"Mi smo primer kako dobar i uspešan brend preko noći postaje još jači"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    “Mi smo primer kako dobar i uspešan brend preko noći postaje još jači”

    Često kažem da se rebrendiranje dešava samo jednom u životu – i za nas i za korisnike. Za nas u A1 to je bio dodatan vetar u leđa da budemo još bolji. A imali smo dobar temelj, posebno kada je u pitanju odnos sa korisnicima, što je veoma važno – priča za BIZLife magazin Branka Pudrlja Durbaba, glavni direktor za tržište, A1 Srbija.

    • Koliko ste zadovoljni proteklom godinom i rezultatima koje ste postigli?

    Za nama je jedna od najboljih i najdinamičnijih godina. Ušli smo u foto-finiš, ali već sada mogu da kažem da smo veoma zadovoljni rezultatima. Beležimo rast i u privatnom segmentu i u segmentu poslovnih korisnika, napravili smo iskorak i zakoračili na teritoriju bezbednosti na internetu, lansirali sopstveni brend uređaja, obogatili ponudu dodatne opreme. Tokom cele godine bili smo tu za naše korisnike i zajedno sa njima pronalazili adekvatna rešenja za vreme ovog izazovnog perioda digitalne transformacije i pandemije. Sve su to dobri temelji i pokazatelji za budućnost i dalji prosperitet u narednoj godini.

    • Godina za nama ostaće upisana u istoriji vaše kompanije kao godina u kojoj je počelo novo poglavlje u poslovanju. Da li ste zadovoljni time kako je protekao sâm proces rebrendiranja? Kako su korisnici i konkurencija reagovali na A1?

    Često kažem da se rebrendiranje dešava samo jednom u životu – i za nas i za korisnike. Videli smo kako jedan dobar i uspešan brend preko noći postaje još jači. Za nas u A1 to je bio dodatan vetar u leđa da budemo još bolji. A imali smo dobar temelj, posebno kada je u pitanju odnos sa korisnicima, što je veoma važno. Očekujemo mnogo, pre svega, od sebe, dajemo puno i uvereni smo da ćemo zauzvrat dobiti zadovoljne korisnike. Tržište nas je, zaista, prepoznalo kao internacionalnog operatora i to je nešto na šta svi možemo da budemo ponosni.

    Branka Pudrlja Durbaba, glavni direktor za tržište, A1 Srbija

    • Inovacije na tržištu – pogotovo u atraktivnim sferama, kakve su telekomunikacije – privlače pažnju javnosti. Na koji način se A1 nosi sa digitalizacijskim izazovima?

    Sinergija sa Grupom A1 Telekom Austrija omogućila nam je da proizvode koji su se u internacionalnom okruženju dobro pokazali prilagodimo našem tržištu. Kada je u pitanju ICT segment, Srbija je jako napredna. Naša prednost je što možemo da spojimo naše usluge i ponudimo sve na jednom mestu – i poslovnim i privatnim korisnicima. Na primer, ove godine smo lansirali A1 Net protect rešenje za bezbednost na internetu, sa kojim ostvarujemo sjajne rezultate, što dokazuje više od 150.000 zadovoljnih korisnika. Jedini na tržištu korisnicima nudimo i fizičku i softversku zaštitu. To je nešto što stvarno pravi razliku. Imamo i dobru zaleđinu kada je u pitanju mrežna infrastruktura, na čijem smo unapređenju ove godine puno radili. Kvalitet i pouzdanost prepoznali su, pre svega, korisnici, a potvrde su stigle i od relevantnih institucija. „Ookla” nas je proglasila najbržom mobilnom mrežom u Srbiji u 2021. godini, a zauzeli smo i sjajno drugo mesto u nacionalnom benčmarkingu, koji sprovodi RATEL.

    • Nekada VIP-ove, a danas reklame kompanije A1 – osvajaju publiku „na prvo gledanje”. Očigledno je da vaše kampanje pogađaju cilj i donose vam nagrade i priznanja struke, a u poslednjoj, novogodišnjoj kampanji odlučili ste se za dvoje popularnih glumaca – Gorana Bogdana i Tamaru Krcunović, uz poruku „Ove godine nagradi sebe”. Kako biste definisali uspeh vaših kampanja?

    Dovoljne su dve reči: emocije i iskrenost. Kolege iz marketinškog tima se trude da prenesu na male ekrane iskrene emocije i svu energiju koju ulažemo u to da život naših korisnika u digitalnoj eri učinimo jednostavnijim i lepšim.

    Konkretno za novogodišnje reklame dobili smo puno pozitivnih kritika, od muzike, preko izbora glumaca i same poruke, koju smo ove godine usmerili na pojedinca.

    Na jedinu osobu koja je uz nas u svim lepim i manje lepim stvarima kroz život. A to smo mi sami. Živimo u vreme izazova i čestih promena, nastojimo da budemo tu za sve, na sebe često zaboravimo. Želeli smo da poručimo ljudima da više brinu o sebi i svojim potrebama da bi mogli da brinu o onima koje vole. Najbolji trenutak da se počne upravo je sada.

    • Ono što izdvaja A1, pored odnosa prema korisnicima, jeste i odnos prema zaposlenima. I tokom pandemije ste se vrlo brzo reorganizovali vodeći računa o njihovim potrebama. Da li su vaši zaposleni ili vaši korisnici najbolji ambasadori brenda A1, ili tu svako ima svoju ulogu

    Naša kompanija je već dugi niz godina poznata kao kompanija kojoj su na prvom mestu ljudi. Ravnoteža između poslovnog i privatnog života, benefiti, prilike za rast, razvoj i učenje svakog zaposlenog, koncept vrednog rada, ali i sjajne zabave – ono su što naši zaposleni cene. Što je još važnije, veruju u ono što radimo kao kompanija. Oni jesu naši najbolji ambasadori.

    Sa ponosom možemo da kažemo da su i naši korisnici podjednako dobri ambasadori kao i naši zaposleni, jer činimo sve da pružimo vrhunsko korisničko iskustvo.

    U prilog tome govore i brojne pozitivne poruke koje smo dobili od naših korisnika i količina pozitivnih interakcija koje smo ostvarili s njima – bar jedan korisnik je bio sa nama u kontaktu bar jedanput tokom godine, što je impozantan broj.

    • U kom pravcu će se telekomunikacione usluge razvijati narednih godina? Šta je to što mogu da očekuju korisnici u Srbiji? Koje nove usluge ili servise će im ponuditi A1?

    U bliskoj budućnosti sve će biti izraženija tranzicija od telekomunikacionog operatora ka ICT kompaniji. Kada govorimo o korisničkom iskustvu, ono će biti još personalizovanije, zahvaljujući novim tehnologijama koje su u povoju: AI, IoT, VR, AR, kao i većoj automatizaciji. ICT servisi i usluge će se eksponencijalno razvijati, a očekujemo i prelazak na 5G tehnologiju, koja će, osim većeg kapaciteta i brzine protoka podataka, omogućiti povezivanje znatno većeg broja uređaja. Činjenica je da će se svetsko društvo i ekonomija snažno oslanjati na 5G infrastrukturu, a mi smo u potpunosti posvećeni razvoju prema novom spektru i spremni da iskoristimo potencijale koje ova tehnologija donosi.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE