Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Od 1. marta stiže UVEĆAN RAČUN za Infostan: Koja stavka poskupljuje?

    Od 1. marta Beograđani će plaćati uvećan račun za Infostan. 

    Naime, od trećeg meseca će poskupeti usluge dimničara u glavnom gradu. To piše u novom obaveštenju koje je JKP Infostan tehnologije poslalo u okviru januarskih računa za komunalije.

    Privremeni organ grada Beograda je na sednici od 17. 01. doneo rešenje o davanju saglasnosti kojim se utvrđuje cena dimničarskih usluga koje obavlja Komunalno preduzeće „Dimničar“.

    Cena dimničarskih usluga trenutno iznosi 1,38 dinara sa porezom na dodatu vrednost po kvadratnom metru stambene površine i nije usklađivana sa rastom cena od 2011. godine.

     

    Nova visina naknade za poslove dimničarskih usluga iznosiće 2,30 dinara sa uračunatim porezom na dodatu vrednost po kvadratnom metru stambene površine i primenjivaće se počev od 1. marta 2024. godine.

    Preduzeće „Dimničar“ nastalo je sredinom 1948. i bavilo se čišćenjem dimovoda pekara, upravnih zgrada i vojnih ustanova. Sredinom pedesetih preduzeće je počelo i sa izradom dimničarskih alatki. Od 1980. „Dimničar“ primenjuje hemijska sredstava i fizičko merenje u dimničarskom poslu. Osnivana je Laboratorija za ispitivanje vode u kotlovima, sastava kamenca, emisije štetnih gasova i drugo. Početkom maja 1981, piše na sajtu Grada, prenosi Blic biznis.

    Dimničar, krov (Unsplash)

    „Dimničar“ je krenuo u veliku akciju zaštite Beograda od aerozagađenja: ugradnjom specijalnih čeličnih cevi stari dimnjaci uspešno su renovirani i osposobljeni za upotrebu, pregledane su sve velike kotlarnice u gradu, što je dovelo do značajne uštede goriva u grejnoj sezoni i smanjilo aerozagađenje u gradu. „Dimničar“ je 2000. godine transformisan u akcionarsko društvo.

    Delatnost „Dimničara“ je čišćenje i održavanje dimnjaka, dimnih kanala i termoenergetskih postrojenja, pregled i kontrola dimovodnih i ventilacionih kanala, kao i čišćenje masnih ventilacija, ventilacionih uređaja i podova u ugostiteljskim objektima (zakonska obaveza čišćenja svaka 3 meseca).

    Izvor: BIZLife/Blic

    Foto: Unsplash/Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE