Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Generacija Z

    5 načina da privučete klijente milenijalce i generaciju Z

    Već do 2029. godine 72% globalne radne snage će činiti milenijalci i generacija Z, a njihov kombinovani uticaj transformisaće tradicionalne modele poslovanja, primoravajući kompanije da se prilagode ili rizikuju da nestanu.

    Kao ključni akteri savremene trgovine, milenijalci i generacija Z menjaju način na koji kupujemo. Oni se sa lakoćom kreću između fizičkog, digitalnog i virtuelnog sveta i očekuju da tehnologija ide u korak sa njima. Oni traže praktičnost, personalizaciju i proces plaćanja koji oslikava njihov brz život.

    Milenijalaci, njih 51% i 48% generacije Z će odustati od kupovine ako njihov omiljeni način plaćanja nije dostupan, stoga je od ključne važnosti za preduzeća da ponude više opcija plaćanja.

    Mladi (WebMind)

    Ključ za osvajanje milenijalaca i generacije Z leži u usklađivanju vašeg rešenja za plaćanje sa njihovim očekivanjima.

    Evo pet načina da privučete pripadnike ovog dinamičnog dvojca:

    1. Razumeti njihov način razmišljanja

    Kao prve digitalne generacije, oni rutinski obavljaju transakcije onlajn, upoznati su sa 3D Secure-om i SCA koracima (Strong Customer Authentication) i najčešće koriste aplikacije za mobilno bankarstvo. Oni žele slobodu plaćanja bilo kada, bilo gde i korišćenjem bilo kog uređaja, navodi Entrepreneur.

    2. Unaprediti fleksibilnost i brzinu

    Sa rastom live stream e-commerce iliti online trgovine putem video snimaka, kupovina se ostvaruje za samo par klikova, a 67% generacije Z veruje da će automatizovana plaćanja poboljšati njihovo ukupno iskustvo kupovine. Mogućnost plaćanja putem linka direktno na društvenim mrežama, pružanje opcije plaćanja karticom ili bankovnog transfera u više valuta i omogućavanje automatskih ponavljajućih plaćanja su načini na koje preduzeća mogu otključati svet pogodnosti za ove kupce, što dovodi do lojalnosti brendu.

    Nezaposlenost, Kina

    Mladi, milenijalci, Gen Z (Pixabay)

    3. Iskoristite inovaciju plaćanja za omnikanalnu prodaju

    Milenijalci i generacija Z cene kupovinu koja objedinjuje fizičke prodavnice, onlajn platforme i društvene mreže. Prodavci mogu da olakšaju omnikanalnu prodaju rešenjem za plaćanje koje se integriše sa njihovim postojećim ERP/POS i gejtvejevima za plaćanje, omogućavajući im da ponude onlajn, lične konsultacije i praćenje sa 3D Secure, WhatsApp ili veb ćaskanje. Oduševljeni besprekornom, personalizovanom ponudom kupci će hteti da preporuče brend prijateljima i porodici i da se vrate brendu u budućnosti.

    4. Akcenat na poverenju i sigurnosti

    Deljenje podataka o kartici i drugih osetljivih bankarskih informacija na internetu može da izazove nelagodnost kod savremenih potrošača i da uspori proces kupovine. Trgovcima je potrebno rešenje za plaćanje prilagođeno mobilnim uređajima koje kupcima daje kontrolu nad njihovom kupovinom.

    Mogućnost da se plaćanja autorizuju i autentifikuju jednim klikom na njihovoj aplikaciji za mobilno bankarstvo, bez deljenja osetljivih podataka o kartici i bankovnim podacima uliva dodatno poverenje. Primena bezbednosnih mera kao što su šifrovanje i tokenizacija obezbeđuje da podaci o klijentima ostanu bezbedni tokom procesa plaćanja. Naglašavanje ovih mera uverava klijente da su njihove osetljive informacije zaštićene.

    Mladi (Unplash)

    5. Iskoristite podatke i analitiku

    Efikasno korišćenje podataka za uvid je konkurentska prednost. Usvajanjem rešenja za plaćanje koje nudi praćenje uživo, izveštavanje i sveobuhvatnu analitiku, preduzeća mogu bolje razumeti obrasce kupovine i preferirane metode plaćanja, omogućavajući im da donose odluke zasnovane na podacima i grade trajne odnose.

    Šta možemo da naučimo od generacije Z na poslu?

    Izvor: BIZlife

    Foto: Unsplash/WebMind/Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE