Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Gugl, SAD, Internet, briše neaktivne naloge

    Google sprema novine: Menja način pretraživanja sadržaja

    Najpoznatiji internet pretraživač Google dobiće potpuno novu dimenziju.

    Osim povremenih kozmetičkih izmena na početnoj stranici, promene u pretraživanju prolaze kroz rigorozan proces pre nego što se bilo šta novo implementira. Tokom 2021. godine Google je sproveo više od 700.000 eksperimenata koji su rezultirali sa 4000 poboljšanja pretraživanja.

    Tradicionalni način pretrage na koji smo navikli je podrazumevao organizaciju veb sajtova po stranicama. To znači da kada korisnik izlista određenu količinu sadržaja i stigne do dna liste, mora kliknuti na sledeći broj stranice ukoliko želi da vidi dodatane, niže rangirane sajtove.

    Šta će podrazumevati novi sistem pretrage?

    Po novom sistemu, rezultati pretrage više neće biti grupisani po stranicama, već će sve biti dostupno i prikazano preko jedne glavne stranice koju će korisnik moći da skroluje u nedogled.

    Gugl je sa zvaničnog tviter naloga najavio novi mehanizam koji omogućava da se celokupan rezultat pretrage prikaže u okviru glavne stranice. Ukoliko dođete do samog kraja liste, automatski se učitava novi komplet veb sajtova.

    Ova lista nije beskonačna, korisnici mogu videti i kretati se kroz sadržaj koji bi inače zauzimao šest zasebnih stranica klasične pretrage, nakon čega se pojavljuje dugme „Učitaj više“.

    Nakon što je „Neprekidno skrolovanje“ ugledalo svetlost dana na mobilnim telefonima u oktobru prošle godine, opcija je od sada dostupna i na desktop uređajima u Americi, dok će za ostale korisnike promene biti vidljive u narednom periodu.

    Filteri

    Pored ove promene koja će svakako prijati većini korisnika, Gugl je predstavio još jednu funkciju kojom će dodatno poboljšati i modernizovati svoj pretraživač – filtere.

    Filteri su alat koji značajno sužava rezultat pretrage i olakšava korisniku da dođe do željenog sajta u što kraćem vremenskom periodu.

     

    Godinama unazad smo koristili filtere koji prikazuju slike, vesti, video sadržaj ili omogućavaju izbor vremenskog perioda kad je neka vest objavljena. Sada se uvode napredni filteri koji su specifični za onu temu koju pretražujete.

    Na primer, ukoliko ukucate „ideje za večeru“, pojaviće se niz filtera koji preciznije određuju tu oblast, pa tako možete izabrati zdrave obroke, one koje se lako i brzo spremaju ili eventualno vegeterijansku varijantu. donosimo kontinuirano pomeranje na radnu površinu na engleskom u SAD tako da možete da nastavite da lako vidite više rezultata pretrage.

    Kada dođete do dna stranice sa rezultatima pretrage, sada ćete moći da vidite do šest stranica rezultata.

     

    Šta se u Srbiji najviše „guglalo“ u 2022. godini

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE