Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    četbotovi

    „Jednom kad naučite da prodajete, uvek možete da pokrenete posao“ (VIDEO)

    Ključne životne lekcije o poslu uglavnom savladamo u ranim fazama svoje karijere: kada dati otkaz, kako pregovarati o povišici, kako napisati dobar mejl…

    Ali Mark Kjuban rekao je da ga je prvi posao naučio najvažnijoj lekciji u karijeri: umetnosti prodaje. Na jednom poznatom TikTok profilu u  videu objavljenom u martu, milijarder je rekao da ako bi se vratio u prošlost i rekao sebi jednu stvar, to bi bilo da ostane na putu kojem je bio i da „bude prodavac“.

    „Jednom kada naučite kako da prodajete, uvek možete da pokrenete posao jer ste preduzetnik u srcu“.

    @theschoolofhardknocks Follow to join the movement! #entrepreneur #wealth #markcuban #billionaire #crypto ♬ Lofi nostalgic old music box(833007) – NARU

    Kjuban je otvoreno govorio o svom usponu od skromnih početaka do slave i bogatstva. U jednoj epizodi „Shark Tank“ iz 2018. godine, rekao je da odrastao u radničkoj porodici izvan Pitsburga, a da ga je majka ohrabrivala da nauči da radi neki siguran posao.

    Umesto toga, Kjuban je preprodavao bejzbol karte, markice i kovanice. To iskustvo mu je pomoglo da shvati prvo pravilo prodaje, koje glasi da „prodaja ne znači ubeđivanje, već pomaganje“, kako je rekao u pomenutom TikTok videu.

    „Kada shvatate šta je ljudima potrebno i šta žele, stavljate se u poziciju da možete da im pomognete. Onda počnete da pravite dobre stvari, da sklapate poslove i kompanije“.

    Kjuban: Efikasna filozofija prodaje

    Ovo nije prvi put da Kjuban propoveda verovanje u efikasnost svoje filozofije prodaje. Godine 2018. rekao je da se prodaja manje odnosi na to „ko može najbrže da priča“, a više na pomaganje kupcima da pristupe proizvodima ili uslugama koje su im potrebne.

    „Ako ne možete da stvorite korist za njih, ako ne možete da im pokažete zašto će vaš proizvod biti bolji za njih i njihov život od nekih drugih opcija ili onoga što ste ranije radili, nećete imati kompaniju“, rekao je on.

    Za preduzetnike koji teže da steknu bogatstvo poput onog koje ima Kjuban, a koje procenjeno na 6 milijardi dolara, prema Blumbergu, posao u prodaji nije loše mesto za početak. Zapravo, istraživanja pokazuju da je 15 odsto izvršnih direktora iz 100 najboljih kompanija na Fortune-ovoj listi 500 najboljih kompanija započelo je u prodaji.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE