
Netfliks našao način da stane na put GUBICIMA: Udružuje se sa Majkrosoftom
Najveći striming servis Netfliks udružio se sa Majkrosoftom kako bi pokrenuli jeftiniji plan pretplate onima koji su izabrali da im se prikazuju oglasi.
Netfliks je prvi put najavio da će uvesti nešto jeftinije usluge – dajući mogućnost pretplatnicima da plate manje, ali pod uslovom da gledaju reklame – u aprilu nakon što je kompanija zabeležila veliki gubitak pretplatnika zbog kog su izgubili 60 milijardi dolara od svoje tržišne vrednosti.
Greg Peters, glavni operativni direktor Netfliksa rekao je da Majkrosoft ima dokazanu sposobnost da podrži Netfliksove potrebe za oglašavanjem.
„Još važnije, Majkrosoft je ponudio fleksibilnost za inovacije u narednom periodu, kako u tehnološkom, tako i u prodajnom smislu, kao i snažnu zaštitu privatnosti za naše članove“. rekao je Peters.
Netfliks: Sledi obaveštenje od gubitku 2 miliona pretplatnika
Očekuje se da će Netfliksov iznenađujući potez da sa zakašnjenjem prati rivale poput HBO-a sa uvođenjem reklama prethoditi obaveštenju koje će se desiti, kako pišu američki mediji, sledeće nedelje o daljem gubitku od 2 miliona pretplatnika u roku od tri meseca.
„Veoma je rano i imamo mnogo toga da radimo. ALi naš dugoročan cilj je jasan. Veći izbor za potrošače i dobri uslovi za oglašivače“, kaže Peters..
Netfliks je navodno bio u pregovorima sa brojnim partnerima za prodaju reklama, uključujući Gugl i NBCUniversal, pre nego što je potpisao ugovor sa Majkrosoftom.
Netfliks je, inače, godinama bio protiv uvođenja oglašavanja. Oni su imali sistem jeftinijih, ali brojnih pretplata, koji su im se mnogo više isplatili od reklamiranja-
Ipak, do promene je došlo zbog velikih gubitaka koje striming platforma beleži, a to se dešava jer domaćinstva ukidanje pretplate smatraju uštedom.
Zato je došlo i do kreiranja jeftinije usluge – sa oglasima – za koju kažu da će biti predstavljena kasnije ove godine.
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash