Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Modni brendovi

    Modni brendovi smislili kako da se pomoću TEHNOLOGIJE zaštite od FALSIFIKATA

    Falsifikati su veliki problem za vrhunske dizajnere širom sveta. Zbog njih su luksuzni modni brendovi izgubili prodaju u vrednosti od 98 milijardi dolara samo u 2017. godini.

    Gubici mogu da oštete i profit i reputaciju. Neki brendovi se zato sada okreću tehnologiji kako bi zaštitili svoje proizvode, vrednost i potrošače, piše CNN.

    Konkurenti, konglomerat luksuznih brendova LVMH (LVMHF) udružio je snage sa Pradom i Cartier-om u aprilu 2021. kako bi uspostavio Aura Blockchain Consortium, neprofitnu platformu koja stvara „digitalnog blizanca“ za dizajnerske proizvode.

    Blokčejn je digitalna knjiga koja se ne može uređivati ili menjati. U pitanju je ista tehnologija koja podržava kriptovalute, čije su cene u poslednje vreme pale. Međutim, ima mnogo drugih aplikacija. Aura ih koristi da luksuznim proizvodima da jedinstveni digitalni identifikator. On pomaže kupcima da osiguraju da je njihova kupovina prava stvar.

    „Blokčejn je tehnologija koja se brzo kreće i zaista je složena. Ono o čemu se radi u Auri je olakšavanje blockchain-a za luksuzne brendove“, kazala je Daniela Ot, generalna sekretarka Aura Blockchain konzorcijuma.

    Do danas, više od 20 brendova koristi Aurin softver, sa preko 17 miliona proizvoda registrovanih na platformi, dodala je Ot. Oni su konkurenti u svakom drugom aspektu. Međutim, prema njenim rečima, sarađuju na ovoj tehnologiji kako bi napredovali brže, na najbezbedniji način.

    Digitalna moda, modni brendovi

    Digitalna moda, modni brendovi

    Modni brendovi daju potrošačima uvid o poreklu proizvoda

    Stvarajući „digitalnog blizanca“ za fizičke proizvode kao što su cipele ili tašne, Aurin softver sastavlja knjigu informacija. U njoj su navedeni vrsta materijala, gde i kada je napravljen i koliko je proizvedeno.

    Ot kaže da će potrošačima pružiti veći nivo dokaza i zaštite tako što će delovati kao digitalni sertifikat autentifikacije koji koristi „šifrovanje na nivou banke“ i koji je „nemoguć za lažiranje“. Digitalni blizanci, kojima se može pristupiti putem veb stranice ili mobilne aplikacije, pružiće bolji uvid u poreklo proizvoda, pospešujući „poverenje“ oko održivosti i etičkih pitanja za potrošače.

    Blokčejn, međutim, ima svoja ograničenja. Informacije su pouzdane samo onoliko koliko ih osoba unosi, otkrila je Ot. Takođe, upozorila je da „ako brend nema dobar odnos sa dobavljačem, blokčejn neće pomoći“.

    Kriptovaluta

    Kriptovaluta (Pixabay)

    Održivost je ključna briga za konzorcijum. Aura kaže da njena platforma koristi manje energije. Platforma takođe daje brendovima kontrolu nad informacijama koje dele i čini podatke o brendu i potrošačima bezbednim, objasnila je.

    Aura je lansirala svoj softver zasnovan na cloud-u početkom 2022. godine. Ot je kazala da će tehnologija dodataka omogućiti brendovima da integrišu proizvod u svoje postojeće operacije sa „nultim znanjem o blokčejnu“.

    I sve više brendova se uključuje. Dizajnerska grupa za uličnu odeću OTB postala je član u oktobru 2021. godine. Prošlog meseca se konzorcijumu pridružio i specijalista za dijamante i dragulje Sarine Technologies. Članovi osnivači doprinose troškovima razvoja i imaju više glasa u upravljanju, dok svi članovi plaćaju naknadu za licenciranje za softverske usluge i svakog proizvedenog digitalnog blizanca.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE