Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Supermarket

    Hit oglas za posao u supermarketu postao viralan: „Ako niste potpuno izgubljeni, javite nam se“

    Niste potpuno izgubljeni? Možete da zamislite da radite pet puta nedeljno, a da odmah ne patite od ‘sagorevanja na poslu’. Onda nam se javite!“, stoji u oglasu trgovačkog supermarketa Edeka u Nemačkoj.

    Na upit portala Business Insider da li je ovakav oglas za posao u interesu Edeka Verbund grupe odgovorno udruženje Edeka Rhein-Ruhr odgovorilo je da više od 500 nezavisnih trgovaca u udruženju samostalno upravlja svojim prodavnicama i da im je dopušteno da sami odlučuju o temama kao što su asortiman proizvoda i cene, radno vreme ili čak zapošljavanje.

    Generalni direktor Edeke Gebhardt je David Gebhart.

    “Cilj Edeke Gebhardt bio je nesvakidašnji oglas za posao koji bi tim iskoristio za pronalaženje novih zaposlenih. To je uspelo jer je broj prijava bio znatno veći nego za standardne tekstove. Gospodin Gebhart je želeo da privuče pažnju neobičnim oglasom, ali nije želeo nekoga da kritikuje ili diskriminiše”, rekao je portparol Edeke Gebhart.

    Mišljenja korisnika interneta vrlo su različita, ali neki su se osećali uvređenima. “Smešno je, do te mere da je problem ‘slaviti bolest’ kad si bolestan. I onda sam potpuno izvan umanjivanja važnosti burnouta”, napisao je jedan korisnik ispod tvita o oglasu za posao. Drugi komentatori vide oglas kao nekonvencionalan način za rešavanje nedostataka veština i poteškoća pri zapošljavanju.

    Prema rečima Robindra llaha, ovakvi oglasi za posao mogu biti vrlo efikasni za kompanije. On je izvršni direktor Trendence Instituta, konsultantske kompanije koja pomaže firmama oko pitanja koja se odnose na zapošljavanje, marketing ljudskih resursa i brendiranje poslodavaca, odnosno razvoj i izoštravanje brenda poslodavca. Njegova reakcija na oglas za posao manje je negativna.

    “Odlučujući činilac hoće li ovako nešto funkcionisati je da li se oglas za posao uklapa u celokupnu strategiju zapošljavanja. Stoga je važno i u maloprodaji kadrove tražiti regionalno pa tako i putem oglasa u štampanim medijima. Međutim, tamo se zaista moraju istaći kako bi pobudili interes, a oglas Edeke to definitivno čini. Video sam toliko oglasa za posao od kojih su svi odmahivali glavom, ali koji su na kraju upalili, kaže Ulah, koji je prethodno bio na čelu HR marketinga u Deutsche Bahnu, a zatim je bio na čelu globalnog brendiranja poslodavaca u tehnološkoj grupi Voith, prenosi Fenix Magazin.

    Izvor: Fenix Magazin

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE