Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta ne treba otkrivati o sebi na radnom mestu

    Deljenje “pravih stvari” o sebi na “pravi način” na poslu skoro da predstavlja umetnost. Nešto što ćete obelodaniti kako biste izgradili određenu vezu, u trenutku može postati obična glupost i učiniti upravo suprotno.

    Problem je u tome što ne možete da izgradite dobru profesionalnu mrežu ukoliko se ne “otvorite” svojim kolegama. A sa druge strane, to može biti loše jer otkrivanje pogrešnih stvari može imati veoma loš uticaj na vašu karijeru. Morate znati gde je “granica”, jer kada je jednom pređete, nema više vraćanja nazad.

    Istraživanja pokazuju da 90 odsto ljudi na vodećim funkcijama u firmama ima visok nivo emocionalne inteligencije, a ona im ustvari omogućava da znaju šta u kom trenutku treba da otkriju o sebi i kome.

    Oni znaju da sledeće stvari o sebi nikako ne treba otkrivati na poslu:

    1. Političko uverenje

    Političko uverenje ljudi je previše povezano sa njihovim identitetom da bi se o tome raspravljalo bez suprotstavljanja. Ukoliko se ne usaglašavate sa njihovim stavovima, to veoma brzo može da promeni percepciju koju imaju o vama. Suprotstavljanje sa nečijim osnovnim vrednostima je jedna od stvari koje najviše mogu da ih uvrede.

    2. Razmišljanje o tome da je neko nekompetentan

    Na svakom radnom mestu će uvek biti neko ko nije dovoljno kompetentan, a uglavnom su svi svesni ko je to. Ukoliko nemate moć da toj osobi pomognete da nauči posao ili da je otpustite, ništa nećete postići time što ćete pričati o nedostatku kompetencije. Time možete samo stvoriti negativno mišljenje kolega o vama.

    3. Koliko novca zarađuju

    Možda vaši roditelji žele da čuju koliko novca svakog meseca zaradite, ali na poslu takvo saznanje može samo da bude negativno. Čim svi saznaju kolika vam je plata, sve što radite biće posmatrano kroz nju.

    4. Da mrze svoj posao

    Poslednja stvar koju ljudi žele da čuju na radnom mestu je koliko neko ne voli to što radi. Ako se žalite na posao, okarakterisaće vas kao negativnu osobu koja nije timski igrač, a šefovi znaju da postoje entuzijasti koji “jedva čekaju” na taj posao.

    5. Da traže drugi posao

    Ukoliko kažete da planirate da napustite posao, svima ćete od tada delovati kao “traćenje vremena”. Takođe postoji velika šansa da će vam potraga biti neuspešna. Najbolje je da sačekate dok ne nađete novi posao, pa da onda to saopštite.

    6. Kako su se ponašali ranije (koliko su bili “divlji”)

    Vaša prošlost može mnogo da kaže o vama. Neko ponašanje smatra se tipičnim za studentske dane, ali morate znati gde da podvučete crtu, kako ne biste stvorili negativnu sliku o sebi.

    Izvor: BIZLife/Business Insider

    Foto: Pixabay

    Piše: T.K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE