Kako je MPC Properties postao jedan od najvećih igrača u Srbiji

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je MPC Properties postao jedan od najvećih igrača u Srbiji

    Kompanija MPC Properties, regionalni lider u izgradnji i upravljanju nekretninama, za manje od dve godine sagradila je nekoliko impozantnih objekata u prestonici Srbije i u isto vreme akvizirala više objekata.

    Kupovina Delta City šoping centra dodatno je osnažila retail portfolio te kompanije u kome su pored UŠĆE Shopping Centra i BEO Shopping Center, nova šoping destinacija koja je otvorena u junu prošle godine, Mercator centar Beograd, prvi moderni šoping centar u Beogradu i Immo Outlet centar.

    MPC Properties kupio tržni centar Delta city

    BEO Shopping Center uspeo je i da osvoji i dve prestižne internacionalne nagrade renomirane organizacije „International Property Awards“ i to u kategorijama “Best Retail Architecture” i “Best Retail Interior”, što spada u red najznačajnijih globalnih priznanja u oblasti upravljanja nekretninama i uopšte real estate industrije.

    Pored retail-a, u portfoliju i poslovni objekti

    Pored retail objekata, kompanija poseduje i ekluzivan portfolio poslovnih zgrada, među kojima su Ušće Tower One i Ušće Tower Two poslovni centri, Navigator Business Complex, TLD Belgrade i Plaza Prima.

    Polovinom prošle godine otvoren je UŠĆE Tower Two poslovni objekat, koji je uz UŠĆE Tower One i UŠĆE Shopping Center postao deo jedinstvenog “UŠĆE kompleksa”, koji je praktično promenio opis i izgled tog dela grada, sa idejom da lociran u samom srcu Novog Beograda, bude mesto za podršku i razvoj poslovanja.

    Kao jedan od objekata čija je zamisao da menja način i standard života i poslovanja savremenog čoveka, UŠĆE Tower Two predstavlja prestižan i luksuzan poslovni objekat površine 23.200 kvadrata sa 22 sprata.

    Ipak, predstavnici te kompanije ranije su najavili da za njih ne postoje granice, odnosno da se tu neće zaustaviti, već da će raditi na novim projektima.

    Novi poslovni kompleks TLD Belgrade gotov početkom 2022.

    Na raskrsnici dve najprometnije gradske ulice – Kneza Miloša i Bulevara Kralja Aleksandra, na mestu nekada slavnog restorana Tri lista duvana, nastaje novi poslovni kompleks, TLD Belgrade.

    Prema planu, projekat će biti završen početkom 2022.godine.

    CEO kompanije MPC Properties Maxence Liagre, inače vodeći svetski stručnjak za nekretnine sa više od 20 godina iskustva u upravljanju i rukovođenju šoping centrima širom sveta rekao je u intervjuu za BIZLife početkom godine da će se fokusirati na otvaranje novog prestižnog poslovnog projekta poznatijeg kao “Tri Lista Duvana“.

    Biće to jedinstven objekat u samom centru grada, rekao je tada.

    “Predvideli smo jednostavniji pristup automobilima i javnom prevozu, te smo za sve one koji upravo prevozom dolaze na posao u okviru ove zgrade omogućili više od 45 parking mesta. Imaćemo kafeteriju u zgradi, lep restoran, zastakljen prostor sa panoramskim pogledom“, rekao je Liagre.

    Ideja je, kako je rekao, da korisnicima ponude i uslugu opremanja enterijera i na taj način im omoguće da imaju jedinstvene personalizovane kancelarijske prostore.

    Srpsko tržište malo, ali sa jakom dinamikom rasta i velikim brojem igrača

    Liagre ističe da srpsko tržište ima velikog potencijala za dalji razvoj, kao i da Beograd sada spada u red najboljih mesta u centralnoj i istočnoj Evropi za posao, inovacije i primenu novih standarda.

    „Tržište je malo ali ima izuzetnu dinamiku rasta. Beograd danas predstavlja najbolje mesto u centralnoj i istočnoj Evropi za posao, inovacije i primenu novih standarda. Naše zgrade su dobar primer toga i više ne moramo da budemo zavidni na Evropu jer možemo i ovde da nađemo isti kvalitet, ako ne i bolji od zgrada u bogatijim evropskim metropolama“, kaže Liagre.

    Srpsko tržište iako malo, veoma je inovativno i ima veliki potencijal za ekonomski rast, smatra on i dodaje da malo tržište nije samo po sebi uvek loše jer i ono ima svoje prednosti, a neke od njih su i bolja fokusiranost na detalje.

    „Očekujem da će tržište nastaviti da raste i da će biti veoma atraktivno gledajući broj igrača na njemu“, smatra Liagre.

    Za posetiooce i kupce aplikacija lojalnosti Tvoj Centar

    U cilju postizanja jedinstvenog šoping iskustva posetilaca, kompanija MPC Properties je nedavno pokrenula i mobilnu aplikaciju lojalnosti Tvoj Centar, koja spaja tri tržna centra UŠĆE, BEO i Mercator, a koja omogućava nagrađivanje poenima posete bilo kojem od navedenih tržnih centra. Prikupljeni poeni kroz aplikaciju se zatim mogu zameniti za ekskluzivne poklone i popuste.

    U aplikaciju će uskoro biti dodat i Delta City šoping centar, što će povećati atraktivnost centra, ali i kvalitet i obim same komunikacione platforme Tvoj Centar.

    „Beograd ne treba da zavidi Evropi jer ima VELIKI POTENCIJAL za rast”

    Posle UŠĆE Tower Two i BEO Shopping Centra, nova investicija MPC Properties (FOTO)

    Kako da odaberete idealan poslovni prostor? (VIDEO)

    Izvor: BIZLife

    Foto: MPC Properties/Relja Ivanić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE