Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Filipović: Razbiti predrasude da je osiguranje skupo

    Naše tržište je još uvek nedovoljno razvijeno. Učešće osiguranja u BDP-u već skoro deset godina kreće se oko dva odsto, što je daleko od nivoa u razvijenim zemljama Evrope, u kojima je i do tri puta veće, ocenjuje tržište osiguranja u Srbiji Dragan Filipović, predsednik Izvršnog odbora i izvršni direktor Generali osiguranja.

    „Rast industrije osiguranja je direktno povezan sa rastom životnog standarda i ekonomije svake zemlje, pa tako i Srbije. U interesu je naše države, građana i osiguravajućih kompanija da se razvija svest o značaju osiguranja i da se razbiju predrasude da je ono skupo, jer je upravo suprotno: osiguranje nije skupo, potrebno je, jer omogućava ljudima da finansijski ublaže posledice nastale eventualnim štetnim događajem i obezbede svoje zdravlje, život, imovinu i budućnost,“ kaže Filipović.

    Šta je obeležilo ovu godinu kada je u pitanju naše tržište? Kakve izazove za osiguravače očekujete u narednom periodu?

    Ovu godinu će obeležiti relativno uspešno poslovanje u svim linijama osiguranja. Možda se samo u autoodgovornosti neće ostvariti isti nivo premije kao prethodne godine, zbog novog pravilnika o tehničkom pregledu vozila – kojim se usporavaju, ali i značajno detaljnije obavljaju, prijem vozila i njihova registracija – što će rezultirati manjim brojem osiguranih vozila. Životno osiguranje će biti na nivou prethodne godine, čak će, možda, zabeležiti i blagi rast. Očekujem da osiguranje domaćinstva i malih i srednjih preduzeća zabeleži rast, dok će kasko osiguranje i osiguranje poljoprivrede biti na istom nivou kao prošle godine. Generali osiguranje je ostvarilo rast od 30 odsto u osiguranju domaćinstva i malih i srednjih preduzeća u kojima je stopa osiguranja inače na niskom nivou, pa je potencijal veliki.

    Šta je obeležilo ovu godinu za sam Generali?

    Svake godine plasiramo inovativne proizvode i usluge, po čemu smo postali prepoznatljivi. Na listi naših prioriteta je dalji rast kompanije, kako u pogledu premije, tako i profita i projekata digitalizacije procesa, kao i pojednostavljenja naših proizvoda, s ciljem lakšeg razumevanja od strane klijenata. Samo lako razumljivi proizvodi mogu doći do naših klijenata na brz i efikasan način. Insistiram na usavršavanju i profesionalizaciji zaposlenih. Stoga, i ove godine ćemo dosta investirati u svoje zaposlene, kako bismo pružili najbolju moguću uslugu svojim klijentima. Zahvaljujući raznovrsnim proizvodima i uslugama asistencije, kao i brige koju pokazujemo za dobrobit svojih klijenata, ljudi su naučili da mogu da računaju na našu pouzdanost, savete i iskustvo.

    Pored toga, dobili smo sertifikat „Family Friendly Enterprise” od „Technical & Management Servicea” za centralnu i istočnu Evropu za društveno odgovorno upravljanje kompanijom, sa fokusom na usklađivanju poslovnog okruženja i privatnog života. Mi znamo da su naši ljudi ključni za naše poslovanje i njihovo zadovoljstvo i lojalnost su nam veoma važni. Jedna smo od retkih kompanija u Srbiji koja je dobila ovaj sertifikat i jedina u našoj industriji, na šta sam veoma ponosan.

    Kakva je, u pogledu poslovnih rezultata, bila 2018. godina za Generali?

    Generali osiguranje Srbija je već godinama lider na tržištu životnih osiguranja i drugi najveći učesnik na tržištu neživotnih osiguranja. Lider smo i u zdravstvenom osiguranju i ozbiljno jačamo svoju poziciju u osiguranju poljoprivrede i imovinskim osiguranjima. I 2018. godina će biti uspešna za nas. U prvih devet meseci ove godine ostvarili smo dobre rezultate. Ukupna premija naših kompanija u Srbiji i Crnoj Gori porasla je za 9,4 odsto i dostigla 147,8 miliona evra. Značajan rast smo ostvarili u životnim osiguranjima, više 27 odsto, dok smo u neživotnom osiguranju ostvarili rast od 2,7 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Ostvarujemo veoma dobru profitabilnost, što je važno za našeg akcionara i za naše klijente.

    Šta da očekujemo od Generalija sledeće godine?

    Ostajemo na putu koji smo zacrtali pre nekoliko godina. To podrazumeva klijentocentrični pristup poslovanju, sa akcentom na daljoj digitalizaciji kako internih procesa, tako i eksternih, plasiranje još jednostavnijih proizvoda, koji se mogu kupiti i onlajn. Pored toga, nastavljamo sa ulaganjem u svoje ljude i sa sprovođenjem aktivnosti koje će im omogućiti da još bolje usklade posao i privatan život. Cilj nam je da budemo izuzetni svuda i uvek, da budemo pokretačka snaga koja čini drugačijim i pojedince koji rade za Generali. Ta naša ambicija osnova je naše trenutne strategije i vodi nas ka tome da budemo prvi izbor investitora, zaposlenih, društvene zajednice, distributera i, naravno, klijenata.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Generali Osiguranje

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE