Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Milšped odgovor na tržišne izazove: Robotizacija skladišta kao rešenje za logistiku

    Kompanija Milšped postala je pionir na domaćem tržištu kada je reč o implementaciji robotizovane tehnologije u organizaciji skladišnog poslovanja. Počevši od januara tekuće godine, u rad je pušteno robotizovano skladište u Krnješevcima, u cilju boljeg ispunjenja očekivanja klijenata.

    U prethodnih nekoliko godina, u logističkoj industriji se javlja više izazova koji utiču na sposobnost kompanija da uspešno isporučuju robu do krajnjih kupaca. Prekidi u lancu snabdevanja, ograničenja kapaciteta, rastuće cene goriva, usklađenost sa zakonskim propisima i nedostatak radne snage, suprotstavljeni su sve većim očekivanima klijenata, zbog čega je kompanija Milšped pristupila usvajanju novih strategija i tehnologija uviđajući aktuelne tržišne zahteve.

    robotizacija skladišta

    Jedno od najperspektivnijih rešenja za efikasnije i efektnije ispunjenje zahteva klijenata, kompanija Milšped vidi u robotizaciji skladišta, čime se prepoznaje važnost ispunjenja novonastalih tržišnih zahteva

    Vera kompanije Milšped, da robotizacija može da poboljša rad skladišta, leži u činjenici da roboti mogu da rade 24/7, što povećava produktivnost i brzinu u realizaciji zahteva klijenata, a sa druge strane mogu da smanje troškove rada i greške koje se pripisuju ljudskom faktoru. Takođe, robotizovana tehnologija je od velike pomoći kod preuzimanja poslova, koji se tradicionalno obavljaju ručno a sa sobom nose određeni rizik ili iziskuju fizički napor.

    Milšped, skladište

    Milšped, skladište

    Dodatno, kompanija Milšped je zahvaljujući robotima, sada u stanju da na istom prostoru skladišti do tri puta veće količine robe, što znači da može i da isporuči isto toliko više u poređenju sa tradicionalnim načinom upravljanja skladišnim procesima. Uz isti broj zaposlenih, obavlja se veći obim posla uz povećanje bezbednosti i zdravlja na radu, kao i mogućnosti daljeg razvoja zaposlenih, uz sve benefite za klijenta koje ova tehnologija pruža.

    Osim povećanja performansi i tačnosti, klijenti mogu da očekuju sveoubuhvatni pristup snabdevanja tržišta kroz sve kanale distribucije robe (maloprodaja, veleprodaja, e-commerce), rešenja za sezonska povećavavanja tražnje robe („black friday“, praznici i smene sezona), logističku podršku 24 časa dnevno – čak i vikendom, bolju vidljivost zaliha za online platforme i efikasnije i efektnije upravljanje povratnom logistikom i zadovoljstvom krajnjih kupaca klijenata.

    Upotreba ovog sistema u skladu je sa politikom odgovornog poslovanja i održivog razvoja, čime je čak 99,7 odsto „radnog vremena“ robota efektno iskorišćeno, uz optimalan utrošak energije

    Sofisticiranost programiranja ovih robota obezbeđuje da isti uvek najpre izvršavaju najbliže zadatke, što doprinosi uštedi energije.

    To znači da je energija koju utroši 10 robota, jednaka onoj koju bi za isti vremenski period iskoristio samo jedan usisivač.

    Milšped, skladište

    Stoga, kompanija Milšped čvrsto veruje da robotizacija skladišta predstavlja rešenje za sve više izazova koji se javljaju u logističkoj industriji, čime potvrđuje svoj status lidera na tržištu koje se neprestano menja. Strateška opredeljenost da se na brz i efikasan način vrši snabdevanje tržišta kroz sve kanale distribucije, na posletku ima zadovoljnog klijenta kao rezultat.

    Kompanija Milšped svojim globalnim prisustvom na tri kontinenta i 13 različitih tržišta, nudi brojne i integrisane usluge uključujući carinsko posredovanje i zastupanje, organizaciju međunarodnog i domaćeg transporta i distribucije, kao i skladištenje robe. Osnovni princip poslovanja je integracija klijenata i zaposlenih u jedan produktivan tim radi kontinuiranog podizanja kvaliteta i pružanja inovativnih rešenja realizacije logističkih usluga, uz primenu društveno odgovornog poslovanja. Sa više od 3.500 pouzdanih, stručnih i lojalnih kadrova i tradiciji dugoj 30 godina, Milšped gradi svoj uspeh i lidersku poziciju na tržištu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Milšped

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE