Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Event je surov sudija i ne pruža mogućnost za popravljanje utiska“

    Tijana Rančić, direktorka organizacije događaja u New Media Teamu, ekskluzivno za BIZLife trasira put od ideje do realizacije jednog događaja

    „Zamisli ono što ne možeš da zamisliš” – to je poslovna mantra koju Tijana Rančić i njen New Media Team sprovode u delo kada je reč o organizaciji događaja. Evo šta to tačno znači.

    • Hajde da ljudima koji nisu iz ove industrije ukratko objasnimo postupak realizacije jednog korporativnog događaja. Kada klijent ima zahtev da predstavi neki svoj proizvod, koje korake preduzima agencija?

     Event jeste, ili može biti, komunikacijska aktivnost, tako da su početni koraci slični kao za bilo koji drugi projekat. Pre svega je važno da razumemo šta klijent želi da postigne i kome se obraća. Nekada je to samo podizanje svesti o novoj usluzi, proizvodu, nekada je događaj samo alat za generisanje publiciteta i medijske pažnje, nekada je cilj, recimo, privući nove mlade potrošače ili, kako to klijenti vole da kažu, preplaviti društvene mreže.

    Kada se usaglasimo, prelazimo na kreiranje ideje, sadržaja, osmišljavanje scenografije, naziva, odabir prostora, performera, dekoracije, animacije, definisanje liste gostiju i još mnogo delova od kojih će, na kraju, zavisiti opšti utisak i krajnja slika koju smo složili. Event spada u one alate koji zahtevaju puno strpljenja i planiranja, ali kada se desi, pruža osećaj „za ovo je vredelo raditi”, jer ta količina energije pruža glavnu satisfakciju na licu mesta. Sa druge strane, event je surov sudija i ne pruža mogućnost za popravljanje utiska. Zato je za „presudu” u korist klijenta, odnosno organizatora, ključ u dobroj organizaciji i detaljnom planiranju.

    • Prema vašem mišljenju, koliko je realno da se ova industrija vrati na profitabilne tokove kojima je koračala pre kovida?

    ‒ U našoj agenciji event je bio profitabilan čak i u godini kovida. Organizovali smo onlajn događaje, kao i veliki broj kreativnih dostava, koje su uspešno iznele novčane tokove. Nakon toga smo se vratili na prihode i profite iz 2019. i 2018. godine, da bismo ih u 2022. nadmašili. Tržište se dosta promenilo, jer je puno agencija, nažalost, ugasilo event odeljenja, ali sa druge strane, to je za nas koji smo rizikovali i održavali puls značilo rast i, posledično, više posla.

    Videćemo na kraju ove godine da li se obistinjuju najave da će kompanije manje ulagati u BTL aktivnosti. Naši klijenti, zasada, imaju velike planove.

    • Ako biste morali da birate: zadovoljan klijent ili zadovoljna publika?

    ‒ Rekla bih da mi budemo zadovoljni, jer je naše zadovoljstvo potpuno samo onda kada imamo zadovoljne obe strane. Ako tas mora da prevagne, rekla bih da nam je zadovoljstvo klijenta uvek na prvom mestu, bez obzira na to o kojoj usluzi govorimo. Veoma je važno da se čujemo, razumemo i da mi, kao profesionalci, maksimizujemo klijentovu viziju i njegova ulaganja, uz stalno podsećanje na to ko nam je publika. Mi se time uvek rukovodimo i zato, rekla bih, da gotovo nikada nismo imali nerazumevanje ili nezadovoljstvo. Ako shvatimo da ne gledamo isto na projekat, na cilj, na način realizacije – onda ne prihvatamo da radimo. Velika je sreća i sloboda da imamo taj luksuz.

    • NMT je u prethodnom periodu organizovao niz zapaženih događaja. Koji biste izdvojili i zbog čega?

    ‒ Rekla bih da je najkompleksniji događaj bilo organizovanje žurke za Boss, na kojoj je predstavljena nova era brenda, odnosno kompletno rebrendiranje. Lokacija bez adekvatne infrastrukture za tehniku, ketering, 800 zvanica koje treba da uđu na samo jedan ulaz na krov tržnog centra, kompletno „maskiranje” samog mesta gabaritnim scenografskim elementima i dvodnevnom montažom… Dvadeset influensera i predstavnika medija na dodatnoj lokaciji u samoj radnji pre početka glavnog dela na krovu – dakle, još jedan mini-event u velikom eventu. Događaj smo pripremali nekoliko meseci i na kraju smo bili prinuđeni da sve pomerimo za nedelju dana zbog najavljene kiše, koja, na kraju, nije ni pala. Najveći kompliment je da je to bio događaj koji je obeležio ne samo leto u Beogradu već i celu godinu. Bar nam tako kažu.

    • Ako govorimo o korporativnim događajima, bili smo svedoci popularizacije „prodaje iskustva”. Bilo je važno da posetioci nekog događaja iskuse nešto novo i odu kući sa nekim novim saznanjima. Šta je sad aktuelno?

    ‒ I dalje je najvažnije šta ćete novo videti ili doživeti. Tehnologija nam danas značajno pomaže da sprovedemo inovacije i tera nas da budemo još kreativniji. Zamisli ono što ne možeš ni da zamisliš!

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE