Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poljoprivredne prakse na principima održivog razvoja

    Kompanija La Linea Verde Dobrinci implementirala je integrisani i etički lanac snabdevanja kako bi se pratio ceo put proizvoda, od polja do konačne isporuke, kako bi se ostvarila veća efikasnost i postigli ciljevi održivosti, gde su sve međufaze dokumentovane, standardi visokog kvaliteta, najsavremenije poljoprivredne i proizvodne tehnologije – govori za BIZLife magazin Irena Dani, rukovodilac komercijalnog poslovanja, La Linea Verde

    • Možete li nas, za početak, bliže upoznati sa kompanijom La Linea Verde, koju još zovu i „Juventusom za salate”, i reći nam nešto više o njenom istorijatu i proizvodima?

    Grupacija La Linea Verde, sa sedištem u Italiji, evropski je poljoprivredno-prehrambeni igrač specijalizovan za proizvodnju svežih pakovanih salata i ohlađenih svežih gotovih čorbi. Grupa ima 40 godina iskustva u poljoprivredi i više od 25 godina u proizvodnji svežih pakovanih salata. Sa sedam proizvodnih lokacija (smeštenih u Italiji, Španiji, Srbiji i Francuskoj) i prometom od 315 miliona evra u 2020. godini, La Linea Verde je pouzdan partner za velike trgovinske lance u Evropi.

    Veliku ljubav prema poljoprivredi i inovacijama braća Bataljola proširila su na srpsko tržište.
    Osnovna misija naših proizvoda je da potrošačima u Srbiji pružimo mogućnost da svakodnevno jedu zdrave i ukusne obroke, štedeći vreme u kuhinji. Na isti način kao u Italiji, uz podršku naših agronoma, uvodimo poljoprivredne prakse zasnovane na principima održivog razvoja. Naši kooperanti rastu i razvijaju se sa nama.

    • La Linea Verde u Srbiji posluje duže od četiri godine. Do sada ste zaposlili preko 120 ljudi. Kakva su dosadašnja iskustva sa poslovanjem u našoj zemlji? Da li ste zadovoljni rezultatima?

    Zadovoljni smo ne samo rezultatima nego i time što su misiju La Linea Verde prepoznali mnogi srpski trgovinski lanci, gde se naši proizvodi prodaju i kao brend Dimmidisi i kao privatna robna marka. Veoma je izazovno integrisati nova mišljenja i dostignuća u državu sa jakim korenima i stavovima, ali nas je to, svakako, učinilo još jačim timom, koji, bez sumnje, zajedno osvaja vrhove.

    • Vaša kompanija se ne bavi primarno uzgojem povrća, već njegovom preradom, ali kada ste došli na tržište Srbije, u zakup ste uzeli državno poljoprivredno zemljište sa namerom da na njemu prvo gajite povrće, a potom da ono služi kao ogledno zemljište za vaše kooperante. Dokle se stiglo sa tim planom? Da li planirate i da proširite proizvodnju?

    Od velikog nam je značaja da poljoprivredna gazdinstva u Srbiji rastu istim tempom.

    Danas sarađujemo sa šest kooperanata, uz podršku naših agronoma podstičemo ih da koriste iste alate u uzgoju svojih sirovina, kako bismo obezbedili da naši klijenti dobijaju isti kvalitet sirovine, koji je sertifikovan standardom Global Gap.

    Samim tim, kako se budu povećavale potrebe naših klijenata, tako ćemo i mi sa njima širiti horizonte.

    • Koje su karakteristike italijanskog modela rada primenjene u srpskom ogranku kompanije?

    Neke važne karakteristike italijanskog modela uvedene su u srpski ogranak: integrisani lanac snabdevanja kojim se prati ceo put proizvoda, od polja do konačne isporuke, standardi visokog kvaliteta, najsavremenije poljoprivredne i proizvodne tehnologije, fokus na marketing i logistiku. Investicija od 12 miliona evra u ogranak La Linea Verde u Dobrincima donela nam je italijanske mašine i patent kompanije koji se može naći samo u ovoj industriji, kao i koncept i organizovanost rada u proizvodnji.

    • Nedavno ste u Italiji zvanično pokrenuli integrisani program društvene odgovornosti, i to na sedam polja delovanja? Da li je nešto slično u planu i za Srbiju?

    Kompanija La Linea Verde Dobrinci implementirala je integrisani i etički lanac snabdevanja kako bi se pratio ceo put proizvoda, od polja do konačne isporuke, kako bi se ostvarila veća efikasnost i postigli ciljevi održivosti, gde su sve međufaze dokumentovane, standardi visokog kvaliteta, najsavremenije poljoprivredne i proizvodne tehnologije.

    Sirovina koja se koristi za proizvodnju sveže rezanih salata dolazi sa njiva i plastenika u vlasništvu La Linea Verde Dobrinci, kao i od pouzdanih kooperanata kompanije.

    Pristup La Linea Verde Dobrinci prema kooperantima zasniva se na vrednostima partnerstva i lojalnosti.

    To znači da kooperanti kompanije rade u skladu sa disciplinama koje je postavio agrotim La Linea Verde Dobrinci, delimo sa njima pravila i ciljeve. Ova poljoprivredna pravila, takođe, imaju cilj da smanje upotrebu pesticida i poboljšaju potrošnju vode. Angažovanost je potvrđena i brojnim dobrovoljnim sertifikatima (IFS, ISO9001, GLOBAL GAP/GRASP, HACCP).


     Po čemu ćete pamtiti ovu godinu, na ličnom i profesionalnom planu?

    Pamtiću po izazovima koji nas podstiču da savladamo nove ideje i mogućnosti. Dostignuća se odnose i na lični i na profesionalni plan. La Linea Verde je kompanija koja uporedo sa razvojem novih projekata istim tempom radi i na razvoju svojih zaposlenih. Htela bih da istaknem da sam, zahvaljujući podršci dobrih mentora kompanije, sve zamisli, ideje i rizike uspešno savladala i time podstakla svoj lični i profesionalni rast.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE