JYSK - stručnjak za kulturu spavanja i življenja

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    JYSK – stručnjak za kulturu spavanja i življenja

    Sa rastom prometa većim od 22 odsto, kompanija JYSK Srbija je još jednom ostvarila istorijski rezultat. Iskoristili smo na najbolji mogući način sinergiju fizičkih prodavnica i jakih digitalnih platformi kako bismo postavili nove rekorde, na koje s punim pravom treba da budu ponosni svi naši zaposleni – priča za BIZLife magazin Vesna Kukić Lončarić, Country manager kompanije JYSK za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju

    • Kakvi su poslovni rezultati kompanije JYSK u ovoj godini? Da li su planovi dostignuti ili čak nadmašeni?

    Uprkos svim izazovima sa kojima smo se susreli tokom prethodne godine, više smo nego zadovoljni, s obzirom na to da smo uspeli da premašimo prošlogodišnje rekordne rezultate. Sa rastom prometa većim od 22 odsto, kompanija JYSK Srbija je još jednom ostvarila istorijski rezultat. Iskoristili smo na najbolji mogući način sinergiju fizičkih prodavnica i jakih digitalnih platformi kako bismo postavili nove rekorde, na koje s punim pravom treba da budu ponosni svi naši zaposleni.

    • U šta ste najviše ulagali u 2021. godini: u marketing, proširenje asortimana, edukacije…?

    Veliki fokus nam je na ekspanziji, a uz otvaranja novih prodavnica, puno smo radili na preuređenjima postojećih, prema novom, inspirativnijem konceptu.

    Vidljivo je po našim rezultatima da novi koncept prodavnica privlači sve više kupaca. Zbog toga planiramo da ubrzamo tempo ulaganja u preuređenja kako bismo svim našim kupcima širom Srbije pružili jednako inspirativan doživljaj kupovine. P

    lan na nivou JYSK-a jeste da preuredimo sve postojeće prodavnice do 1. 9. 2024. godine.

    Takođe, intenzivno radimo na razvoju asortimana u skladu sa potrebama tržišta, tako da broj proizvoda koji su, potpuno ili delimično, napravljeni od recikliranih materijala raste na nedeljnom nivou. Mnogo smo napredovali sa našim tekstilom, na primer, gde imamo veliki broj proizvoda napravljenih od recikliranog materijala, a jedan od trenutnih prioriteta je povećanje broja jorgana i jastuka od recikliranih materijala.

    Kada je reč o edukaciji i razvojnim programima, ni tu ne zaostajemo, te u ovo područje kontinuirano ulažemo, a ono što je novost jeste da pokrećemo naš Talent Academy. Plan nam je da na taj način okupimo talente iz prodavnica koji nisu još spremni za program SMT (Store manager trainee), ali su prepoznati kao talenti koje želimo da razvijamo i pripremimo za stepenicu više u njihovoj karijeri.

    • Jedna od najvažnijih pogodnosti koje JYSK kao poslodavac osigurava svojim zaposlenima jesu i isplate bonusa?

    Ponosni smo na ovakav sistem, jer smatramo da bonusi motivišu naše zaposlene, a pravila su jako jednostavna i svima poznata.

    U finansijskoj godini 2020/2021. JYSK je isplatio zaposlenima više od 50 miliona dinara bonusa.

    Naši zaposleni u svakoj prodavnici imaju mogućnost da ostvare bonus u skladu sa rastom prometa pojedine prodavnice u odnosu na prethodnu godinu. To znači da postoje i razlike u isplaćenom bonusu između samih prodavnica, a visina bonusa zavisi samo od rasta prometa, tako da je u najuspešnijoj prodavnici isplaćen pojedinačni bonus od gotovo 500.000 dinara po zaposlenom. Ovakav sistem se pokazao veoma uspešnim, jer zaposlene motiviše za rad, a budući da se bonus na promet isplaćuje na temelju zajedničkog rada, bez obzira na radno mesto u prodavnici, ovaj model podstiče i timsku atmosferu.

    • Veoma ste posvećeni odgovornom poslovanju, a na nivou kompanije imate i Sustainability menadžera. Koje sve inicijative sprovodite ka tom cilju? Planirate li u narednom periodu uvođenje nekih novih načina poslovanja koji bi vas učinili još naprednijim na polju održivog i odgovornog poslovanja?

    Svaka kompanija sa ekspanzijom i rastom poslovanja ima obavezu odgovornog ponašanja – kako prema prirodi tako i prema ljudima. Kako kompanije rastu i imaju veće uticaje, postaje sve važnije usmerenje na održivost. Presudno je ispuniti očekivanja kupaca o održivosti, ići u korak s konkurentima i biti ispred novog zakonodavstva koje zahteva ili podstiče održivije proizvode. Prethodne dve godine smo se posebno bavili merenjima ugljeničnog otiska i razvili strategiju održivosti. Fokusiramo se i na poboljšanje energetske efikasnosti, smanjenje otpada i razvoj održivijih proizvoda. Trenutno smo u fazi transformacije ambalaže u održiviji dizajn. Postepeno smo ukinuli PVC ambalažu i zamenili je pakovanjima koja se mogu reciklirati. Već dugi niz godina radimo sa najverodostojnijim svetskim ekološkim oznakama kako bismo osigurali da materijali od kojih su izrađeni naši proizvodi dolaze iz odgovornih izvora.

    • Kompanija JYSK tvrdi da je odgovorno poslovanje pitanje i dobavljača i svih ostalih u lancu proizvodnje i prodaje. Da li i na koji način vi to dogovarate i kontrolišete sa dobavljačima?

    Kao maloprodajni lanac, uticaji naših prodavnica na životnu sredinu prilično su mali u poređenju sa uticajima našeg lanca snabdevanja. Ipak, odlučili smo da preuzmemo na sebe veći deo odgovornosti nego što nam pripada. Pod tim mislim da ulažemo značajne napore u aktivaciju naših partnera sa kojima sarađujemo. Angažovanje globalnih dobavljača i transportnih partnera zaista je važno. Cilj nam je da podržimo dobavljače u tome da ispune naše postojeće i planirane zahteve o održivosti, a da pritom ne utičemo na narušavanje kvaliteta proizvoda i cena.

    • Da li vidite JYSK kao prvi izbor kupaca kada je reč o kompletnom nameštaju i proizvodima za uređenje doma, ili pak postoji neki segment za koji ste „specijalizovani”?

    Naš slogan sve govori – Scandinavian sleeping & living. Jednostavno rečeno, JYSK je stručnjak za kulturu spavanja i življenja. Posebno smo ponosni na segment spavanja, koji je specifičan i kojim zaista možemo da ponudimo kupcima kompletno savetovanje, od higijene, pomoći pri izboru adekvatnih proizvoda za spavanje u skladu s potrebama i navikama kupaca, do posebnih ponuda, kao što je opcija GOLD 100. Reč je o mogućnosti isprobavanja novog GOLD dušeka na 100 dana – ukoliko niste potpuno zadovoljni, mi ćemo ga uvek zameniti za neki drugi model koji vam više odgovara.

    Najavila bih da početkom 2022. pokrećemo i JYSK školu spavanja, kako bismo kulturu spavanja u Srbiji podigli na jedan viši nivo.


    Po čemu ćete vi pamtiti godinu za nama, na ličnom i profesionalnom planu?

    Godina za nama definitivno je bila prepuna izazova. Ipak, u takvim situacijama uvek nešto naučite o sebi i izađete još jači i bogatiji za jedno iskustvo. Kako u kompaniji negujemo timski duh, mislim da smo moj tim i ja pokazali snagu snalaženja u novoj situaciji, što se vidi i iz samog rezultata. Ono na što smo posebno ponosi jeste to da niko zbog pandemije nije dobio otkaz, sačuvali smo sva radna mesta, što mislim da je bila jasna poruka svim našim zaposlenima koliko je kompanija snažna i koliko su nam oni važni.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE