BIZLife-ovih "30 ispod 30": Lana Čubrić, Two Desperados

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife-ovih “30 ispod 30”: Lana Čubrić, Two Desperados

    Lana Čubrić, Head of Marketing, Two Desperados 

    Večito u pokretu, Lana još na fakultetu pokreće projekte portala za studente hispanistike i radi na promociji događaja i internacionalnih letnjih škola. Svoju marketinšku karijeru započela je pre više od osam godina, a već pet godina deo je gejming industrije u Srbiji. Njena ljubav prema video-igrama ukorenjena je još od detinjstva, pa je ulazak u industriju video-igara bio prirodan.

    Two Desperadosu je izgradila User acquisition, čime je kompaniju dovela do šestocifrenog profitabilnog budžeta za akviziciju novih igrača. Lana je zajedno sa svojim timom duplirala godišnji profit kompanije, što se odrazilo i na rast drugih timova u kompaniji i na razvoj drugih proizvoda. Pored toga, otvorila je nova tržišta u Aziji i podigla broj instalacija u APAC regionu za 300 odsto. Sada vodi marketinški tim od 13 ljudi, koji obuhvata kreativni deo, performance marketing, user research i organsku akviziciju korisnika.

    Svoje znanje rado deli sa drugima, fokusirajući se na konkretne rezultate, uvek sa ciljem da učesnici konferencija primene u svom radu ono što čuju od nje. Do sada je kao predavač učestvovala na: Google Camp vebinarima više puta, FTW konferenciji za gejming, Digital Dragons u Krakovu, Konverziji u Banjaluci i držala je radionice Social Media za nevladin sektor u Beogradu, Knjaževcu, Banjaluci.

    • Predstavite se. Koliko imate godina i koliko ste već na svojoj trenutnoj poziciji, u svom biznisu?
    Ja sam Lana Čubrić, ove godine sam napunila 30 godina i direktorka sam marketinga u studiju Two Desperados gaming.

    Kroz Two Desperados sam uspela da napravim najveći impakt u jednoj kompaniji, ali i najveći rast u sopstvenom profesionalnom razvoju.
    U kompaniji sam preko pet i po godina i krenula sam kao Social media menadžerka, sa ciljem da okupim našu postojeću igračku bazu. Vrlo brzo sam krenula da radim na globalnom širenju naše publike i tako dovela do šestocifrenog profitabilnog budžeta za akviziciju novih igrača. Sa svojim timom duplirala sam godišnji profit kompanije, što se odrazilo i na rast drugih timova u kompaniji i na razvoj drugih proizvoda.

    Lana Čubrić, Head of Marketing, Two Desperados gaming

    Lana Čubrić, Head of Marketing, Two Desperados gaming

    • Šta mislite da je izdvojilo vas u odnosu na vašu generacijuŠta je prevagnulo da budete poslovno istaknuti pre svoje 30. godine?

    Mislim da sam brzo shvatila na fakultetu da je, pored uspeha u ocenama, važno imati i neformalno obrazovanje. Tako sam pokrenula nekoliko projekata i volontirala u nevladinim organizacijama, što je bilo odlično iskustvo. To iskustvo me je naučilo da uvek nesebično delim znanje sa ljudima koji kreću da grade svoju karijeru. Takođe, na tom putu sam naučila da sklonim sumnju u stvari koje ne znam i posvetim se učenju i sticanju novih iskustava. Ovo me je napravilo rezilijentnom i upornom. Uživam u uspesima, ali uvek gledam šta ne znam i šta mogu dodatno da naučim.

    • Kažu da se sreća zaslužuje. Kako ste je vi zaslužili?

    Mislim da je nezahvalno reći da se sreća zaslužuje. Mnogi ljudi nemaju sreću u životu da rade šta žele, već šta moraju. Ako bih morala da odgovorim na ovo pitanje, rekla bih da sam zahvalna što sam imala podršku roditelja i sestre, koji su me ohrabrivali da pratim svoje želje, da ne sumnjam u sebe i podržali me kada sam napravila velike korake, poput promene posla i karijere. Takođe, imala sam sreće da radim na mestu gde se rad prepoznaje i nagrađuje. Najveći neprijatelj ka uspehu je sumnja, zato je prava sreća imati ljude koji će verovati u vas i gurati vas kada ste nesigurni ili vam padne samopouzdanje.

    • Svedoci smo da naše tržište jako sporo vrši tranziciju, još uvek su izrazito vidljivi obrisi socijalizma i karte su podeljene zrelijim igračima. Koji je vaš savet za mlade kolege – kojim putem da se probiju?

    Ne oslanjajte se samo na formalno obrazovanje. Istražujte u kojim kompanijama, timovima želite da radite. Shvatite koju kulturu tima tražite i vidite koje su to prilike u Srbiji koje se nude.

    Lana Čubrić, Two Desperados

    Lana Čubrić, Two Desperados

    • Korporacija ili privatno preduzetništvo?

    Privatno preduzetništvo. Nikada nisam radila u korporaciji, ali shvatam taj sistem. Ima neke svoje prednosti, ali i mnogo prepreka koje otežavaju brze odluke, koje meni leže.

    • Šta vas je konkretno opredelilo da se razvijate u našoj zemlji, a ne u inostranstvu?

    Iskreno, tokom fakulteta sam želela da odem u Španiju. I kada sam krenula da se profesionalno razvijam, shvatila sam da i u Srbiji ima mnogo prilika i da nema razloga da ih tražim na drugom mestu. Sada u inostranstvu tražim mentore i bazu znanja koju mogu da dobijem van Srbije.

    • Kada govorimo o poslu, kako vidite sebe za 10 godina?

    Industrija u kojoj radim tako se brzo menja da pojam 10 godina uvek iznenadi i nikada nije kakav očekuješ. Recimo da se vidim kao direktorka marketinga jedne od najuspešnijih gejming kompanija u Evropi. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE