Kako je na novom poslu: Tijana Marković, menadžer internih komunikacija, Galenika

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Tijana Marković, menadžer internih komunikacija, Galenika

    • Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili biti veran jednoj firmi?

    Sve zavisi od afiniteta osobe koju pitate i profesije kojom se bavi. Činilo mi se, kada sam menjala prvi posao, da je ludost što sam prihvatila drugu ponudu, pitajući se da li ću to drugo znati da radim. Imala sam sreću da se nakon završenog fakulteta bavim baš onim što sam želela i šta sam studirala. Za mene tada nije postojao lepši i bolji posao. A danas, nakon više od 20 godina iskustva, čini mi se da mi najbolje tek predstoji, a da je kompanija Galenika značajan deo mog poslovnog puta.

    • Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

    Bila sam veoma uzbuđena, jer sam kompaniju Galenika upoznala kroz rad iz agencije, na fantastičnom projektu „Zdravo, dvadesete”, a neke kolege sam već tada poznavala. Bilo mi je neobično da, umesto na sastanak, dolazim na posao. Tada je bilo u toku renoviranje upravne zgrade, te selidba zaposlenih i reorganizovanje kancelarija. Osim izazova da zapamtim imena novih ljudi, morala sam da razumem i gde ko sedi. Kolege koje sam zatekla u jednoj kancelariji u toku prepodneva već popodne nisu bili čak ni na istom spratu. Bio je to veoma zanimljiv prvi radni dan!

    • Koji je vaš savet kako se postaviti prema novim kolegama na novom radnom mestu?

    Srdačno, otvoreno, iskreno, autentično. Dozvolite im da vas upoznaju i da steknu pravi prvi utisak o vama. Kako biste se što pre uklopili u radno okruženje, najbolje je da budete proaktivni i uvek tražite informacije, umesto da čekate da ih dobijete. Ovo je posebno važno u kompleksnim sistemima, kao što je Galenika, koja, pored proizvodnje u Srbiji, posluje na celom tržištu Zapadnog Balkana i u Mađarskoj. Važno je da sebi, ali i novim kolegama, date vremena. Ono što je najvažnije, po mom mišljenju, jeste da radite ono što govorite i da uvek ispunjavate ono što ste obećali.

    • Navedite nam tri razloga kada je, po vašem mišljenju, neophodno promeniti posao.

    Ima mnogo razloga zbog kojih će se neko odlučiti za promenu posla. Bilo da je objektivan ili subjektivan, svaki razlog je dovoljno dobar ukoliko ćete se bolje osećati kada promenite posao.

    Evo moje liste tri najznačajnija razloga za promenu posla: više ne dolazite na posao zato što volite, već osećate da morate i radije biste ostali kod kuće; nedostaju vam izazovi, bilo da su oni u aktivnostima i projektima ili u rukovođenju ljudima i procesima; ukazala vam se bolja prilika za rast i razvoj ili mogućnost da uradite nešto što je u vašem sistemu vrednosti veoma značajno.

    • Koliko su pandemija i „nova normalnost” uticale na vaš posao i na način na koji ga obavljate?

    Tzv. nova normalnost je uticala na sve, pa i na interne komunikacije. Princip je isti, u centru komunikacije i dalje je svaki zaposleni, samo što sada imamo drugačije načine kako prenosimo poruke i kako činimo da naši ljudi osećaju pripadnost kompaniji. Mislim da je pandemija ubrzala transformaciju internih komunikacija, jer je neminovno da se promenom navika i stila života menja i potreba za radnim okruženjem i radnim vremenom. U hibridnom sistemu rada mnogo više pažnje se posvećuje iskustvu, odnosno vrednosti informacije za svakog čoveka. Dugo ne postoji isti način komunikacije ka svim sektorima i svim ljudima, ali sada smo, pored digitalizacije, uveli i gejmifikaciju kao način za razumevanje i povezivanje, posebno u vreme transformacije i ubrzanog rasta kompanije.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE