Zakerbergov avatar na udaru, a uložio je MILIJARDE: Kao demonska lutka (FOTO)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mark Zakerberg, chatbot

    Zakerbergov avatar na udaru, a uložio je MILIJARDE: Kao demonska lutka (FOTO)

    Prošle nedelje Meta je pokazala zastrašujući proizvod svoje investicije od 10,2 milijarde dolara u metaverzum: demonsku VR porcelansku lutku Marka Zakerberga koja je izgledala gore nego avatar Second Life-a iz 2003, pišu strani mediji.

    Najgori deo, kako navode, nije koliko loše izgleda, već činjenica da je to simbol koliko loše Meta upravlja očekivanjima za metaverzum. Svako ko misli da će ova metaverzalna stvar završiti kao stvarna verzija knjige i filma “Ready Player One”, čeka veliko razočarenje. Kao i Zakerberga, kada konačno shvati da će samo beznačajan deo entuzijasta prihvatiti ovakve avatare.

    Avatar Marka Zakerberga preuzet sa njegovog Metaverse avatara postala je nešto poput provere stvarnosti za svakoga ko se kladi na budućnost virtuelne stvarnosti. Svetska javnost uputila je kritike na račun grafike koja, kako tvrde, izgleda veoma loše s obzirom na velika ulaganja u metaverzum.

    Ni na društvenim mrežama ga nisu poštedeli komentara u kojima su ismevali izgled njegovog avatara.

    “Mark Zakerberg je nadogradio svoj Metaverse avatar nakon što se internet smejao njegovoj jezivoj verziji mrtvih očiju”, napisao je jedan korisnik Tvitera.

    “Zakerbergov meta avatar izgleda isto tako neobično neljudski kao i on, savršena sličnost”, primetio je drugi.

    “Još uvek imate noćne more zahvaljujući Zakerbergovom avataru”, naveo je treći.

    Mark Zakerberg se oglasio nakon što je avatar kritikovan

    “Zaista je zbunjujuće da je Meta potrošila više od 10 milijardi dolara na VR prošle godine, a grafika u njenoj vodećoj aplikaciji i dalje izgleda gore od Wii game iz 2008“, tvitovao je tehnički kolumnista Njujork Tajmsa Kevin Ruz.

    Danima kasnije Zakerberg je sam priznao da je slika “prilično osnovna“, pa je postavio snimak ekrana detaljnije verzije svog avatara. Napomenuo je da uskoro dolaze “velika ažuriranja“ Horizona i grafike avatara.

    Iako je imao opravdanje za loš kvalitet avatara, mediji nisu prestali da se bave tom temom, te su istraživali šta zaista nedostaje metaverzumu. “Kul faktor” trenutno definitivno nedostaje VR-u. I nisu samo avatari problem, piše Fast Company. Ljudi neće kupiti nešto ako to ne čini da izgledaju dobro. Ali ako možete da ih naterate da veruju da izgledaju kul, oni će učiniti sve, navodi CNN.

    Meta nije usamljen slučaj. Rec Room i Microsoft-ov AltSpaceVR, između ostalih, godinama rade na poboljšanju izgleda svojih avatara i da ih učine prilagodljivim.

    Osim estetike, korisnicima je bitna i tehnika i njeno lako korišćenje i postavljanje. Da biste uopšte ušli u metaverzum, prvo morate da priključite glomazne slušalice kao što je Metin uređaj Quest od 400 dolara.

    VR naočare

    VR naočare (Pixabay)

    Tehnička ograničenja takođe štete celoj vibraciji metaverzuma

    VR avatari takođe moraju da reaguju u realnom vremenu na načine na koje pomeramo naša lica i tela, što zahteva moćnu računarsku i grafičku obradu. Ono što zaista potrebno da bi izgledalo ubedljivo su dodatni senzori pričvršćeni po celom telu čovek – što je, opet, neverovatno.

    Istraživači su otkrili da u VR okruženju većina ljudi želi i očekuje da napravi avatar koji liči na njih same. A to je trenutno komplikovan zadatak.

    Meta troši milijarde dolara na viziju koja je u najboljem slučaju nepotpuna, a u najgorem, niko ne želi virtuelnu realnost. Nemilosrdno ismevanje Zakerbergovog nepromišljenog objavljivanja avatara naglašava pravi problem uključivanja potrošača. To bi takođe trebalo da bude crvena zastavica za investitore.

    Uprkos svemu Zakerberg se kladi u budućnost svoje kompanije, a Meta na viziju budućnosti u kojoj svi provode više vremena u virtuelnom prostoru poznatom kao metaverzum, u kom je svako predstavljen digitalnim alter egom koji je stvoren po našoj slici.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE