Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    HR Fabrika

    Veštine pod reflektorima

    Jelica Radović i Nikola Milosavljević iz HR Fabrike organizuju treninge za menadžere koje vode glumci iz Londona. Ovo je njihova priča.

    Učenje tokom celog života obavezno je ako želite da budete uspešni i da opstanete u svetu gde su promene brze i neminovne. Ipak, sve je manje vremena za duge treninge i obuke, a nove generacije polako ulaze u kompanije, želeći konkretne stvari sa svrhom i brze pobede. Kada su počinjali priču HR Fabrike, Jelica Radović i Nikola Milosavljević obećali su tržištu drugačiji pristup u svemu što rade. Obećanje su ispunili i na polju treninga i razvoja, koji su sve samo ne obični, jer je od ove godine naše tržište bogatije za totalno drugačije iskustvo kroz Dramatic Resources iz Londona, čiji je HR Fabrika ekskluzivni partner za Jadransku regiju.

    Zbog čega je Dramatic Resources toliko drugačiji?

    Jelica Radović: Dovoljno je da kažemo da su svi treneri glumci i režiseri koji nam dolaze iz Londona i koji tržištu donose totalno drugačije iskustvo kada je reč o treninzima. Cela priča je nastala pre 20 godina, kada su glumci Kraljevskog nacionalnog teatra osnovali trening kuću sa idejom da iskustvo sa scene prenesu u poslovno okruženje. Oni su i danas aktivni glumci i, osim u pozorištu, možete ih videti u BBC-jevim serijama i filmovima.

    Nikola Milosavljević: Godinu dana smo radili na tome da ih dovedemo na naše tržište i da pokažemo kako treninzi mogu da budu drugačiji i zanimljivi, a da znanje koje steknete možete da primenite odmah sutradan u kancelariji, sa vašim timom ili klijentom, i to bez dosadnih prezentacija i slajdova. Sve se radi na sceni, ispod reflektora. Ideja svakog programa – od liderskih veština, preko osnaživanja žena u biznisu do javnog nastupa – upravo jeste da se radi sa emocijama, doživljajem i tehnikama koje primenjuju glumci i režiseri, ali prilagođeno poslovnom okruženju.

    Da li to znači da će polaznici iz Srbije imati priliku da rade sa glumcima i režiserima iz Londona?

    Nikola Milosavljević: Upravo tako. Mi nismo kupili franšizu, već smo dogovorili dugoročno partnerstvo, a to znači da će svaki trening biti realizovan od strane glumaca iz Londona. Iskustvo koje oni mogu da prenesu – neverovatno je. Mogućnost da neko radi sa vama i da vas na licu mesta uči ili ispravlja dok ne budete bolji – neprocenjiva je. Isto tako, pored samih treninga, upravo sa njima možete da radite koučing sesije i da doživite neverovatno iskustvo.

    Jelica Radović: Mi smo za klijente iz Beograda organizovali otvoreni trening u aprilu ove godine i reakcije su bile neverovatne. Imali smo 60 učesnika iz visokog menadžmenta, koji su, zaista, bili skeptični kada su dobili pozivnicu sa temom „Uživajte u svetlima reflektora”. Događaj je organizovan u jednom beogradskom pozorištu i zaista se ceo trening odigrao na pozornici, ispod reflektora. Komentari su bili da su odmah dobili primenjiva znanja i veštine i da to treningu daje zadivljujući efekat.

    Koliko često ćemo imati priliku da vidimo ove treninge kod nas i šta sve možemo da naučimo kroz njih?

    Nikola Milosavljević: To zavisi od tržišta i od toga koliko kompanije budu spremne za inovativne oblike treninga. Vrlo je teško objasniti da, na primer, nekome iz visokog menadžmenta trening drži glumac ili režiser iz Londona. Ideja je, svakako, da se rade treninzi koji su pravljeni po meri klijenata i koji se održavaju za njihove zaposlene, ali smo odlučili da imamo i otvorene treninge za pojedince koji žele da prođu ove treninge. Svi programi su ograničeni na 10 učesnika i traju dan ili dva, a to znači da imate punu pažnju grupe i trenera i da se ozbiljno radi na vama.

    Jelica Radović: Pored standardnih treninga za javni nastup, priprema za velike govore, storiteling itd., Dramatic Resources održava i treninge za liderstvo, odnose sa klijentima, prodaju, osnaživanje žena u biznisu i sl. Zaista sjajne i inovativne teme, koje se prilagođavaju potrebama same grupe ili klijenta. Zamislite prodajni trening na temu „Gospodara prstenova”… Ono što je bitno jeste da su glumci koji izvode treninge i edukacije seniori i da su pored glume završili poslovne škole ili MBA studije, tako da zaista mogu da drže poslovna predavanja, ali na drugačiji način. Oni su čak i predavači na poslovnim školama širom Evrope i Amerike, a ujedno i treneri za top menadžment nekih od najvećih svetskih kompanija.

    HR Fabrika

    HR Fabrika, Jelica Radović i Nikola Milosavljević

    Kako zaposleni danas gledaju na edukaciju i da li je danas teže držati pažnju zaposlenih?

    Jelica Radović: Veoma je teško danas animirati mlade da slušaju celodnevne treninge, a ako govorimo o nešto starijim zaposlenima, oni, uglavnom, nemaju dovoljno vremena da se posvete kontinuiranoj edukaciji. Zbog toga i pokušavamo da čujemo zaposlene i menadžere i da po njihovoj meri napravimo edukacijske programe. To su, u stvari, naše akademije koje traju određeni broj meseci i u čije smo kreiranje programa utrošili dosta vremena i mi i naši predavači.

    Nikola Milosavljević: Nekako ne verujemo u jednodnevno učenje; to me podseća na osnovu školu kada naučimo napamet neku pesmu ili slušamo lekciju, koju zaboravimo do kraja dana. Verujem da se veštine poput upravljanja vremenom ili neke druge mogu naučiti brzo, jer tu govorimo o tehnikama, ali edukacija podrazumeva kontinuitet i nekako ceo koncept koji radimo kroz HR Fabriku jeste onaj koju omogućava stalno učenje od sjajnih predavača na kontinuiran način.

    Koji je koncept edukacije HR Fabrike?

    Nikola Milosavljević: Kontinuirano učenje od najboljih. Ako govorimo o HR biznis partner akademijiAkademiji za upravljanje odsustvima ili Akademiji za regrutaciju i selekciju – svaka od njih je pravljena na osnovu potreba klijenata, zaposlenih u kompanijama i onoga što su predložili naši predavači. Birali smo za svaki modul predavače sa dosta iskustva, ali i ljude iz prakse koji iza sebe imaju uspešne priče u tim oblastima.

    Jelica Radović: Svaki predavač je ekspert u svojoj oblasti, ali isto tako i neko ko je mentor na svom modulu. Naš koncept je, svakako, da svi učesnici za svaki modul dobijaju materijal za pripremu dve nedelje pred sam modul, zatim imaju predavanje i, nakon toga, zadatak, koji šalju mentoru, uz rad na konkretnim primerima iz kompanije. Na taj način smo sigurni da će postići uspeh i da će i učesnici edukacija, ali i kompanije, imati zaista sjajan rezultat na kraju svake edukacije.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE