Kako preduzetnik da nacilja kupca? Evo nekoliko korisnih saveta

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako preduzetnik da nacilja kupca? Evo nekoliko korisnih saveta

    Uspešan biznis poznaje svog kupca i brine o njemu. Kaže se da svaka roba ima svog kupca, ali kako da preduzetnik bude siguran da je njihova roba najbrža našla kupca?

    Najpre, neophodno je da zna ko je ciljani kupac ili buyer persona.

    Evo nekoliko saveta kako se on pronalazi:

    Uspešan biznis poznaje svog kupca i brine o njemu, a kupca bi prvo trebalo zamisliti kao stvarnu osobu koja dolazi u radnju i kupuje robu. Svaki preduzetnik koji prodaje robu ili uslugu trebalo bi da definiše osnovne, odnosno demografske karakteristike i emocionalnu komponentu kupca.

    U osnovne demografske karakteristike spadaju osnovi podaci,  ime, prezime, starost, obrazovanje, da li imaju dece, bračni status…

    Često se definišu samo demografske karakteristike, a izostavlja emocionalna komponenta, koja je takođe važna, a odnosi se na to šta sve kupci vole, kakve su im želje, motivacije, kakvu robu kupuju, šta su njihovi ciljevi, šta žele u poslu, kakva su njihove veze sa brendom, da li je kupcu na primer,  prioritet porodica ili karijera, šta više koristi, Fejsbuk ili Instagram….

    Svaki preduzetnik bi trebalo da zna odgovore na sva ta pitanja, kao I da defiše nekoliko ciljnih kupaca.

    Idealno bi bilo od tri do pet, jedan je malo, jer se kupci razlikuju.

    Bitno je pratiti ih i testirati jer se njihovo ponašanje menja, odnosno kako reaguju na ponudu.

    Svaki biznis, pa i najmanji može ove savete da primeni.

    Više o ovoj temi može se pročitati na  besplatnoj platformi za digitalno preduzetništvo Goustadi na adresi gostudy.rs.

    GoStudy je besplatna platforma za obuku o digitalnom preduzetništvu koju su zajednički uspostavili agencija GoViral i NALED uz podršku Telekom Srbija.

    5 saveta za preduzetnike kako najbolje da promovišu biznis na LinkedIn-u

    Izvor: BIZLife, RTS

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE