Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    AI, posao

    Strategija koja pomaže da imate uspešnu karijeru: Podelite obaveze u tri kategorije

    Prava mera uspeha nije duže ostajanje na poslu ili značajna povišica. Umesto toga, bitno je kojim obavezama, rokovima, projektima i zadatku dajete prioriet, kazala je Džulijet Han, neuronaučnik sa Harvarda i vanredni profesor na Columbia Business School.

    Da biste bili srećniji i uspešniji u svojoj karijeri, njena preporuka je da identifikujete i fokusirate se na to da budete uspešni u nekoliko ključnih stvari.

    To je „kontraintuitivan“ pristup onome što veoma uspešne osobe često koriste kada slede svoje profesionalne aspiracije, tvrdi Han, koji je takođe akademski savetnik na Harvardskoj medicinskoj školi.

    „Ljudi pogrešno misle da moraju da budu odlični u svemu što rade da bi bili uspešni, ali ako krenete tim putem, sve će patiti: kvalitet rada, fokus, zdravlje. Taj mentalitet vas dovodi na brzi put do sagorevanja“, objasnila je ona.

    Posao, strategija

    Posao, strategija (Pixabay)

    Strategija i prioriteti

    Možete da odredite prioritete na koje ćete se usredsrediti tako što ćete svoje poslovne obaveze podeliti u tri kategorije:

    • Zadaci u kojima morate biti odlični
    • Zadaci u kojima morate biti dobri
    • Zadaci u koje možete da uložite malo truda ili da ih delegirate nekom drugom

    Zatim napravite listu veština koje su vam potrebne da biste izvršili zadatke navedene u prvoj i drugoj kategoriji, tako da imate jasnu mapu puta gde ćete možda morati da unapredite veštinu da biste bili efikasniji u svom poslu, navela je Han, piše CNBC Make It.

    Ako želite drugo mišljenje o obavljanju vašeg posla, Han predlaže da se konsultujete ili sa kolegom ili sa svojim menadžerom.

    „Recite im da procenjujete svoje trenutno opterećenje da biste maksimizirali svoju produktivnost i fokusirali se na neke veće ciljeve. Pitajte ih u kojim oblastima misle da radite dobro, gde možda niste uspeli i da li prioriteti koje ste naveli pomažu misiji kompanije“, kazala je ona.

    Na kraju, zadaci za koje odlučite da treba da budete odlični trebalo bi da se unesu u vaše dugoročne ciljeve u karijeri, bilo da se radi o pozicioniranju za unapređenje, sticanju liderskog iskustva ili razvoju nove veštine.

    Posao, motivacija

    Posao, strategija (Pexels)

    Kako da koristite vreme?

    Čak i ako ste zaglavljeni u poslu koji vam se ne sviđa, smanjenje broja zadataka u koje ulažete 100 odsto truda trebalo bi da vam pomogne da oslobodite vreme u vašem rasporedu za umrežavanje, ažuriranje biografije i istraživanje novih mogućnosti, istakla je Han.

    Naučite da upravljate svojom energijom i vremenom na poslu.

    Han je navela da će dugoročne koristi nadmašiti sve kratkoročne neprijatnosti. Na primer: Možda manje reagujete na e-poruke, ali ako to slobodno vreme koristite za rad sa fokusom, verovatno ćete raditi kvalitetnije.

    „Razmišljanje o svim komponentama vašeg radnog opterećenja i o tome kako one pomažu ili škode razvoju vaše karijere je veoma važno. Pomaže vam da izbegnete da budete na autopilotu i stavlja vas na mesto vozača u vašoj karijeri“, zaključila je Han.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE