Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kupaca sve manje: Maloprodajni lanci prisiljeni na veće popuste i manje nabavke

    Maloprodajni lanci  prisiljeni su da uvedu velike popuste i da smanje asortiman budući da su potrošači u Americi naglo smanjili kupovinu odeće.

    “Bićemo vrlo oprezni pri nabavci odeće za drugu polovinu godine”, rekao je u četvrtak glavni izvršni direktor Victoria’s Secreta Martin Waters.

    Američki potrošači zbog inflacije su naglo smanjili kupovinu odeće što je podstaklo trgovce da snize cene kako bi se rešili zaliha.

    Kupovina

    Kupovina (Pixabay)

    Početkom avgusta izvršni direktori američkih maloprodajnih divova Walmarta i Targeta bili su prisiljeni da uvedu velike popuste i da smanje ponudu.

    Victoria’s Secret, Urban Outfitters i Kohl’s saopštili su ove nedelje da kupci kupuju samo određene vrste odevnih predmeta.

    Iako nisu naveli primere, primetili su da kupci ipak posežu za novčanikom ako je cena povoljna.

    Pad prodaje

    Urban Outfitters i Victoria’s Secret izvestili su da beleže pad prodaje robnih marki prilagođenih mlađoj publici.

    PINK linija Victoria’s Secreta, namenjena tinejdžerima i mladim ženama, zabeležila je slabiju prodaju u drugom tromesečju od brendova rublja i odeće za spavanje.

    “Bićemo vrlo oprezni pri nabavci odeće za drugu polovinu godine”, rekao je u četvrtak glavni izvršni direktor Victoria’s Secreta Martin Waters.

    Odeća

    Odeća

    Mladi kupci Urban Outfittersa s ‘tanjim’ budžetom odustajali su od kupovine odeće po punoj ceni i čekali su “promotivne ponude”, rekao je u utorak izvršni direktor Urbana Richard Hayne.

    Kohl’s je saopštio da je prodaja odeća za decu zabeležila pad u drugom tromesečju dok je prodaja ženske odeće bila bolja od drugih kategorija.

    Izvršna direktorkaKohl’sa Michelle Gass naglasila je poremećaje u nabavci koji su izazvali haos u rasporedu plasmana odeće.

    Teško ide prodaja, pa mnogi smanjili cene

    I u Walmartu i u Targetu navode da teško prodaju odeću koja je stigla s nekoliko sezona zakašnjenja, pa su odlučili da snize cene I to značajno.

    Svetla tačka prodaje bila je moderna ženska odeća, dodaju u Targetu.

    Primetna su i velika sniženja robnih marki Gap i Old Navy, dok je skuplja marka elegantne odjeće Banana Republic uspela da proda  više odevnih predmeta po redovnoj ceni.

    I Macy’s i Kohl’s ističu solidnu potražnju za elegantnom i poslovnom odećom, prenosi Rojters.

     

    Modni brendovi smislili kako da se pomoću TEHNOLOGIJE zaštite od FALSIFIKATA

    Izvor: BIZLife, Agencije

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE