 6 milijardi dolara. Akcije tima su porasle za 2 odsto u trgovanju nakon vesti.
Izvor: BIZLife
Foto: Pexels, Unsplash