Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Šta nas čeka u 2021? Krv, znoj i suze, što bi rekao Čerčil“

    Trenutna situacija u vezi sa korona virusom, naterala je mnoge menadžere da razmišljaju izvan dosadašnjih okvira, kao i da poslovne izazove lakše rešavaju uz pomoć tehnologije. U organizaciji BIZLife-a u hotelu Courtyard by Marriott Belgrade City Center održan je prvi #BIZKolegijum sa posebnim osvrtom na marketing, komunikacije i inovacije.

    Medijska kuća BIZLife saziva „BIZ KOLEGIJUM“, pridružite nam se! (VIDEO)

    Jedan od sagovornika #BIZKolegijuma bio je Borislav Miljanović, CEO u Represent System-u:

    (Ne)komunikacija u doba korone?

    Krizu izazvanu koronom ja nazivam play forward krizom. To je kao kada počnemo da gledamo film, a onda nam neko premota pola sata unapred i mi vidimo iste aktere sa početka, ali u kasnijoj akciji. Tako smo i mi ove godine videli kako ćemo da živimo i komuniciramo u naredne dve godine. I jasno je da komunikacija ide dalje ka onlajn sferi, da ćemo morati da pronalazimo nove formate i da kreativno prilagođavamo postojeće tehnološke opcije.  

    Da li su inovacije pomogle?

    Jesu. Da li možete da zamislite život sa koronom, a bez brzog interneta?! Problem je što sve te inovacije koje su nam sada dostupne još uvek nismo uspeli da prilagodimo i oplemenimo, pa nas one nekako žuljaju kao nove cipele.

     

    Šta nas čeka u 2021. godini?

    Krv, znoj i suze, što bi rekao Čerčil. Mislim da će prvi deo godine biti sumoran kao i cela ova godina. Iskreno se nadam da ćemo barem u drugom delu moći da raširimo krila i počnemo da se vraćamo normalnim životnim aktivnostima. Ali ostaje pitanje šta će onda biti ta nova normalnost. Što kriza bude duže trajala, to ćemo se manje vratiti starim navikama. Nas je kovid naučio da regionalne kolegijume možemo da držimo istovremeno sa beogradskim preko Teamsa. I tako će ostati i kada kovid prođe. Svi čekamo vakcinu, a još uvek niko ne zna kada će ona stići i koliko će otpora biti kada je bude trebalo masovno sprovesti. Treba se spremati za dugu i tešku poslovnu godinu, pa ako ne bude tako crna svima će biti lakše.

    Da li ćemo u budućnosti više biti usmereni ka digitalnom marketingu i komunikacijama?

    To je nezaustavljiv proces. Sve velike kompanije postaju male medijske kuće. Njihova komunikacija počiva na digitalnom i content marketingu. Kompanijama su sve manje potrebni mediji da bi stizale do svojih kupaca. Za to što su nekada plaćali medijima za pažnju njihove publike, sada mogu da razvijaju sopstvene kanale i publiku ne rentiraju već trajno vezuju za sebe. Meni je svejedno gde ću da gledam adrenalinske vratolomije, na nekom sportskom ili Red Bull kanalu. I onako me Google prepoznaje i kada se raspitujem iz Srbije za neku belu tehniku najčešće me šalje na sajt Tehnomanije. Rat za pažnju publike prebacuje se na digitalne kanale i mi tome moramo da se prilagodimo ili ćemo ostati da izvodimo najlepše arije u stanu pored kojeg se žurka odvija.  

    Vrhunski menadžeri najbolje znaju koliko je važno da u svakom momentu raspolažu pametnim telefonom koji može odgovoriti na sve zahteve. Važnost pravovremene i uvek dobre povezanosti sa najbližim saradnicima putem odgovarajućeg uređaja posebno je dobila na značaju prethodnih meseci tokom pandemije a sigurno će tako biti i u periodu pred nama.

     

    Kao treća generacija preklopnih Samsung pametnih telefona, Galaxy Z Fold2 kombinuje impresivan dizajn sa najnaprednijim tehnološkim rešenjima, u šta su se uverili vodeći ljudi odabranih kompanija u Srbiji.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE