Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kim Kardašijan, Skims

    Kim Kardašijan počinje proizvodnju Skims muške odeće

    Skims, brend donjeg veša i odeće koji je osnovala Kim Kardašijan, nada se da će privući nove kupce: muškarce.

    Brend odeće za oblikovanje tela, koji postoje već četiri godine, širi svoj asortiman. Osim ženske odeće, fokusiraće se na muške proizvode i novu liniju koja će biti lansirana u četvrtak. Ona uključuje gaće, potkošulje, bokserice i helanke. Cene se kreću od 16 do 54 dolara u zavisnosti od artikla. Muške veličine će takođe obuhvatiti fokus brenda na ,,body positivity“. One se kreću od izuzetno malih do 5X.

    Uvođenje muške odeće takođe je moguć uvod u inicijalnu javnu ponudu kompanije, međutim ništa nije zvanično objavljeno.

    Kao poslovna strategija, čini se da ponuda Skims muške odeće nije nimalo pametna, s obzirom na to da je muško donje rublje tržište od 5,7 milijardi dolara, sa prodajom od 2 odsto u prošloj godini, prema podacima Circane o praćenju potrošača datim CNN-u. Skims je takođe rekao da muškarci već čine više od 10 odsto postojeće baze kupaca. U četvrtak će biti objavljene tri kolekcije napravljene od različitih tkanina: pamuk, streč i sport.

    „Širenje na tržištu muške odeće je velika prekretnica za brend i svedočanstvo posvećenosti pružanju rešenja za sve“, rekla je Kardašijan u saopštenju za štampu.

    Skims se prvenstveno fokusirao na žensku odeću, kao što su grudnjaci i donji veš, ali je 2020. godine objavio uniseks kolekciju haljina i kombinezona.

    Kim Kardašijan, Skims

    Kim Kardašijan, Skims (Beta/AP)

    Skims je takođe angažovao sportiste visokog profila da budu lice kolekcije, igrača San Francisco 49ers Nika Bosa, brazilsku fudbalsku zvezdu Nejmara i NBA igrača Šaija Gildžusa-Aleksandra.

     

    Uspeh

    Skims je bila velika priča o uspehu za Kim Kardašijan sa privatnom kompanijom koja je nedavno procenjena na 4 milijarde dolara. Nedavno je prikupio 270 miliona dolara u svom poslednjem krugu prikupljanja sredstava prošlog jula.

    Ovu poslednju rundu vodio je Wellington Management, firma poznata po tome što kompanije stavlja na berzu. Skims je takođe nedavno angažovao finansijskog direktora Endija Mjura, koji je ranije radio u Nike-u. Dovođenje finansijskog direktora ponekad je znak da dolazi inicijalna javna ponuda (IPO).

    Džens Gred, izvršni direktor Skims-a, nedavno je rekao za Dealbook da su investitori u akcije pokazali povećano interesovanje za kompanije orijentisane na potrošače kao što je Skims, kao i da je IPO nešto što kompanija želi.

    Pored toga, Gred je rekao za Wall Street Journal da se predviđa da će brend ove godine dostići neto prodaju od 750 miliona dolara. Nije rekao da li će Skims i kada će ići na IPO, ali je dodao da misli da „Skims zaslužuje da bude javno preduzeće kada za to dođe vreme“.

    Kako je nastao Skims?

    Kardašijan je nedavno rekla za CNN da je kreirala Skims jer je postojao problem u odeći koja odgovara njenoj boji kože.

    „Samo sam tražila rešenje za činjenicu da volim da nosim odeću za oblikovanje i da nije postojala nijansa boje koja bi odgovarala mojoj boji kože, a kamoli većini mojih prijatelja“, rekla je.

    Za Kim, brend je imao za cilj da ispuni potrebe koje nisu bile zadovoljene na tržištu, nudeći širok izbor boja odeće za oblikovanje za žene.

    Njena poslovna ambicija se takođe proširila izvan Skims-a sa privatnom investicijskom kompanijom koju je suosnovala prošle godine pod nazivom SKYY Partners.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE