Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kim Kardašijan ne staje: Od sada će i NBA zvezde nositi VEŠ sa njenim potpisom

    Kim Kardašijan pravi još jedan potez kao uspešna poslovna žena, nakon što je pre nekoliko dana plasirala na tržište svoje nove proizvode za muškarce.

    U ponedeljak, njen brend odeće za oblikovanje, SKIMS, objavio je da je sada zvanični partner donjeg veša Nacionalne košarkaške asocijacije (NBA), Ženske nacionalne košarkaške asocijacije (VNBA) i USA Basketball-a, neprofitne organizacije koja nadgleda muške i ženske timove koji učestvuju na međunarodnim turnirima.

    Višegodišnje partnerstvo će „iskoristiti moć košarke za stvaranje uzbuđenja i potražnje“ i uskoro će se realizovati na budućim događajima, uključujući NBA All-Star utakmicu i NBA turnire, navedeno je u saopštenju NBA-a.

    Pored toga, SKIMS će biti predstavljen na raznim platformama lige, od natpisa na terenu koji se prikazuje tokom emitovanih utakmica do pokrivenosti na digitalnim i društvenim kanalima.

     

    Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

     

    Објава коју дели Kim Kardashian (@kimkardashian)

    „Neverovatno sam ponosna na SKIMS partnerstvo sa NBA, jer je to odraz sve većeg uticaja SKIMS-a na kulturu“, rekla je Kardašijanka, suosnivač i kreativni direktor brenda. „Zajedno, SKIMS i NBA će povezati ljude svih pozadina kroz modu, sport i talenat, i radujem se što ću videti da partnerstvo raste“.

    Suosnivač i izvršni direktor brenda Jens Grede – čija supruga Ema Grede radi sa Khloe Kardashian na Good American brendu – takođe je rekao da „partnerstvo predstavlja izuzetnu priliku za SKIMS i NBA da rade zajedno na tome šta znači angažovati sledeću generaciju navijača kroz košarku.”

    NBA komesar, Adam Silver, primetio je sve nove načine na koje i organizacija i SKIMS mogu da komuniciraju sa svojim navijačima kroz ovu značajnu saradnju.

    Linija i za muškarce

    Prošle nedelje, Kim Kardašijan je pokrenula SKIMS kampanju usredsređenu na sportiste, “Every Body is Wearing SKIMS“, u kojoj su modeli igrač „San Francisco 49ers“ Nik Bosa, brazilska fudbalska zvezda Nejmar i NBA igrač Šai Gildžus-Aleksandar. Nova linija muške odeće je zvanično lansirana 26. oktobra.

    Linija sadrži gaćice, bokserice, tenke i majice za muškarce inspirisane istom filozofijom dizajna koja se primenjuje na žensku odeću. Cene se kreću od 16 do 54 dolara u zavisnosti od artikla. Muške veličine će takođe obuhvatiti fokus brenda na ,,body positivity“. One se kreću od izuzetno malih do 5X.

    Kao poslovna strategija, čini se da ponuda SKIMS muške odeće nije nimalo pametna, s obzirom na to da je muško donje rublje tržište od 5,7 milijardi dolara, sa prodajom od 2 odsto u prošloj godini, prema podacima Circane o praćenju potrošača datim CNN-u.

     

    Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

     

    Објава коју дели Kim Kardashian (@kimkardashian)

    „Širenje na tržištu muške odeće je velika prekretnica za brend i svedočanstvo posvećenosti pružanju rešenja za sve“, rekla je Kardašijan, tim povodom.

    Nekadašnja rijaliti zvezda, a danas uspešna poslovna žena je pokrenula SKIMS 2019. godine i od tada je to postala kompanija vredna milijardu dolara. Prema The New York Times-u, vrednost SKIMS- a je od juna ove godine iznosila 4 milijarde dolara.

    Kim Kardašijan počinje proizvodnju Skims muške odeće

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE