Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    recept za savršenu suprugu

    Da li je Laguna „Receptom za savršenu suprugu“ uvredila žene ili nije?

    Godina je tek počela a PR krize se, čini se, ređaju jedna za drugom. Na situaciju u kojoj se našla kompanija Extreme Intimo zbog svoje kampanje „neSavršena“ u kojoj pozivaju na prihvatanje različitosti a koja je bila negativno komentarisana nadovezala se nova, čini se, još komentarisanija kampanja.

    Objava koja je mnoge naterala da se zapitaju nosi naziv „recept za savršenu suprugu“.

    „Recept za savršenu suprugu: 200g samopouzdanja, 200g nezavisnosti, 150g odvažnosti, 300g požrtvovanosti za svoju porodicu, 200g neustrašivosti“, glasi sporna objava.

    Za one koji do sada nisu upućeni, u pitanju je kampanja izdavačke kuće Laguna kojom se promoviše knjiga Karme Braun pod „velom“ darivanja.

    „Da vas vidimo – koji su vaši nezaobilazni sastojci za „savršenu suprugu“?“, zapitala je Laguna u spornom postu u kom najavljuje darivanje.

    Kako su dodali, „njihove“ možemo videti na ilustrovanoj fotografiji.

    „Oni među vama koji u komentarima napišu svoje luckaste recepte mogu osvojiti vredne nagrade koje smo obezbedili u saradnji sa Barila i Kotanyi Srbija partnerima“.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Laguna (@laguna_knjige)

    Upravo ovaj tekst izazvao je bes, a najglasnije su bile, očekivano, pripadnice ženskog pola.

    Kako su „Recept“ komentarisali marketari?

    Objava je izazvala lavinu negativnih komentara poput: „Sramota“, „Da li ste vi normalni i znate li koja je godina??, „Skroz pogrešno“, „Šta je ovo? Dobro došli u 1950? Neukusno, sramotno, uvredljivo, jako loše“, „Ovo je kranje uvredljivo i ponižavajuće“, Ovo je toliko mizogino prosto neverovantno. A najgore od svega što gomila ljudi koji su osmislili ovako nešto, pregledali i odobrili toga nisu ni svesni- tako da: veoma tužno zaista“, „Kako vas nije sramota da ovako ponižavate žene“, „Prosto ne želim da budem supruga posle ovakvog recepta“, „U kom univerzumu je ok kreirati ovakav post“… a mreže i dalje „gore“.

    Mnogi iz sveta marketinga takođe su se oglasili na ovu temu, komentarišući je iz stručnog ugla, a sudeći po svemu, mišljenja su veoma raznolika.

    Dok, s jedne strane, ima onih koji su se ovom kampanjom šokirali u negativnom kontekstu i koji su kategorični u tome da više neće kupovati knjige u Laguni, takođe ima i onih koji su situaciju sagledali u drugačijem smislu.

    „Recept za savršenu suprugu“ osuđen na prvu

    Naime, glavni argument ove druge grupe stručnjaka koji su prokomentarisali situaciju je da je u pitanju promocija feminističke knjige pod nazivom „Recept za savršenu suprugu“, te da je osuđivanje kampanje bilo na „prvu loptu“.

    Objedinjeno mišljenje grupe onih koji su komentarisali tako situaciju jeste da je kampanja osuđena „odmah“ bez ikakvog istraživanja o knjizi.

    Takođe, mnogi ističu da je Laguna spornu sintagmu „savršena supruga“ stavila upravo pod navodnike, što, kako komentarišu, dokazuje da je u pitanju ironija.

    Bilo je i onih komentara samog štiva u smislu da je nedopustivo da se ovakve stvari i dalje pišu i daju ovakvi „saveti“.

    Zašto je kampanja Extreme Intimo „ne(SAVRŠENA)“ izazvala bes i lavinu komentara? (VIDEO)

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE