BIZLife-ovih "30 ispod 30": Sara Jovanović, Represent Communications

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife-ovih “30 ispod 30”: Sara Jovanović, Represent Communications

    Sara Jovanović Senior Account Executive, Represent Communications

    Sara Jovanović rođena je 16. 7. 1994. godine. Nakon završene osnovne škole u Trsteniku, upisuje Devetu beogradsku gimnaziju „Mihailo Petrović Alas”, a zatim Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu.

    Tokom studija je bila deo studentske strukovne organizacije „Ekof Media Group”, u okviru koje je vodila PR tim i bila u organizacionom timu velikih projekata za mlade (Belgrade Youth Fair, regionalna CEO konferencija, konferencija Future Is Now itd.).

    Televizija je njena velika ljubav, a još sa 14 godina je uređivala i vodila tinejdžersku emisiju na lokalnoj RTV Trstenik. Tokom studija je bila na praksi na televizijama Studentski grad i Art, a nakon završene prakse na televiziji N1, 2015. godine, počinje honorarno da radi na Srpskoj naučnoj televiziji. Tamo je provela naredne tri godine, sa preko 200 snimljenih emisija.

    Sa agencijskim PR-om upoznaje se 2018. godine, u agenciji za integrisane komunikacije Executive Group, gde je prvobitno bila na praksi, a zatim na pozicijama Account Assistant i Account Executive. U februaru 2020. godine postaje deo agencije za integrisane komunikacije Represent Comunications, na poziciji Account Executive, a odnedavno je unapređena na poziciju Senior Account Executive.

    Oblast marketinga i odnosa s javnošću ono je što je najviše zanima i čime bi želela da se bavi i u budućnosti. Voli da konstantno radi na sebi i svom usavršavanju, a komunikacija je njena svakodnevna inspiracija. Privatno je osoba koja uživa u svom mikrosvetu i trenucima koje provodi sa porodicom i prijateljima. Voli da putuje, čita, trenira, zanima je moda, a u slobodno vreme voli i da ode u pozorište, poseti neku izložbu, iskoristi vreme za viđanje sa prijateljima – na taj način puni baterije za predstojeće izazove.

    • Predstavite se. Koliko imate godina i koliko ste već na svojoj trenutnoj poziciji, u svom biznisu?
    Zovem se Sara Jovanović, imam 28 godina. U svet PR-a ušetala sam još tokom studija, a poslednje dve i po godine njegove čari usavršavam u agenciji Represent Communications, na poziciji Senior Account Executive.
    Sara Jovanović, Senior Account Executive, Represent Communications

    Sara Jovanović, Senior Account Executive, Represent Communications

    • Šta mislite da je izdvojilo vas u odnosu na vašu generaciju? Šta je prevagnulo da budete poslovno istaknuti pre svoje 30. godine?

    Uvek sam znala šta želim i hrabro išla ka tome. Još na samom početku studija uplovila sam u poslovni svet putem raznih projekata, čiji sam deo bila i kao učesnik i kao organizator, što je značajno doprinelo mom iskustvu i sticanju novih kontakata. Sve to mi je pomoglo i da bolje izgradim sebe, uvidim u čemu sam najbolja i šta je ono što bih, zapravo, volela da radim.

    • Kažu da se sreća zaslužuje. Kako ste je vi zaslužili?

    Pomislim ponekad da sam rođena pod srećnom zvezdom, jer istinski volim svoj posao i uživam u njemu, ali onda se setim svega što sam prošla kako bih bila na mestu gde sam sada. Rekla bih da sam do svoje sreće došla istrajnošću, posvećenim radom i trudom, kao i profesionalnim pristupom svemu što radim.

    • Svedoci smo da naše tržište veoma sporo vrši tranziciju, još uvek su izrazito vidljivi obrisi socijalizma i karte su podeljene zrelijim igračima. Koji je vaš savet za mlade kolege – kojim putem da se probiju?

    Svim mladim ljudima koji su na početku građenja karijere savetovala bih da se posvete oblastima koje vole i kroz koje bi želeli da upoznaju sebe, svoje granice i spoznaju šta je ono što ih motiviše, pokreće i inspiriše. To je veoma važno za njihov dalji napredak, kako bi potpuno iskoristili svoj potencijal. Istakla bih i značaj neformalnog obrazovanja, posebno u današnje vreme, kada je dostupno toliko korisnog sadržaja. Takođe, neka budu hrabri da iskažu sve svoje ideje, budu proaktivni, jer je to često inspirišuće i starijim kolegama, posebno kada govorimo o oblastima koje su nama, kao mlađim generacijama, malo bliskije. I poslednje, ali ne i najmanje bitno, kad govorimo o „zrelijim igračima na tržištu”, mogu da kažem da je veoma važno da mladi prepoznaju one koji imaju znanje i iskustvo i otvore se ka njima – to može da bude najbolja ulaznica za sticanje vrlo kvalitetnih znanja i veština.

    Sara Jovanović, Represent Communications

    Sara Jovanović, Represent Communications

    • Korporacija ili privatno preduzetništvo?

    Kroz dosadašnji rad imala sam priliku da radim sa nekim od najvećih brendova i klijenata kao što su Erste Banka, La Roche-Posay, Vichy, Philips, Forma Ideale, Wizz Air, Baby Food Factory, kao i da sarađujem sa mnogim influenserima i podizvođačima na razlilčitim projektima, tako da sam se susretala i sa korporacijama i preduzetnicima i na neki način spoznala obe strane medalje. Smatram da je sve zaista veoma individualno – nekome više leži da bude deo uređenog sistema, a neko je više usmeren ka preduzetničkim vodama. Svakako da oba izbora nose određene izazove, a ono što je najvažnije je kako odgovaramo na njih.

    • Šta vas je konkretno opredelilo da se razvijate u našoj zemlji, a ne u inostranstvu?

    Sve moje dosadašnje poslovne prilike nizale su se jedna za drugom, pa nekako nisam previše razmatrala opciju odlaska iz zemlje. Smatram da i u Srbiji mogu da radim ono što volim, a istovremeno se razvijam i napredujem. Svakako, ne isključujem mogućnost nekog stručnog usavršavanja u inostranstvu, mislim da je to korisno iskustvo koje treba doživeti. Sem navedenog, a što je možda i presudno – osećam da ovde pripadam, ovde je moj dom, kao i porodica i prijatelji, koji čine moju svakodnevicu i najvažnija su podrška u svemu što radim.

    • Kada govorimo o poslu, kako vidite sebe za 10 godina?

    U današnje vreme teško je praviti konkretne planove za narednih 10 godina, ali možemo da imamo vizije gde želimo da budemo. Ako uzmemo u obzir moja trenutna interesovanja i navedeni period, nadam se da će to biti neka od rukovodećih pozicija u oblasti marketinga ili odnosa s javnošću. Iako nas funkcije ne definišu, svakako su priznanje i rezultat upornosti, istrajnosti i dugogodišnjeg posvećenog rada na sebi, što otvara neke nove perspektive i gledišta, ali i donosi novo iskustvo koje nam pomaže da budemo još bolji, ne samo za sebe, već i za struku kojom se bavimo. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE