Šta je Grokipedija, Maskova alternativa Vikipediji?
Naviknuti na to da Vikipedija ne predstavlja uvek pouzdan izvor, povećana upotreba AI za proveru in
Zaposleni ste zbog vaše ličnosti, a ne samo stručnosti? Zašto je to pozitivna stvar
Kolege koje se slažu sa svima, uvek uspevaju da umire kupce i zabavljaju klijente, možda su zaposl
„Paradoks horora“: Kako strašni filmovi mogu da umire anksioznost
Jump-scare momenti i krvave scene možda ne deluju kao najumirujući izbor za gledanje, ali zastraš
Otvoren EIT Hub u Beogradu, Srbija postaje deo najšire evropske mreže inovacija
Evropski institut za inovacije i tehnologiju (EIT), kao nezavisno telo Evropske unije, danas je otvo
Gde god da život krene: Kako je Ikea od etiketa sa cenom napravila priču o emocijama
U najnovijoj kampanji švedske Ikee, cene su postale naratori. Umesto da prikazuje sofe, stolove i l
Privredna propaganda, marketing i ostali advertajzinzi
Pisao sam u prethodnom broju kako smo u oblasti planiranja i izgradnje u vreme SFRJ bili prilično i
Novi broj BIZLife magazina je stigao: Šta pokreće svet komunikacija
U najnovijem broju magazina BIZLife magazina fokusiramo se na marketing i komunikacije, oblast koja
Kakvog je ukusa vaš omiljeni pisac – saznajte u kafiću Dobar dabar
Zavučen u ulicama Vračara nalazi se mali kafić koji vas vraća u drugo, srećnije vreme. Dobar da
Otvorena Nestlé akademija za mlade poljoprivrednike
Predavanjima iz oblasti održivog poslovanja i regenerativne poljoprivrede u Nestlé fabrici u Surč
Zemlje koje privlače i gube milionere u 2025. godini
Privlačenje bogatstva donosi brojne prednosti. Kada kapital počne da pristiže, to vodi ka većim













