Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Dragana Marinković Dimitrijević, Brand manager, Miele Srbija

    • Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili biti veran jednoj firmi?

    Promene su neminovnost i pokretač su ličnog i profesionalnog razvoja. Treba biti iskren prema sebi i svojim saradnicima, proceniti realno svoje potencijale i prilike koje vam donose prostor za rast, razvoj i napredovanje (ukoliko je to ono što vam je bitno) i napraviti promenu bez obzira na to što trenutak, na prvi pogled, možda ne deluje idealno. U mom slučaju, odluka o promeni posla i sama promena desile su se tokom pandemije, što je izgledalo kao vrlo hrabra odluka.

    Generalno, pristalica sam „stare škole“ koja vrednuje lojalnost i poslovne angažmane na duže staze, o čemu svedoči činjenica da je, za 13 godina u oblasti komunikacija, ovo moja druga promena posla.

    • Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu? 

    Dan je počeo uz tortu iznenađenja i balone koji su me dočekali na radnom stolu. Dobrodošlica je bila zaista bila srdačna i slatka (smeh). Moja promena posla jeste donekle uobičajen put iz marketinške agencije u kompaniju klijenta. Razvojem strategije komunikacije brenda Miele sam se bavila skoro 5 godina na poziciji Senior Account Managera u agenciji Smart Vision, tako da prelazak predstavlja nastavak onoga što je već postavljeno i započeto, uz naravno nova zaduženja i odgovornosti koje sa sobom nosi pozicija Brand manager-a kompanije Miele.

    Najveća promena za mene je bilo to što sam, posle više od godinu dana, home office zamenila kancelarijom, što mi je bio još jedan snažan utisak vezan za prvi radni dan.

    • Koji je vaš savet kako se postaviti prema novim kolegama na novom radnom mestu?

    Bez obzira na to sa kojom ekspertizom dolazite u novi tim, budite otvoreni i fleksibilni kako biste do kraja mogli da shvatite njihov dotadašnji način rada, principe, ideje… i da onda na toj osnovi gradite ono zbog čega ste tu. Profesionalan odnos prema poslu i kolegama je nešto što se po meni podrazumeva, ali definitivno nije sastavni deo kulture mnogih organizacija, pa bi ga trebalo graditi i raditi na tome.

    • Navedite nam tri razloga kada je, po vašem mišljenju, neophodno promeniti posao.

    Kada osetite da ste već neko vreme u zoni komfora, bez pravih mogućnosti za profesionalni razvoj, trebalo bi da razmislite o promeni posla. Zona komfora u poslu je nešto što nas vrlo lako i lepo obuzme i ušuška i zaista nemam ništa protiv nje u periodima kada stavljamo akcenat na neke druge životne prioritete, ali treba balasirati i s vremena na vreme napraviti iskorak u novo i nepoznato jer je to jedini put ka pravom rastu. Pored toga, loši međuljudski odnosi i lično nezadovoljstvo uslovima su takođe povod za promenu.

    • Koliko su pandemija i „nova normalnost” uticale na vaš posao i na način na koji ga obavljate?

    Kontakt sa ljudima je važan deo mog posla svih ovih godina, a to je nešto na šta je pandemija bitno uticala. Organizacija događaja, promocija i prezentacija je sfera koja je najviše pogođena. Trenutno je situacija takva da se sve ovo odvija u smanjenom obimu i u skladu sa epidemiološkim merama, ali intenzivno radimo na razvoju digitalnih komunikacijskih tehnika i alata koji će nam, u slučaju pogoršanja situacije, biti na raspolaganju.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE