Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    McDonald’s UNAPREĐUJE svoje hamburgere: EVO šta se menja?

    McDonald’s koji se fokusirao na nadogradnju svojih osnovnih artikala kako bi povećao prodaju, uvodi niz izmena dizajniranih kako bi unapredili prepoznatljive hamburgere.

    Lepinje će biti mekše. Sir, gnjecaviji. Crni luk će se dodati u pljeskavice odmah na roštilju. A Big Mac sos? Biće toga još.

    „Otkrili smo da male promene, poput prilagođavanja našeg procesa u dobijanju toplijeg, topljivijeg sira i prilagođavanja podešavanja roštilja za bolje pečenje, doprinose velikoj razlici u tome da naši hamburgeri budu ukusniji nego ikad“, rekao je šef kuhinje Chad Schafer, viši direktor kulinarske inovacije McDonald’s-a SAD, u saopštenju. Nadogradnje se odnose na Big Mac i McDouble burger, kao i na klasični čizburger, dupli čizburger i hamburger.

    Poboljšanja su prvo primenjena na hamburgerima na međunarodnim tržištima, saopštila je kompanija, a već su stigla u neke američke gradove, uključujući Los Anđeles, Sijetl, Feniks, Las Vegas. Biće dostupni na nacionalnom nivou početkom sledeće godine.

    Promene prate druga poboljšanja ključnih stavki menija.

    Čuveni lanac restorana brze hrane je od 2018. počeo da koristi svežu govedinu za svoj „kvoterpaunder“ (na srpskom tržištu se prodaje pod imenom „rojal burger“), a 2021. je lansirao sendvič sa hrskavom piletinom koji je naišao na dobar prijem kod mušterija.

    „Stičemo tržišni udeo i u piletini i govedini“, zahvaljujući poboljšanim hamburgerima i artiklima poput sendviča sa piletinom, rekao je izvršni direktor McDonald’s-a Kris Kempczinski.

    „U okruženju u kojem naši kupci traže jednostavno i poznato, naše osnovne stavke menija nikada nisu bile relevantnije“, rekao je on.

    U SAD je prodaja u restoranima koji posluju najmanje 13 meseci skočila za 5,9 odsto u četvrtom kvartalu 2022. godine, a porasla je za 10,3 odsto tokom cele godine.

    I ostali poboljšavaju svoju ponudu

    Fokusiranje na promovisanje osnovnih stavki menija, umesto na uvođenje novih proizvoda, način je da se procesi održe jednostavnijim i da se smanji trenje u kuhinji. A McDonald’s koristi promocije kao što su platforme za obroke slavnih i Happy Meal za odrasle kako bi dobio pažnju za svoje prepoznatljive artikle.

    „Tokom 2022. godine, neke od naših najuspešnijih platformi za kampanju približile su našim klijentima osnovne stavke menija“, rekao je Kempczinski tokom januarskog poziva.

    Burger king (Unsplash)

    Burger king (Unsplash)

    McDonald’s nije jedini brend koji pokušava da poboljša svoju glavnu ponudu, podseća CNN.

    Burger King, glavni konkurent, koji je prošle godine najavio plan za preokret svog poslovanja, fokusirao se na poboljšanje „Vhopper-a“, najpoznatijeg proizvoda, i njegovo povećanje u oglašavanju. U četvrtom kvartalu prošle godine kompanija je održala „Vhopper treninge“ za primaoce franšize. Brend je u februaru rekao da je „Vhopper“ doprineo većoj prodaji u SAD u tom kvartalu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo/Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE