Zašto je kampanja Extreme Intimo "ne(SAVRŠENA)" izazvala bes i lavinu komentara? (VIDEO)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    kampanja "ne(SAVRŠENA)"

    Zašto je kampanja Extreme Intimo “ne(SAVRŠENA)” izazvala bes i lavinu komentara? (VIDEO)

    Kompanija Extreme Intimo pokrenula je “plus size” kampanju i za kratak rok uspela je da pokrene lavinu komentara ljudi koji su postavljali pitanje da li je uopšte u pitanju kompanija koja prihvata žene onakve kakve su.

    Naime, kompanija Extreme Intimo lansirala je kampanju pod nazivom “ne(SAVRŠENA)”, po ugledu na mnoge svetske modne brendove koji imaju ovakve kampanje i ponudu u asortimanu koja je namenjena ženi bilo koje građe.

    Ipak, korisnici društvenih mreža doveli su u pitanje brend Extreme Intimo i njegovu “body positive” novu politiku.

    Sve je počelo pitanjem jedne od korisnica društvenih mreža, Vanje Bursać: “Jel’ ima veći broj od XL, nemojte da se blamirate ako nemate da ste body positive”.

    Bursać je ovo komentarisala na zvaničnom postu Instagram profila popularnog brenda, a nije ostala uskraćena za odgovor od njih.

    U odgovoru su napisali da osećaju dosta negative u pomenutom komentaru, kao i da ih “nije blam njihovog asortimana jer su potpuno prirodni”.

    “Znamo da neće svako naći odgovarajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali nije bitno, već da pošaljemo mnogo jaču i važniju poruku, a to je da je svaka žena savršena, bez obzira koji broj nosi” napisali su.

    Znači, nemate veće veličine” zaključila je Vanja i od tog momenta stvari su dobile potpuno drugačiji oblik, a celu konverzaciju pogledajte ispod:

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Vanja Bursać (@vanjabursac)

    Jedan od najdiskutabilnijih odgovora od strane pomenutog brenda jeste onaj u kom su pozvači Bursać da, ako ne može da nađe nešto za sebe jer nema adekvatne veličine – “bacite pogled na asortiman i izaberite nešto nekome za poklon”.

    Bursać je objavila i privatnu prepisku koju je vodila sa članom tima zaduženim za društvene mreže brenda Extreme Intimo.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Vanja Bursać (@vanjabursac)

    Kampanja “ne(SAVRŠENA):  Svaka od nas je savršena!

    Inače, kompanije Extreme Intimo pokrenula je kampanju pod nazivom “ne(SAVRŠENA)”.

    Oni su skupili različite prirodne i ”obične” žene, u želji da ih predstave onakve kakve su, bez fotošopa. Poruka koju su želeli da prenesu bila je jasna –  svaka od nas je savršena baš onakva kakva jeste.

    “Znaj da NE postoji samo u tvojoj glavi. Izbriši ga. Precrtaj. Stavi u zagrade. Šta god! Samo učini da nestane! Jer da, ti si SAVRŠENA”, navode u kampanji.

    Kako ističu, celu “basic” kolekciju slikali su zajedno sa “predivnim damama koje nisu profesionalni modeli, a koje zrače čarobnom, iskrenom energijom.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Extreme Intimo (@extremeintimo)

    “Videćeš, ni na jednoj slici nema fotošopa, nema prekrivanja, skrivanja. Nema stida. Ima ponosa. Ponosa na svaki “višak” ili “manjak”, na svaki ožiljak, na sve ono što u ovom modernom svetu je kao “mana”. E pa, hajde da iskreno kažemo: Aman ljudi, nije to mana! To je nešto predivno, nešto što svaku od nas čini posebnom. I zaista (ne)SAVRŠENOM.”

    Oni ističu da im je cilj da preplave mreže ne(SAVRŠENIM) fotkama i pozivaju svoje pratioce da okače post ili stori na Instagramu, da ispričaju svoju priču, podstaknu drugarice, koleginice, sestre, da učine isto, uz hešteg #nisisavrsena.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE