Zašto je kampanja Extreme Intimo „ne(SAVRŠENA)“ izazvala bes i lavinu komentara? (VIDEO)
Kompanija Extreme Intimo pokrenula je „plus size“ kampanju i za kratak rok uspela je da pokrene lavinu komentara ljudi koji su postavljali pitanje da li je uopšte u pitanju kompanija koja prihvata žene onakve kakve su.
Naime, kompanija Extreme Intimo lansirala je kampanju pod nazivom „ne(SAVRŠENA)“, po ugledu na mnoge svetske modne brendove koji imaju ovakve kampanje i ponudu u asortimanu koja je namenjena ženi bilo koje građe.
Ipak, korisnici društvenih mreža doveli su u pitanje brend Extreme Intimo i njegovu „body positive“ novu politiku.
Sve je počelo pitanjem jedne od korisnica društvenih mreža, Vanje Bursać: „Jel’ ima veći broj od XL, nemojte da se blamirate ako nemate da ste body positive“.
Bursać je ovo komentarisala na zvaničnom postu Instagram profila popularnog brenda, a nije ostala uskraćena za odgovor od njih.
U odgovoru su napisali da osećaju dosta negative u pomenutom komentaru, kao i da ih „nije blam njihovog asortimana jer su potpuno prirodni“.
„Znamo da neće svako naći odgovarajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali nije bitno, već da pošaljemo mnogo jaču i važniju poruku, a to je da je svaka žena savršena, bez obzira koji broj nosi“ napisali su.
„Znači, nemate veće veličine“ zaključila je Vanja i od tog momenta stvari su dobile potpuno drugačiji oblik, a celu konverzaciju pogledajte ispod:
View this post on Instagram
Jedan od najdiskutabilnijih odgovora od strane pomenutog brenda jeste onaj u kom su pozvači Bursać da, ako ne može da nađe nešto za sebe jer nema adekvatne veličine – „bacite pogled na asortiman i izaberite nešto nekome za poklon“.
Bursać je objavila i privatnu prepisku koju je vodila sa članom tima zaduženim za društvene mreže brenda Extreme Intimo.
View this post on Instagram
Kampanja „ne(SAVRŠENA): Svaka od nas je savršena!
Inače, kompanije Extreme Intimo pokrenula je kampanju pod nazivom „ne(SAVRŠENA)“.
Oni su skupili različite prirodne i “obične“ žene, u želji da ih predstave onakve kakve su, bez fotošopa. Poruka koju su želeli da prenesu bila je jasna – svaka od nas je savršena baš onakva kakva jeste.
„Znaj da NE postoji samo u tvojoj glavi. Izbriši ga. Precrtaj. Stavi u zagrade. Šta god! Samo učini da nestane! Jer da, ti si SAVRŠENA“, navode u kampanji.
Kako ističu, celu „basic“ kolekciju slikali su zajedno sa „predivnim damama koje nisu profesionalni modeli, a koje zrače čarobnom, iskrenom energijom.
View this post on Instagram
Oni ističu da im je cilj da preplave mreže ne(SAVRŠENIM) fotkama i pozivaju svoje pratioce da okače post ili stori na Instagramu, da ispričaju svoju priču, podstaknu drugarice, koleginice, sestre, da učine isto, uz hešteg #nisisavrsena.
Izvor: BIZLife
Foto: Screenshot