Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ikea povlači popularni proizvod

    Kako je Ikea kreirala KAMPANJU koja podstiče maštu kod ljudi (FOTO)

    Ikea je ranije pokrenula zanimljivu kampanju „Wonderful Everday“ u skladu sa vizijom kompanije na globalnom nivou „da stvori bolji svakodnevni život za mnoge ljude“. Cilj kampanje je bio da podstakne javnost da slavi manje stvari u životu, jednostavne užitke i spontane trenutke koje doživljavamo sa svojim najmilijima u porodičnom domu.

    Nadovezujući se na ovu ideju, tim kompanije „Mother London“ koji je Ikea angažovala, predstavio je „The Wonderful Everyday“, proslavu svakodnevnih trenutaka iz života i načina na koje inostrana kompanija može da ih poboljša.

    Ključni elementi koje švedski proizvođač koristi u marketingu su kombinacija humora, razigranosti i emocija. Kompaniji je fokus često na porodici, koja se zajedno zabavlja, i na domu koji čini veliki deo u njenom životu.

    U skladu sa vrednostima koje neguje, Ikea je kreirala veoma zanimljive vizuale za kampanju „Wonderful Everday“. Kreatori su želeli da podstaknu maštu kod potrošača prikazom različitih komada nameštaja na neobičan način.

    Na slikama nameštaja vidi se samo njegova senka, koja se „poigrava“ sa maštom ljudi. Na primer, viseća sušilica na jednom od vizuala podseća na pauka, dok dečija stolica liči na duha.

    Ikea

    Ikea (Screenshot Linkedin)

    Ikea investira samo u dugoročno

    U doba kada brendovi često menjaju agencije da bi dobili novi pogled, Ikea je uspostavila dugogodišnju vezu sa kreativnom agencijom „Mother London“.

    Šef marketinga u Velikoj Britaniji Laurent Tiersen rekao je za Marketing Week da „više vole da investiraju u dugoročno partnerstvo“.

    „Zato se trudimo da sve naše agencije, od kreativnih do medijskih, razvijaju stvari zajedno. Radimo sa „Mother London“ kao što bismo radili sa dizajnerom na novom komadu nameštaja. Postoji saradnja na svakom koraku. Ako radimo sa dizajnerom, sarađujemo i sa dobavljačem kako bismo pronašli pravu postavku i bili sigurni da je njihov proizvod etičan, funkcionalan, lep i održiv. Isti je proces sa našim kreativnim i medijskim partnerima. Redovno tražimo savet od „Mother London“ o širim poslovnim odlukama, kao što su pozicioniranje na tržištu UK ili pristupanje cenama. Ovaj nivo saradnje je ključ našeg uspeha“, objasnio je on.

    Izazovi kompanije iznedrili kreativu

    IKEA je debitovala u Velikoj Britaniji 1987. godine. Međutim, do 2013. rast prodaje je opao i švedski proizvođač nameštaja je angažovao  „Mother London“ da razvije komunikacijsku strategiju za revitalizaciju brenda, prenosi Audionetwork.

    Direktor za strategiju u pomenutoj kompaniji, Kieran Bredšou, rekao je da su se suočili sa dva ključna izazova: promena sudbine poslovanja (preokrenuti pad prodaje/prihoda) i obnova osećaja značaja brenda – ne samo za potrošače, već i za za saradnike i zainteresovane strane.

    Tim je došao na ideju da život nije u prolaznim događajima, kao što je letnji odmor, već u malim, svakodnevnim stvarima.

    Otuda je stvoren „potpuno novi svet hiperboličnog, nadrealnog i bioskopskog prikaza života kod kuće koji je pružio uvid, ali je doneo više u živote ljudi nego jednostavno držanje ogledala u svakodnevnom životu“.

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot Linkedin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE