Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Keks Domaćica

    „Kraš“ dobio ponudu koja se ne odbija: Traži posao, dosadilo joj da bude DOMAĆICA (FOTO)

    „Kraš“ je privukao veliku pažnju javnosti zbog promene koju je uveo na ambalaži keksa „Domaćica“, tako što je nazivu dodao zanimanja poput „menadžerka“ i „programerka“. Njihov potez podstakao je jednu nezaposlenu devojku da im se obrati za posao nudeći im idejno rešenje za originalni omot pakovanja.

    Ivana Matić se oglasila na LinkedInu, gde se pre svega predstavila kompaniji „Kraš“.

    U nastavku je napomenula da traži posao već neko vreme, kao i da bi volela da se bavi društvenim mrežama. Kako je napisala, nestrpljivo čeka dan kada će prestati da iščitava oglase kao oni omote Domaćice s naslovnice svake društvene mreže.

    „Pozdrav, moje ime je Ivana. Nisam kao Kraš d.d. Domaćica s Vama 65 godina, ali jesam skromnih 26“, navela je ona.

    Zbog čega bi poslodavac izabrao baš Ivanu?

    Ivana je istakla svoje znanje, ali i kvalitete koje je čini idealnim kandidatom za posao na društvenim mrežama.

    „Posedujem originalnu recepturu koja bi Vam pomogla zasladiti svakodnevne poslovne zadatke i sastojke koji bi Vas „dignuli“ u trenutku pada energije. Kreativna sam, motivisana i imam višak energije, pa bi bila šteta da i dalje beskorisno stojim na policama lokalnog dućana. Kažu mi, ako prodaja ne bude dobro išla kako bih mogla završiti na izvozu na dalekom Zapadu. Gde više ne bih nosila etiketu #KupujmoDomaće“, dodala je ona.

    Matićeva je predstavila kompaniji kako je osmislila omot za čuvenu „Domaćicu“ u nadi da će se javiti neki poslodavac. Na njemu piše #Tražim posao jer mi je dosadilo biti Domaćica.

    „Zato šaljem ovaj omot u svet, možda nađe put do mog budućeg poslodavca. Poslodavca koji će mi omogućiti da iskoristim svoj potencijal na najbolji mogući način. Skromna želja moga srca je da radim ono što volim, a to je svet društvenih mreža. Svet koji vidim kroz kamere, kroz filtere moje mašte u obliku slike ili reči, koje potom pretočim u virtualnu stvarnost. Ali i svet u kojem mi niko neće lepiti etikete, osim onih koje dam sama sebi“, napisala je Ivana.

    Na kraju je ostavila svoj mejl i poručila potencijalnim poslodavcima gde da joj se obrate ukoliko im treba zaposleni kao što je ona.

    „CV šaljem na upit, za više informacija možete mi se javiti u DM ili na mail [email protected]. Hvala!“, naglasila je Ivana.

    Kampanja za ,,Domaćicu“ izazvala buru na društvenim mrežama

    Društvene mreže preplavile su burne reakcije korisnika. Preovlađivale su kritike na račun kompanije, koja je želela da ovim potezom pozitivno utiče na ostvarivanje ravnopravnosti polova.

    Pošto su se društvene mreže “usijale”, Kraš je objavio svoje saopštenje.

    Kako su saopštili, keks Domaćica ne menja svoje ime, “upravo suprotno”.

    “Snagu brenda i imena želimo da posvetimo ravnopravnijoj podeli poslova u domaćinstvu. Žene uz redovan posao i dalje najčešće zadržavaju i ulogu domaćice obavljajući tako dva posla. Isticanjem paralelnih uloga koje danas u životu ima većina žena, ambalažom omiljenog keksa želeli smo privući pažnju javnosti. Pratite nas i pridružite nam se u glavnom cilju naše kampanje – podizanju svesti javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u domaćinstvu trenutno najčešće preuzimaju žene i podsticanju svih članova društva na preuzimanje zajedničkih obveza u domu”, napisali su i dodali:

    “I još jednom, da ne bi bilo zabune, keks Domaćica ostaje Domaćica, ali mi se kao Kraš nadamo da smo i na vaše stolove stavili ovu važnu temu i podstakli vas da zajedno s nama budete deo promene”.

    HAOS zbog keksa „Domaćica“ i „menadžerke“: Oglasio se i Kraš (FOTO)

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE