Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novi Meksiko

    Zaposlenima je dosta brze hrane: Aplikacija Office Bite dostavlja kompanijama „jela na kašiku“

    Kada dođe vreme za ručak na poslu, mnogi nemaju ideju šta da jedu. S obzirom na brz tempo života, neke od najlakših opcija za zaposlene su pekare i brza hrana, ali to nije nazdraviji izbor. Toga je sve više ljudi, ali i kompanija postalo svesno. To je prepoznala i kompanija Office Bite koja isporučuje kuvana jela zaposlenim ljudima.

    ,,Jela na kašiku“ koja podsećaju na toplinu doma postaju sve traženija u poslovnom svetu. Zato su i kompanije počele da pridaju veliku važnost zdravim obrocima. Imajući to na umu kompanija Office Bite osmislila je jednostavan i brz način da zaposleni naruče hranu po želji preko njihove aplikacije.

    ,,Ponuda Office Bite-a obuhvata zdrava kuvana jela, ali takođe uključuje i fast food opcije, azijsku hranu, veganske i vegetarijanske obroke, kao i dezerte. Verujemo da je važno da imamo raznolikost kako bismo mogli da odgovorimo na različite ukuse i potrebe naših klijenata“, navodi za BIZLife direktor prodaje u kompaniji ,,Office Bite“ Aleksandra Jovanović.

    Aleksandra Jovanović, direktor prodaje Office Bite

    Aleksandra Jovanović, direktor prodaje Office Bite

    Kako funkcioniše naručivanje obroka?

    Kada je reč o naručivanju hrane, svaki zaposleni poručuje za sebe unutar jedne kompanije, objašnjava ona. Poručivanje hrane može da se vrši nedelju dana unapred ili na isti dan isporuke do 10 sati. Kako jedan isti jelovnik ne bi vremenom dosadio, u dogovoru sa klijentima i shodno njihovim potrebama, dnevna ponuda restorana se menja. Dostava hrane se vrši u dogovoreno vreme za sve zaposlene, svaki dan u isto vreme.

    ,,Benefit poručivanja je što nema izlaska iz kancelarije da biste preuzeli obrok, već naši dostavljači ostavljaju hranu na prethodno dogovorenom mestu u kompaniji. Praktično, u dogovoru sa office i hr menadžerima, organizujemo svakodnevni proces dostave hrane u kancelariju na način da to ide glatko i bez problema, a kada bude problema tu smo da ih momentalno rešimo“, ističe Aleksandra.

    Pileći medaljoni u gorgonzola solu, Office Bite

    Pileći medaljoni u gorgonzola solu, Office Bite

    Aplikacija za poručivanje

    Budući da se Office Bite bavi organizacijom poručivanja i dostave hrane u kancelariji, važno im je da se dogovore sa predstavnicima samih kompanija oko nekih detalja (termini dostave, gde se hrana ostavlja, kako se raspoređuje, da li postoji više spratova/kuhinja, itd.)

    Nakon toga ubacuju kompaniju na platformu i šalju uputstvo za registraciju i korišćenje aplikacije, koje treba da se podeli svim zaposlenima.

    Kako ona kaže, zaposleni se registruju preko linka jedinstvenog za njihovu kompaniju, i na taj način povezuju zaposlene sa kompanijom.

    ,,Naša aplikacja je web app i ne može da se skine sa Play ili App store-a, mada ćemo ovo uskoro promeniti. Vrlo je user friendly. Potrebno je samo da unesete osnovne podatke kako biste se registrovali. Budući da su sva naša jela obeležena, u aplikaciji postoji opcija Nadimak kako bi se lakše dolazilo do svog obroka“, objašnjava Aleksandra.

    Jelo, Office Bite

    Jelo, Office Bite

    Nakon same registacije se otvara stranica sa ponudom restorana za tu nedelju i tada može da se poručuje. Uvek preporučuju korisnicima da ocene obrok kako bi znali da li su napravili dobar izbor odabirom partnera ili je potrebno da nešto dorade na pobljšanju iskustva.

    Za dobro gastronomsko iskustvo klijenata brine tim koji broji 10 ljudi. Tu je operativni tim koji radi svakodnevno Support i onbordovanje novih klijenata i partnera, otkriva Aleksandra Jovanić za BIZLife.

    ,,Izuzetno sam ponosna na naš Operation tim jer je sačinjen od vrlo dragih, preduzimljivih i vrednih ljudi koji svakodnevno dobijaju komplimente od strane korisnika i partnera za brzinu i posvećenost kojom rešavaju sve probleme. Ne bih nikako izostavila ni Finance tim koji uredno prati dnevne transakcije kojih je sve više“, naglaša ona.

    U timu su i dva full time developera koji imaju ogromnu podršku Byteout Software-a, koji je suvlasnik Office Bite-a. Stevan Cvetković je CEO, koji vodi celu priču i uskače gde god i šta god treba, dodaje Aleksandra.

    Kako je nastao Office Bite?

    Još 2015. je Marko Nikolić, tadašnji praktikant u Byteout Software-u, dobio zadatak da tadašnji Excel fajl u kome su skupljali porudžbine zaposlenih za ručak od nekoliko restorana sa kojima su se povezali, pretvori u web aplikaciju koju će oni moći da koriste. Tako je stvorena prva verzija Office Bite-a.

    Avokado

    Avokado, Office Bite

    Tim iz Byteout-a je 2018. shvatio da je ovo problem koji imaju i druge firme i počeli da razmišljaju o aplikaciji kao o potencijalnom proizvodu koji bi mogli da plasiraju lokalno i šire. Sredinom 2019. je osnovan Office Bite d.o.o., i formiran tim koji bi trebalo da poradi na plasmanu aplikacije u veći broj kompanija u Beogradu. Međutim, pandemija je početkom 2020. potpuno zaustavila ovaj projekat, kaže Aleksandra.

    Stevan Cvetković se 2021. se priključio timu i preuzeo CEO rolu. Nakon pokretanja svog prvog startapa Gajbica.rs, koji je takođe targetirao kompanije sa svojom e-commerce platformom za poručivanje voća i zdravih proizvoda lokalnih proizvođača, Stevan je objedinio u Office Bite-u platformu koja rešava problem nabavke hrane i napitaka za kompanije i njihove zaposlene.

    Po čemu se Office Bite izdvaja u odnosu na konkurenciju?

    Kada je reč o razlikovanju Office Bite-a od drugih opcija dostave hrane, njihova firma se ističe po nekoliko ključnih faktora. Kako navodi Aleksandra, prvo i najvažnije je da Office Bite nije samo još jedna opcija dostave hrane.

    ,,Mi smo jedina kompanija koja se specijalizuje za organizaciju poručivanja i dostave hrane u kompanijama, za veliki broj ljudi na jednom mestu (30+). Sledeća razlika je što naša dostava nije brza, već pouzdana – svaki dan u isto vreme. Dakle nismo u quick commerce svetu, već radimo sa zakazanim dostavama“, kaže ona.

    Šumska Fantazija Torta

    Šumska Fantazija torta, Office Bite

    Takođe imaju odabranu ponudu keteringa i restorana. Isporučivanje velikog broja porudžbina na jednom mestu ne može da se izvede iz bilo koje kuhinje.

    ,,Imamo vrlo jasne kriterijumo po kojima biramo partnere. Dodatno, pravimo nedeljne menije, tako da se restorani u ponudi menjaju na dnevnom nivou, što omogućava brži i lakši izbor koji štedi vreme. I konačno, veliki broj porudžbina na jednom mestu u zakazano vreme omogućava dosta povoljnije cene jela“, ističe za BIZLife.

    Koliko kuvanih jela je na meniju?

    Office Bite sarađuje sa oko 100 partnera koji sa svojim menijima pokrivaju teritorije Beograda, Novog Sada i Niša. Kuvana jela, procentualno čine oko 60 odsto porudžbina na dnevnom nivou. Na dnevnom meniju se uvek nalazi od šest do 15 jela, u zavisnosti od partnera do partnera, koja kategorišu kao kuvana jela.

    ,,Ali pored toga, svaki dan u ponudu stavljamo i nekog fast food partnera i nekog partnera koji pokriva zdravije varijante obroka (salate, veganske, vegetarijanske, itd.) Na ovaj načim znamo da pokrivamo dnevne preferencije svih ljudi u kancelariji“, otkriva Aleksandra.

    Zahtevi klijenata su vrlo jasni i očekivani, a to je da ponuda bude šarenolika, da imaju tačnu i besplatnu dostavu i da su obroci sveži, količinski dovoljni i finansijski priuštivi.

    ,,Potvrda da smo na dobrom putu je dugogodišnja saradnja sa velikim brojem postojećih klijenata, kao i svakodnevni upiti potencijalnih“, zaključuje ona.

    Pasulj

    Pasulj, Office Bite

    Kako se kreću cene kuvanih jela?

    Kompanija Office Bite nema nikakve marketing alate na platformi, kao i popuste na iskazane cene jela. Cene se kreću od 400 do 900 dinara za kuvano jelo, kod nekih partnera i sa salatom i hlebom. Prosečna vrednost porudžbine je 520 dinara.

    ,,Cene naših kuvanih jela variraju u zavisnosti od nekoliko faktora, uključujući vrstu jela, sastojke, kao i samu veličinu porcije. Na osnovu povratnih informacija koje dobijamo od naših korisnika zaključujemo da su nam cene vrlo pristupačne i da prate kvalitet obroka“, kaže Aleksandra Jovanović.

    U kom pravcu ćete razvijati Office Bite u narednom periodu?

    U narednom periodu, Office Bite će se fokusirati na niz inicijativa koje podržavaju njihovu viziju da postanu lideri u oblasti dostave hrane za kompanije, istovremeno promovišući održivost i korisničko iskustvo. Imaju mnogo planova za ovu godinu,

    Trenutno rade na redizajnu same aplikacije kako bi unapredili korisničko iskustvo i omogućili jednostavnije i intuitivnije naručivanje hrane. Uvode i prve marketing alate na platformi.

    ,,Uvodimo interface za partnere koji će olakšati i ubrzati proces isporuke obroka. Ovo će omogućiti bolju koordinaciju između nas i naših partnera, što će rezultirati  bržom i još pouzdanijom isporukom“, ističe Aleksandra.

    Hulk potaž

    Hulk potaž, Offfice Bite

    Osim toga, posebno su posvećeni održivosti, te uvode biorazgradivu ambalažu. U toku je implementacija inicijative da se sva hrana poručena preko njihove platforme isporučuje u biorazgradivoj amabalaži.

    ,,Do kraja godine hoćemo da eliminišemo jednokratnu plastiku iz naših dostava. Na taj način, želimo da budemo deo rešenja, a ne problema, šireći svest o zaštiti prirode i podstičući korisnike da se pridruže našim naporima u očuvanju životne sredine“, objašnjava Aleksandra Jovanović.

    Kroz ove inicijative, Office Bite nastavlja da evoluira i prilagođava se kako bi ispunio potrebe i očekivanja korisnika, istovremeno doprinoseći očuvanju životne sredine i zajednici u kojoj posluje.

    ,,Na kraju bih dodala i našu ambiciju za proširenjem poslovanja i u drugim gradovima osim Beograda, Novog Sada i Niša. Sve ovo će doprineti našem krajnjem cilju za ovu godinu, a to je da naš ukupni promet poraste tri puta u odnosu na prošlu godinu, što je isti rezultat koji smo ostvarili prošle godine“, navodi Aleksandra.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

    Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE