Jovanović, CLS: Beograd namerava da oduzme GSP-u linije prema pet gradskih opština
Grad Beograd namerava da u narednom periodu oduzme od GSP-a linije prema Novom Beogradu, Paliluli, Grockoj, Voždovcu i Zemunu, i da ih ustupi privatnim prevoznicima, saopšteno je danas iz Centra za lokalnu samoupravu (CLS).
„Time bi gradskom javnom preduzeću ostale samo linije u centru grada, čime bi on ostao bez 200 do 250 autobusa i postao manjinski prevoznik u Beogradu“, izjavio je Nikola Jovanović, direktor Centra za lokalnu samoupravu (CLS) i nekadašnji gradski odbornik.
Prema njegovim rečima ovo bi značilo da bi GSP postao još manje konkurentan, da bi najmanje 800 zaposlenih ostalo bez posla, a da bi se neki od pogona na atraktivnim lokacijama zatvorili, što je verovatno jedan od ciljeva ove „reforme“.
„Privatni prevoznici obavljaju izuzetno važan posao od javnog interesa u Gradu i mnogi to rade poštujući najviše standarde prevoza putnika. Ali od uništavanja GSP-a bi najviše profitirali oni najlošiji prevoznici, koji sada ne mogu da dobiju važne linije na tenderu“, zaključio je direktor CLS-a.
Izvor: BIZLife
Foto: BETAPHOTO/MILOS MISKOV/DS/MEDIJA CENTAR BEOGRAD
Mirko B.
Ustupanje ili davanje dela linija GSP Beograd privatnicima samo ce dovesti do daljeg rasula i raspada u tome preduzecu, a gradjane grada onemoguciti da koriste prevoz i budu nuzno mobilni. I u doba Milosevica je radjen ovaj pokusaj, dakle pre teidesetak godina, i zavrsio je sa kolapsom i bahato prljavim privatnim prevoznicima. Ako Beograd finansijski nije sposoban da odrzi logistiku, komunalne usluge, zdravstvo, imovinsku i licnu sigurnost gradjana, kao sto nije sposoban da odzi i obezbedi dosrojanstven zivot i zarade za ljude, radna mesta, stomatolosku zastitu, onda takav Beograd ne moze ni postojati kao stabilan i respektabilan grad. Unistavanje imovine GSP, IZUZECE i predaja redovnih gradskih linija, odraz je neznanja i nemoci i nebrige grada, uprave i preduzeca.