Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Hisense

    Objavljena lista najboljih kineskih brendova za 2022. godinu

    Hisense prvi u proizvodnji kućnih aparata.

    Hisense je proglašen za najboljeg proizvođača u oblasti kućnih aparata i već šestu godinu zaredom nalazi se među 10 vodećih kineskih brendova na listi koju zajednički objavljuju Google i KANTAR, svetska kompanija za istraživanja, saznanja i konsalting. Prestižna lista „KANTAR BrandZ™ Chinese Global Top 50 Brand Builders“ predstavljena je na Think with Google 2022 Google Overseas Samitu i obuhvata rezultate ankete u kojoj je učestvovalo više od milion potrošača iz 11 zemalja.

    Kako navode iz kompanije, uprkos globalnoj neizvesnosti moć ovog tehnološkog giganta porasla je za devet odsto, u poređenju sa prethodnom godinom, što pokazuje rastući uticaj koji komapnija Hisense International ima u čitavom svetu.

    U jeku ekonomske neizvesnosti za brend je najbitnije da ga ljudi vole i da se poistovećuju sa njim, a mi smo to postigli. Naša misija je da inovativnu visokokvalitetnu tehnologiju, koja čini život jednostavnijim, učinimo dostupnom svima. Ova rang lista samo je jedan od dokaza da kupci širom sveta prepoznaju našu posvećenost i pružaju nam vetar u leđa ka ostvarivanju misije. Takođe, izveštaj jasno pokazuje da je pandemija znatno uticala na potrošače i da oni svoj novac sada troše mnogo pažljivije nego ranije, kao i da radije biraju proizvođače koji su u skladu sa njihovim stilom života “, ističe se u saopštenju za javnost.

    Ovogodišnja anketa sprovedena je na različitim tržištima uključujući Australiju, Brazil, Francusku, Nemačku, Indiju, Indoneziju, Japan, Meksiko, Španiju, Veliku Britaniju i SAD, kao i druge, slabije razvijene regione. Istraživanje je takođe uporedilo 383 kandidata u 18 kategorija sa brendovima na lokalnim tržištima kako bi odabrali konačnih 50 najboljih.

    Kupci najviše vole laser i ULED tehnologiju

    Prema prodajnim izveštajima apsolutni favoriti publike su televizori sa laserskom i ULED tehnologijom, po kojima je Hisense prepoznatljiv. U Australiji, Francuskoj, Kanadi i mnogim drugim inostranim tržištima prodaja Laser TV-a nadmašila je prošlogodišnje rezultate, dok su ULED uređaji ostvarili rast prodaje za više od 40 odsto na godišnjem nivou.

    Još jedan pokazatelj uspešnosti brenda je činjenica da je u prvoj polovini ove godine kumulativni prihod kompanije Hisense International iznosio više od 4 milijarde evra, što je povećanje od preko pet odsto na godišnjem nivou.

    Takođe, uz izvoz proizvoda u više od 160 zemalja i regiona, Hisense je sponzorisao najveće sportske događaje na svetu, poput UEFA EURO 2016. i 2020., i FIFA svetsko prvenstvo 2018. i 2022.

    Trenutno, kineski brendovi stupaju u novu fazu razvoja, a ovi izvanredni podaci pokazuju da uspešno osvajaju poverenje publike širom planete. Dok se globalna potrošačka klima znatno menja pod uticajem pandemije i ekonomske neizvesnosti, ove kompanije moraju nastaviti da prate trendove kako bi očuvale profitabilnost i imidž, koji su pod uticajem novih vrednosti koje dominiraju tržištem.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Hisense

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE