Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Startap

    Imate startap i proizvod na tržištu? Ovo je prilika da dobijete pomoć za razvoj biznisa

    Ako imate strartap koji već ima proizvod na tržištu i ostvaruje prodaju, ovo je prilika za vas. Startap akcelerator SEE UP raspisao je konkurs u kome traži baš to – mladu kompaniju sa zrelim, inovativnim proizvodom, a u razgovoru sa prvim čovekom ovog akceleratora Dušanom Obradovićem otkrivamo šta sve nude odabaranima. 

    „SEE UP je zamišljen da radi samo sa startapovima koji su već na tržištu, koji imaju bilo kakvu prodaju. Želimo da vidimo koji im mentor treba, želimo da zajedno sa njima sagledamo budućnost u kojoj će prodavati svoj proizvod, zajedno sa nama“, počinje Obradović priču.

    SEE UP

    SEE UP tim

    Zašto baš zreo startap?

    On naglašava da su njihov izbor zreli startapovi, ne zato što ne žele da pomognu nekome ko je tek na početku svog puta, ili zato što smanjuju rizik, već zato što je u pitanju biznisno orijentisan akcelerator.

    „Mi smo najbolji u toj fazi poslovanja. Prošli smo kroz sve faze i verujem da onaj ko radi u inkubatorima sa mladim startapovima više liči na psihologa nego na poslovnog čoveka, jer kada imate mladi tim, mnogo je stresova, treba ih održati na okupu da istraju u oluji koja ih čeka na putu. I mi smo imali pomoć u startu i zahvalni smo svima koji su nam pomogli, ali nismo mi ti koji im mogu pomoći u ranoj fazi, ali itekako možemo u razvoju biznisa, jer smo mi, pre svega – distributeri“, objašnjava Obradović

    On ističe da ovaj akcelerator želi da distribuira inovativne proizvode vertikala koje poznaju, a najvažnije je da već postoji proizvod.

    „Moraju imati proizvod koji je na tržištu. Ne ideju, ne prototip, ne „samo što nismo“, već gotov proizvod, bilo da je to IT rešenje ili hardversko rešenje, nismo tu probirljivi, s obzirom da mi imamo naše hardverske startapove, ali imamo mnogo iskustva sa softverom. Znači, ako imate proizvod iz pet industrije za kućne ljubimce, health industrije, biotech ili FMCG sektora, ovaj konkurs je za vas.

    Konkurs je počeo 1. jula i traje do 31. jula.

    Koristimo platformu F6s, najveću evropsku platformu za startapove, koji su naši partneri, i veoma smo srećni što su nas prihvatili kao partnera, jer je naš proizvod veoma specifičan. Nema dovoljno akceleratora u Istočnoj Evropi. Ima inkubatora i VC-jeva (Venture capital). Dakle, bukvalno, ili neko zgrabi ideju na početku, i čeka je kad već bude investibilna, šljakerski deo između mnogi izbegavaju da rade. Mi radimo taj deo za sebe, za naš startap“, objašnjava on.

    Šta dobijaju pobednici?

    „To znači da četiri startapa iz ovih vertikala dolaze kod nas u Beograd i provode tri meseca sa nama, gde bukvalno radimo prodaju sa njima. Dakle, zovemo naše distributere, zovemo distributere za koje mislimo da su dobri za te proizvode. Govorimo o četiri startapa u kohorti koja traje šest meseci. Prva tri eseca smo u Beogradu, ostala tri radimo onlajn, i za tih šest meseci planiramo da izuzetno dignemo prodaju tih proizvoda. Dakle, taj proizvod već ima neku prodaju, ali mi je katapultiramo na mnogo veće brojeve“, kaže on i dodaje da nakon šest meseci donose odluku da li će uzeti dodatna sredstva od nekog VC-a.

    Startap

    Freepik

    „Imamo sedam VC-jeva koji prate naš rad, sve naše startapove, imamo potpisan ugovor sa njima. Oni su iz celog regiona, namerno smo izabrali one koji su zainteresovani za naše tržište i prate ga, a ne neke iz Kanade ili Novog Zelanda, već smo uzeli one koji su realni da budu naši partneri. Dakle, u ovom trenutku imamo zakazan konkurs, tokom jula gledamo ko se sve prijavio, tokom avgusta razgovaramo sa njima i 1. septembra počinje prva kohort.

    Doprinos SEE UP-a je biznis dvelopment, pravljenje marketinških materijala, cela strategija kako podržati distributera.

    „Koliko god on imao najbolju nameru i uložio bi u proizvod, niko ne može bolje od vas da promišlja o tome. Ne možete na isti način da prodateje u SAD, Evropi i Japanu, ali neki materijal mora da postoji“, kaže naš sagovornik.

    Uslovi konkursa:

    Posedovanje inovativnog proizvoda

    Mogućnost skaliranja u ceo svet

    Potpuna posvećenost tima

    Određeni promet na tržištu

    Procena da SEE UP može da im pomogne

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife/Gorica Mitrović

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE