
Hisense televizori dominiraju tržištem
Prema najnovijim podacima koje je objavila agencija za istraživanje tržišta Omdia, za drugi kvartal ove godine, Hisense TV je zauzeo drugo mesto kada je reč o isporuci televizora na globalnom nivou. Takođe, u izveštaju je uočljiv i opadajući trend, ali uprkos svemu tome Hisense je zabeležio rast, zahvaljujući kojem je ostvario ovu impresivnu poziciju.
Iz kompanije ističu da ovaj uspeh nije slučajnost, već odraz njihove tehničke snage, sposobnosti brenda i konstantne inovacije.
„Očekujemo da će naše isporuke na globalnom nivou premašiti 20 miliona jedinica do kraja 2022. godine i takođe već treću godinu zaredom nastavljamo sa održivim rastom. Ovaj izveštaj dokazuje da kupci širom sveta prepoznaju našu posvećenost i pružaju nam podršku u ostvarivanju misije da inovativnu visokokvalitetnu tehnologiju učinimo dostupnom svima“, rekli su iz kompanije.
Pandemija korona virusa dovela je do sve veće upotrebe televizora u svakodnevnom životu. Hisense kompanija ispratila je rastuću potražnju na tržištu, a modeli sa velikim ekranima bili su apsolutni favorit kupaca širom sveta.
Poslednji podaci o prodaji samo su jedna u nizu dobrih vesti za kineskog giganta.
Hisense je nedavno proglašen i za najboljeg proizvođača u oblasti kućnih aparata i već šestu godinu zaredom nalazi se među top 10 vodećih kineskih brendova.
Uprkos promenama u globalnoj potrošačkoj klimi, ovaj kineski tehnološki gigant, nastavlja da prati trendove i vrednosti koje dominiraju tržištem.
Izvor: BIZLife
Foto: Hisense