"Talenat uz podršku vodi do rezultata"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Milica Radojčić, sef kabineta generalnog direktora, Program za mlade Super star

    “Talenat uz podršku vodi do rezultata”

    Tehnomanija pokrenula program za mlade talente „Super Star”

    Tržište rada je doživelo velike promene i njih su, pre svega, inicirali mladi. Mladi danas brzo prihvataju promene, ne plaše se izazova i žele da rade u kompanijama koje će im pružiti šansu da se poslovno razvijaju i usavršavaju. Važno im je da osete da ih neko ceni i da u njima vidi potencijal.

    To je nešto što je i Tehnomanija, lider na tržištu potrošačke elektronike sa snažnom podrškom ritejla i e-commerca, prepoznala i zbog čega je krajem prošle godine pokrenula program za mlade talente – „Super Star”. Ovaj program je za kompaniju strateški bitan i njega podržavaju i HR i kabinet generalnog direktora ove kompanije.

    “Sa mladima se u Tehnomaniji radilo i ranije, ali ovaj program je poseban i drugačiji. Izabrali smo 15 zaposlenih u našoj kompaniji, između 25 i 35 godina, sa kojima dodatno radimo i kojima smo omogućili obuke i treninge, rad sa mentorima, redovne sastanke sa direktorom kompanije, kao i HR-om. I što je još važnije, uključili smo ih u strateški najvažnije projekte kompanije.” – kaže za BIZLife Milica Radojčić, šef kabineta generalnog direktora.

    “Mi ono što radimo – to i živimo. Zaposleni u našoj kompaniji imaju, u proseku, 36 godina. Onog trenutka kada smo krenuli u proces digitalne transformacije – odlučili smo da mladim koleginicama i kolegama damo posebnu priliku, dali smo im odgovornost i mogućnost da ostave trag u firmi i unaprede poslovanje.” – napominje naša sagovornica.

    Pored mogućnosti da nauče nove stvari, što kroz aktivno učešće na projektima, što kroz dodatne edukacije, Tehnomanijini „superstarovi” u okviru ovog programa imaju i budžet za razvoj kojim sami raspolažu.

    “U razgovorima sa njima, često naglasim da talenat sam po sebi nije dovoljan za uspeh. Tu je i vera u sebe, posvećenost i mnogo rada svakog dana, a mi smo im tu kao podrška koja štiti, neguje i usmerava.” ističe Milica. 

    Tehnomanija je mesto na kojem mogu da se razvijam

    Nevena je, posle pet godina rada u maloj, savršenoj belgijskoj firmi sa 100 zaposlenih, odlučila da dođe u Tehnomaniju, gde ju je sačekalo 900 ljudi u maloprodaji, o kojima je trebalo da se brine.

    Nevena Petrović, HR Business partner

    Nevena Petrović, HR Business partner

    “Meni je bila potrebna promena poslovnog okruženja i Tehnomanija je apsolutno za mene bila pravo mesto za dalji razvoj. Bila je drugačija, brža, interesantna i, jednostavno, nova. Sve ono što mi je bilo potrebno da se pokrenem. Pozicija na koju sam došla nije postojala u kompaniji, tako da, pored toga što sam sama tražila svoje mesto, istovremeno sam se trudila i da u kompaniji približim šta je to što ću raditi – definitivno, izuzetan izazov sam po sebi. Posle godinu i mesec dana provedenih u ovoj kompaniji, mislim da sam na savršenom mestu na kojem mogu da se razvijam.” – kaže Nevena i dodaje da se oseća počastvovano što je deo programa „Super Star” i što ju je kompanija prepoznala kao nekog u koga treba ulagati i ko ima potencijal.

    “Ja sam za vreme koje sam provela u Tehnomaniji prošla koliko bih, možda, prošla u nekoj drugoj kompaniji u HR sektoru za dve ili tri godine. Recimo, radila sam na implementaciji novog bonus modela, što je jedinstveno iskustvo. Uključena sam i u projekat „Axonify”. To je platforma za učenje na zabavan način, koju koriste naše kolege u maloprodaji. Trenutno u kompaniji paralelno radim na više projekata sa fokusom na razvoj i edukaciju kolega u maloprodaji – Trening centar i onboarding proces. Izuzetno sam uzbuđena zbog ovih projekata, smatram da će doprineti zadovoljstvu naših kolega, a time i poboljšati i naš odnos sa kupcima.” – objašnjava Nevena.

    Promene vode ka ličnom i kompanijskom uspehu

    Milanu je veliko zadovoljstvo što je deo kompanije koja trenutno prolazi kroz najveću digitalnu transformaciju na tržištu.

    Milan Prokopović  Rukovodilac službe za postprodajne usluge

    Milan Prokopović, Rukovodilac službe za postprodajne usluge

    “Moj razvoj u Tehnomaniji počeo je 2018. godine, a od 2020. učestvujem u sprovođenju programa digitalne transformacije. Osim promene poslovnog modela i optimizacije procesa, program podrazumeva uvođenje SAP-a, implementaciju Salesforce rešenja i drugih naprednih alata. Ovu godinu smo proglasili godinom kupca, sa jasnim ciljem da naše usluge i asortiman uskladimo sa potrebama korisnikâ, ali i da ispunimo njihova najviša očekivanja. Sve ovo čini posao vrlo dinamičnim, jer nam ne dozvoljava da stanemo – naprotiv, motiviše nas da donosimo važne odluke. Na taj način mi postajemo nosioci promena u kompaniji.” – kaže Milan, koji je uključen u više strateških projekata, među kojima su implementacija SAP e-commerce rešenja, Click & Collect prodaje i razvoj portfolija usluga.

    Milan kaže da kroz program „Super Star” Tehnomanija neguje kulturu otvorene komunikacije, kreativnog procesa i timskog rada.

    “Program je osmišljen tako da se na strukturiran način bavi razvojem mladih ljudi. Podrška članova top menadžmenta kroz mentorski rad jedna je od prednosti koju, lično, najviše vrednujem.” – ističe Milan.

    Timski rad je ključni sastojak za uspeh

    Najznačajniji projekat na kojem Bojana Jelisavac radi jeste implementacija platforme Salesforce Marketing Cloud. Ova platforma, kako Bojana objašnjava za BIZLife, omogućava da se za kupca kreira personalizovana ponuda i da mu se poboljša iskustvo kupovine. Bojana je angažovana i na programu implementacije SAP-a.

    Bojana Jelisavac  Specijalista za CRM

    Bojana Jelisavac, Specijalista za CRM

    “U Tehnomaniji sam godinu i po dana i, ako bih morala da izdvojim najvažnije poslovno iskustvo do sada, onda je to učestvovanje u strateški značajnim projektima za kompaniju, koja je u procesu digitalne transformacije. Salesforce je budućnost svake kompanije koja se bavi svojim kupcima.” napominje Bojana.

    Da bi se kvalitetno uradio posao, kaže Bojana, timski rad je veoma važan, jer uz dobre kolege mnogo je lakše prevazići svakodnevne poslovne izazove, dok je, prema njenom mišljenju, izlazak iz zone komfora najbrži i najbolji način kako za lični napredak tako i za usvajanje novih znanja.

    ” Program „Super Star” svima nam daje motivaciju da budemo još bolji u svom radu. Neprocenjivo je iskustvo raditi u kompaniji koja ulaže u razvoj i napredak mladih. To što znam da Tehnomanija veruje u mene podstiče me da svakodnevno pružam najbolje od sebe.” – ističe ona.

    Motivišu me dinamično okruženje i konstantno učenje

    Srđan je svoju poslovnu karijeru započeo u marketinškoj agenciji, ali je želeo da sazna kako izgleda raditi u velikom korporativnom sistemu.

    Srđan Milijević, Asistent izvršnog direktora prodaje

    Srđan Milijević, Asistent izvršnog direktora prodaje

    ” Želeo sam da radim u korporaciji, jer je tu svaki dan dinamičan i, s obzirom na brzi tempo rada, mogućnosti za usavršavanje u različitim domenima poslovanja veoma su dostupne mladim kolegama voljnim za učenje i rad na različitim projektima. Zbog toga sam se i prijavio na poziciju asistenta izvršnog direktora prodaje. Od prvog dana sam shvatio da mi se sviđaju i kompanija i kolektiv. Moram priznati da sam oduševljen programom „Super Star” i time što su kompaniji ljudi na prvom mestu i što se veoma ulaže u mlade talente.” – kaže Srđan.

    Srđanov savet i preporuka mladima jeste da karijeru počnu u korporativnom svetu, jer tu mogu da dobiju širinu poslovanja u različitim sektorima i jasno sagledaju različite načine rada i procesa.

    ” Smatram da je najbolji način da napredujemo ako upoznamo kompaniju i shvatimo kako funkcionišu različiti sektori. Ne možemo da se interesujemo samo za svoj posao, već moramo biti upoznati i sa radom ostalih kolega i njihovih sektora. Prodaja mi je posebno zanimljiva jer je dinamična. Kupac danas ima mnogo veća očekivanja nego ranije i naša trenutna digitalna transformacija upravo nam omogućava da se tome prilagodimo. U narednom periodu ću raditi u maloprodajom objektu i radujem se tome, jer ću iz prve ruke moći da vidim kako uz pomoć digitalnih alata omogućavamo kupcu jedinstveno iskustvo kupovine na svim kanalima prodaje i postajemo omnikanalni ritejler.” – najavljuje Srđan.

    Mladi učestvuju u strateškim projektima

    Jovana je započela praksu na poziciji u logistici, za koju je saznala putem društvenih mreža. Kroz godinu dana vrednog rada i zalaganja, napredovala je i postala specijalista u okviru sektora.

    Jovana Milosavljević Specijalista za logističke podatke  i mapiranje skladišta

    Jovana Milosavljević, Specijalista za logističke podatke i mapiranje skladišta

    “Značajnije mi je što sam napredovala u znanju, poziciji ne pridajem toliko značaja. Unapređenje gledam kao dokaz da je moje znanje dostiglo tu poziciju. Logistika je u našoj firmi u razvoju, što me je privuklo da se uključim, ali i da istrajem, iako je bilo teških momenata” – kaže Jovana za BIZLife.

    Teški momenti, ističe ona, najbolje se prevazilaze konstantnom željom za učenjem i jakom motivacijom.

    “Tehnomanija prolazi kroz digitalnu transformaciju, što sa sobom nosi brojne izazove. Svakako, smatram da je za mlade bolje da rade u ovakvoj kompaniji, koja teži korišćenju softverskih rešenja, nego u firmi u kojoj su zastupljeni manuelni načini rada. Pored toga, mladi u Tehnomaniji, bez obzira na to da li su u programu „Super Star”, nisu stavljeni sa strane – naprotiv, svi aktivno učestvujemo u strateškim projektima.” – kaže Jovana.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE