Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posao, psiholog

    Bivši agent FBI: Ljudi sa visokom emocionalnom inteligencijom ovako razgovaraju s drugima

    Bivši agent FBI je podelio 3 stvari koje ljudi sa visokom emocionalnom inteligencijom uvek rade kada razgovaraju sa drugima.

    On je šest godina proučavao navike i način razmišljanja nekih od najuticajnijih i najuspešnijih ljudi na svetu. Hteo je da nauči kako oni misle.

    U njegovoj novoj knjizi „Hidden Genius“, jedna osoba koju ističe je Kris Vos. Ključna veština koju je savladao tokom 24 godina kao jedan od vodećih međunarodnih pregovarača FBI bila je emocionalna inteligencija. Tajna je, prema Vosu, znati kako slušati i čitati ljude.

    1993. godine, na primer, dvojica muškaraca držala su tri zaposlena kao taoce u Chase Manhattan banci u Bruklinu. Vos je bio drugi pregovarač na telefonu sa jednim od pljačkaša banke.

    Da bi rešio konflikt, uradio je tri stvari za koje kaže da ljudi sa visokom emocionalnom inteligencijom rade kada komuniciraju sa drugima, posebno tokom osetljivih razgovora:

    razgovor, FBI agent

    Razgovor, FBI agent (Pixabay)

    Govorite umirujuće

    U tim pregovorima 1993. godine, Vos je koristio tehniku koju je nazvao „The Late Night FM DJ“ glas: deklarativni, umirujući i nizak glas koji je primenljiv u skoro svakoj situaciji.

    Ovaj ton glasa pokreće neurohemijsku reakciju koja smiruje mozak vašeg sagovornika, piše CNBC Make It.

    ,,Ako govorite glatkim, smirujućim glasom, zapravo možete i sebe da se smirite“, rekao je on u intervjuu za podkast 2018.

    Posao, rizik

    Razgovor (Pexels)

    Ponovite izjave kao pitanja

    Preslikavanje je efikasna tehnika za izgradnju dobre volje i prikupljanje informacija. Oslikavate nekoga ponavljanjem nekoliko ključnih reči koje su koristili u svojoj poslednjoj komunikaciji.

    Na primer, ako pljačkaš banke kaže: „Imao sam zaista težak dan zbog svog stresa pod kojim sam“, odgovorite sa: „Stres pod kojim ste?“

    Ovo vas održava prisutnim i emocionalno treznim, dok omogućava pljačkašu banke da nastavi da priča.

    NBS

    Banka

    Označite emocije druge osobe

    Vos je zatim rekao drugom pljačkašu banke: ,,Nije bila tvoja greška, zar ne?“ i „Žališ što se ovo dogodilo, zar ne?“ Oba ova pitanja su insinuirala da je pljačkaš jednostavno doveden u lošu situaciju.

    Označavanje se koristi za verbalno identifikovanje i imenovanje emocija vašeg sagovornika.

    Dobra oznaka bi odgovarala jednim od sledećih izjava: „Izgleda da ste u stresnoj situaciji“ ili „Izgleda da niste zadovoljni kako su stvari ispale“.

    Posao, FBI

    Posao, FBI (Unsplash)

    Visoka emocionalna inteligencija zahteva strateško slušanje

    Vos je uspeo da natera pljačkaše banaka da se predaju i oslobode taoce jer je uradio nešto što većina nas verovatno ne bi uradila usred sukoba pod visokim pritiskom: slušao je.

    Ali njegovi alati za pregovaranje mogu se koristiti u bilo kojoj situaciji u životu. Ako ste u stanju da savladate veštinu slušanja, možete da iskoristite svoju emocionalnu inteligenciju da biste uspešno ublažili sukob sa svojim kolegom, supružnikom ili čak tinejdžerom.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Pixabay, Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE