Tramp "oborio" američki brend

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tramp “oborio” američki brend

    Američki brend je u eri Donalda Trampa pretrpeo žestok udarac i više se ne nalazi na prvom mestu liste nacionalnih brendova.

    U godišnjem istraživanju koje sprovodi Anholt-GfK, SAD su pale na šesto mesto, a na prvom mestu sada se nalazi Nemačka, prenosi CNN.

    Kako se navodi, lista rangira pedeset svetskih nacija, na osnovu određenih kriterijuma kao što su kultura, populacija, turizam, imigracije, investicije i državna uprava.

    Simon Anholt, politički konsultant koji je pre više od deset godina razvio to istraživanje, kaže da je najveći razlog za veliki američki pad predsednik Donald Tramp.

    “Svedoci smo ‘Trampovog efekta’ koji prati njegov fokus na poruci ‘Amerika ispred svega’. Ipak, vredi istaći da su Amerikanci u ovoj anketi imali pozitivnije mišljenje o sopstvenoj zemlji nego prošle godine”, naveo je Anholt.

    Ovogodišnji pad rejtinga nije prvi put da SAD doživi tako nešto, ukazao je Anholt i podsetio da se “sličan pad globalne percepcije” dogodio Americi i 2004. godine, kada je na čelo SAD došao predsednik Džordž Buš.

    Tada su SAD pale na sedmo mesto.

    Prva na listi je Nemačka, Francuska je na drugom, Velika Britanija na trećem mestu, a pre SAD slede Kanada i Japan.

    Na sedmom mestu je Italija, a slede Švajcarska, Australija i Švedska.

    Izvor: RTS

    Foto: Beta/AP_Alex Brandon

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE