Veliki povratak nakon pada: Netflix dobio više od 2,4 miliona pretplatnika

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Serija, Netflix

    Veliki povratak nakon pada: Netflix dobio više od 2,4 miliona pretplatnika

    Akcije Netfliksa su naglo porasle za više od 14 odsto u utorak, pošto je kompanija objavila rezultate bolje od očekivanih. Netflix je takođe prijavio povećanje od 2,41 miliona neto globalnih pretplatnika, što je više nego udvostručilo broj oglasa koje je kompanija predvidela ranije.

    Gigant će sledeće godine početi da sprečava deljenje lozinki i dozvoliće ljudima, koji su pozajmljivali naloge, da kreiraju sopstvene. Kompanija će takođe da omogući ljudima koji dele svoje naloge da kreiraju podnaloge kako bi platili za prijatelje ili porodicu koji koriste njihove.

    Većina Netfliksovog neto rasta pretplatnika tokom kvartala dolazi iz azijsko-pacifičkog regiona, koji čini 1,43 miliona pretplatnika. Kanada je imala najmanji rast među Netfliksovim regionima, doprinoseći samo sa 100.000 neto pretplatnika.

    “Još uvek ne rastemo onoliko brzo koliko bismo želeli. Pravimo zamah, zadovoljni smo našim napretkom, ali znamo da imamo još mnogo posla”, rekao je Spenser Nojman, glavni finansijski direktor Netfliksa, prenosi CNBC.

    Počevši od sledećeg kvartala, Netflix više neće da daje smernice za svoja plaćena članstva, ali će nastaviti da izveštava o tim brojevima tokom svog kvartalnog objavljivanja zarade.

    Kompanija je prognozirala da će dodati 4,5 miliona pretplatnika tokom svog fiskalnog prvog kvartala i rekla da očekuje prihod od 7,8 milijardi dolara, uglavnom zbog pritiska valuta u inostranstvu.

    Netflix objavio koliko košta DELJENJE lozinke

    Kako je došlo do velikog porasta broja pretplatnika?

    Gigant je reklamirao emisije i filmove poput četvrte sezone “Stranger Things“, “The Gray Man“ i “Purple Hearts“ kao hitove koji su doprineli rezultatima tokom trećeg kvartala.

    Takođe, veliku ulogu je odigrao novi plan sa nižim cenama pretplate uz podršku oglasa, koji stupa na snagu u 12 zemalja u novembru.

    Strimer je rekao da je “veoma optimističan” u pogledu svog novog reklamnog posla. Iako se ne očekuje da će novi nivo da doda materijalni doprinos rezultatima u četvrtom kvartalu, predviđa se da će članstvo postepeno rasti tokom vremena.

    Podsećamo, kompanija je početkom 2022. zabeležila loše rezultate, pošto je izgubila 200.000 pretplatnika u prva tri meseca. Do pada je došlo nakon što je kompanija podigla cene na ključnim tržištima, uključujući SAD i UK, dok se povukla iz Rusije. Ali platforma je tada upozorila da dolazi još gubitaka i nagovestila je da će početi da suzbija deljenje naloga dok bude tražila registraciju novih članova.

    netfliks

    netfliks, serije, deljenje šifri (Pexels)

    Procenjivalo se da više od 100 miliona domaćinstava krši njena pravila deljenjem lozinki. Šef Rid Hejstings je rekao: “Kada smo brzo rasli, nije bio veliki prioritet raditi na deljenju naloga. A sada radimo super naporno na tome da to suzbijemo.“

    Trenutna prognoza rasta pretplatnika zasnovana je na predstojećoj listi sadržaja i tipičnoj sezoni koja dolazi tokom poslednja tri meseca u godini.

    “Posle izazovnog prvog poluvremena, verujemo da smo na putu da ponovo ubrzamo rast. Ključ je zadovoljstvo članova. Zbog toga smo se uvek fokusirali na pobedu u takmičenju za gledanje svakog dana. Kada naše serije i filmovi uzbude naše članove, oni to kažu svojim prijateljima, a onda više ljudi gleda, pridružuje se i ostaje sa nama“, ​​navodi se u saopštenju kompanije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE