Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ilija Brajković, vlasnik agencije "Kontra"

    Region je odabrao: Ilija Brajković je najbolji marketar

    Konsultanska marketinška kompanija Funky Marketing iz Pirota i njen osnivač Nemanje Živkovića pokrenuli su, uz podršku medijska kuće BIZLife, izbor najboljih marketinških stručnjaka na teritoriji Srbije, Hrvatske, BiH i Crne Gore za 2022. godinu.

    Odaziv učesnika je bio veliki, a nominovano je više od 70 marketara iz različitih kategorija.

    Živković je istakao da niko nije bio eliminisan.

    Društvene mreže (Pixabay)

    „Odlučili smo da gospodin Žozef Lončar dobije počasno mesto na listi shodno svom iskustvu, znanju i godinama, a da se ostalih 70 nominovanih marketara bore u poll-ovima od po četvoro, gde će, uz nas, i oni moći da dele i zovu ljude koji ih prate, poštuju i podržavaju da glasaju za njih”, objašnjava Živković.

    Kako navodi, sve se odvija javno, na Funky Marketing LinkedIn stranici i svako je imao pravo glasa.

    Ilija Brajković najbolji marketar

    Posle velike borbe, troje najboljih stiglo je do kraja. Polufinale je dalo verovatno i finale pre finala, u kome je pobedu odneo Ilija Brajković. U poll-u u kome je glasalo čak 1891 osoba, dobio je 9 glasova više od legende advertisinga na ovim prostorima Miroslava Varge. 

    Ilija Brajković, vlasnik agencije „Kontra“ i pobednik takmičenja za najboljeg marketinškog stručnjaka (YouTube)

    Sa Ilijom je do finala stiglo još dvoje marketara, i to Sara Milošević iz kompanije Nordeus i Vladimir Mladenov – mlade snage koje uveliko rade sjajne stvari. Iznenađujuće? Samo za one koji ne prate rad Sare i Vladimira.

    „Svi učesnici finala dobiće intervju na portalu BIZLife, svi koji su ušli u TOP 36 dobiće intervju na Funky Marketing sajtu, dok će najbolji imati priliku da odluči kome ide 500 EUR donacije.”, rekao je Nemanja.

    Prema njegovim rečima, takmičenje je imalo za cilj da okupi marketara na jednom mestu da se međusobno upoznaju, da proslavi lične brendove onih koji rade prave stvari kad je marketing u pitanju i nateraju zajednicu da vrati marketing u žižu interesovanja – na pravi način.

    Društvene mreže (Pixels)

    “Ovo je naš pokušaj da pokažemo zahvalnost svima koji se trude da rade marketing na pravi način i da ih bolje povežemo. Kroz intervjue delimo korisne informacije i znanja koja će pomoći onim mlađima koji tek dolaze da se usmere na pravu stranu. Na kraju dana, nadamo se da je ove lista i takmičenje zabavno i poučno. Sam način implementacije je svojevrsna strategija iz koje se može učiti”, rekao je Nemanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE