Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netflix UKIDA uslugu koja je kompaniju učinila GIGANTOM

    Netflix gasi uslugu iznajmljivanja DVD-a koju je kompanija pokrenula pre 25 godina, što je jedna od niza promena u nizu kada gigant za striming ulazi u novu eru.

    Kompanija, koja je preokrenula televizijsku i filmsku industriju prelaskom sa DVD-a na onlajn striming, sada se bori da ponovo pokrene rast.

    Dok pokušava da poveća broj pretplatnika, Netflix je ukinuo deljenje lozinki u nekim zemljama. Planira da te mere pokrene šire, uključujući i SAD. U pokušaju da privuče publiku, kompanija je prošle godine uvela i jeftiniju opciju striminga podržanu oglašavanjem i snizila cene u 116 zemalja u tri meseca.

    Uprkos ovim potezima, kompanija je dodala 1,75 miliona plaćenih članstava u periodu od januara do marta. Takođe je prognozirala slabiji rast u narednim mesecima koji je niži nego što su mnogi analitičari očekivali.

    Netflix DVD (BETA/AP)

    Kalifornijski Netflix je prešao dug put otkako je počeo da isporučuje DVD-ove kupcima 1998. godine.

    Pokrenuo je svoju uslugu striminga 2007. godine i sada je globalni gigant sa više od 232 miliona pretplatnika širom sveta.

    U pismu investitora, Netflix je opisao DVD servis, koji će se ugasiti u septembru, kao „raketu za pojačavanje koja je stigla do vodeće pozicije“.

    „Osećamo se tako privilegovanim što smo tako dugo mogli da delimo filmske večeri sa našim DVD članovima, tako smo ponosni na ono što su naši zaposleni postigli i uzbuđeni što ćemo nastaviti da ugađamo ljubiteljima zabave još mnogo decenija“, saopštila je kompanija.

    Odlaganja u SAD

    Takođe, Netflix je odlažio svoje planove za suzbijanje deljenja lozinki u SAD do početka jula. U izveštaju o zaradi objavljenom u utorak, strimer kaže da je „pomerio vreme širokog lansiranja sa kraja prvog na kraj dugog kvartala“.

    Ranije ove godine, Netflix se obavezao da će suzbiti deljenje lozinki „na širem području“ do kraja prvog kvartala 2023. Iako je u februaru uveo nova pravila za deljenje lozinki u Kanadi, Novom Zelandu, Portugalu i Španiji, ova pravila nikada nisu stigla do SAD.

    Sada, Netflix kaže da je „zadovoljan rezultatima“ dosadašnje implementacije plaćenog deljenja u ove četiri zemlje i da je pomogao u izgradnji kanadske plaćene pretplatničke baze, koja „sada raste brže nego u SAD“.

    Na ovim lokacijama – zajedno sa nekim od zemalja Latinske i Centralne Amerike u kojima je prvi put počeo da testira pravila deljenja lozinki – korisnici moraju dodatno da plate ako žele da svoje Netflix naloge dele sa ljudima izvan njihovih „primarnih“ domaćinstava.

    Serija, Netflix

    Serija, Platforma za striming Netflix (Pixabay)

    Odlaganje lansiranja plaćenog deljenja trebalo bi da pomogne Netflix-u da primeni neka od poboljšanja do kojih je došao tokom testiranja funkcije van SAD, objasnio je ko-izvršni direktor Netflix-a Greg Peters. Kompanija kaže da želi da osigura da korisnici i dalje mogu da pristupe Netflix-u dok putuju van svojih primarnih domaćinstava, kao i da im pruži alate koji su im potrebni za upravljanje pristupom svojim nalozima i uređajima.

    „Osećali smo da je na osnovu tih rezultata bilo bolje da odvojimo malo dodatnog vremena, ugradimo ta poboljšanja i učinimo ovu tranziciju što je moguće lakšim za članove“, rekao je Peters.

    Netflix pojeftinio u Srbiji: Ovo su NOVE CENE mesečne pretplate

    Ovo je prvi puni kvartal koji nam omogućava da vidimo da li je Netflix-ov paket koji podržava oglase imao značajan uticaj na kompaniju. Plan je bio klimav kada je prvi put predstavljen u novembru , ali je počeo da dobija zamah u mesecima koji su usledili, prema istraživanju kompanije „Antenna“ za analizu podataka.

    Netflix već zarađuje više novca po pretplatniku sa svojim paketom koji podržava oglase.

    1,75 miliona novih korisnika

    Netflix je dodao 1,75 miliona pretplatnika u prvom kvartalu 2023. godine, što je sada ukupno 232,5 miliona na globalnom nivou. Kompanija već zarađuje više novca po pretplatniku sa svojim nivoom od 6,99 dolara mesečno koji podržava oglase u poređenju sa najjeftinijim nivoom bez oglasa.

    Finansijski direktor Netflix-a Spenser Nouman potvrdio je ovo tokom poziva kompanije o zaradi, napominjući da je kompanija „zadovoljna ekonomikom paketa sa oglasima“, dodajući da je čak „veći“ od osnovnog paketa kompanije bez oglasa.

    netfliks

    Netfliks (Pixabay)

    To je verovatno razlog zašto Netflix čini više da privuče kupce na nivo usluga sa oglasima. Netflix kaže da donosi nove pogodnosti u paket počevši od Kanade i Španije, uključujući kvalitet videa od 1080p umesto 720p i mogućnost gledanja dva strima odjednom. Međutim , nivo koji podržava oglase trenutno ne nudi celu biblioteku sadržaja koja je dostupna u drugim Netflix paketima.

    Ovo je Netflix-ov prvi kvartal sa ko-izvršnim direktorima Tedom Sarandosom i Gregom Petersom na čelu. U januaru je bivši izvršni direktor Netflix-a Reed Hastings objavio da se povlači sa funkcije nakon 25 godina i da sada služi kao izvršni predsednik. To takođe označava veliku prekretnicu za kompaniju jer konačno gasi DVD posao po kojem je bio poznat pre nego što je postao gigant za striming kakav je danas.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE