Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Damjan Stamenković, Meridianbet

    „Moramo preuzeti odgovornost“

    Na koji način se kompanija Meridian uključila u jedan od najvećih regionalnih ekoloških poduhvata – samo za BIZLife govori Damjan Stamenković.

    Damjan Stamenković je u kompaniji Meridian zadužen za marketing i prepoznatljivost brenda na globalnom nivou, s akcentom na korporativnoj društvenoj odgovornosti, funkcionisanju i razvijanju brenda u segmentu odnosa sa svim lokalnim zajednicama u kojima Meridian posluje.

    • Kada govorimo o odgovornom poslovanju, šta vam prvo pada na pamet?

    Učiniti dobro delo i dati primer drugim članovima poslovne zajednice. Svako od nas odgovoran je prema svojim najbližima, kolegama, okruženju, ali i državi i društvu u kom živi. Ova činjenica često se izgubi iz vida, ali svaki naš potez direktno utiče na druge ljude i okolinu – pozitivni potezi daju dobar primer i pokreću najbolju praksu i za druge; negativni, naravno, sasvim suprotno. Znajući to, kompanija Meridian se trudi da dobrim delima i pozitivnim potezima motiviše društvo u kojem živimo.

    Da bismo živeli zdravije i lepše, moramo da budemo pozitivni, što se prvenstveno ogleda u postupcima i načinu na koji se odnosimo prema sredini u kojoj živimo.

    • Meridian je učestvovao u akciji pošumljavanja Srbije. Opišite nam detaljnije taj projekat.

    U saradnji sa Ministarstvom za zaštitu životne sredine, započeli smo možda i najveći i najambiciozniji projekat u regionu kada je reč o ekologiji, na šta smo veoma ponosni. Cilj je da prirodu oko nas učinimo lepšim i zdravijim mestom za život, a ako u tome i uspemo i za jedan procenat – bićemo presrećni.

    Prva faza projekta nedavno je okončana i mogu reći da je prošla fantastično. Zasadili smo preko 1000 sadnica u čak pet lokalnih samouprava u Srbiji. Sadnicama, koje već sada izgledaju impozantno, oplemenjeni su gradovi Bela Crkva, Kikinda, Bačka Palanka, Subotica i Novi Sad. Ono što je bitno jeste da će sadnice kroz određeni vremenski period učiniti vazduh čistijim, sprečiće se erozija zemljišta, a pošumljena područja biće i mesta okupljanja turista i ljubitelja prirode. Sve je to i bio cilj prilikom osmišljavanja ovog velikog ekološkog projekta.

    • Ekologija se javlja kao prilično važan socijalni diskurs. Šta kompanije još mogu da urade na tom polju?

    Nažalost, ne postoji jedna oblast ili jedno polje na kome ćemo sve postići i ispraviti. Zato je u procesu ekološkog ozdravljenja najvažnija konstantnost. Kompanija Meridian se godinama aktivno bavi ovim globalnim problemom na svim tržištima na kojima posluje i svojim aktivnostima preduzima sve bitne korake, što će nastaviti da radi i u budućnosti. Ovo je poziv svim kompanijama i ljudima dobre volje da se priključe, jer od nas, na kraju, zavisi u kakvom ćemo okruženju živeti, ni od koga drugog. Moramo preuzeti odgovornost, i to u najkonstruktivnijem smislu.

    • Kakvi CSR angažmani su planirani u perspektivi?

    Planiran je čitav spektar aktivnosti. Pored ekologije, veliki deo novčanih sredstava izdvajamo za lečenje dece, ali i odraslih ljudi koji boluju od retkih i opasnih bolesti. Trudimo se da obuhvatimo što veći broj oblasti delovanja i da pomognemo gde možemo. Aktivni smo i na polju kulture i obrazovanja pružanjem materijalne i stručne podrške studentima, finansiranjem kulturnih i obrazovnih udruženja, amaterskih sportskih klubova, umetnika itd.

    U skladu sa tim, sa ponosom bih istakao da je pokrenuta i Meridian fondacija. Takođe, za sve naše korisnike kreirana je posebna opcija na sajtu meridianbet.rs koja nosi naziv „Donacije”. Tako svaki pojedinac, u bilo kom trenutku, može da donira novčana sredstva i na taj način učestvuje u humanitarnim akcijama koje su trenutno aktuelne. Ova opcija nas čini neprikosnovenim liderom u CSR aktivnostima, jer je Meridian jedina kompanija iz industrije igara na sreću koja je u društveno odgovorne projekte uključila i svoje korisnike.

    • Šta ste naučili o sebi i drugima radeći u industriji igara na sreću?

    Da nema nagrade i uspeha bez rizika. Da timskim radom možete svet da osvojite. Bez obzira na individualni kvalitet svakog od nas, bez tima ne možemo da uspemo.

    Industrija igara na sreću je ogromna, ali ljudi i dalje imaju pogrešnu percepciju o njoj. Meridian je kompanija koja je, pre svega, tehnološki orijentisana bazirajući se na pravljenje softvera i igara, čime može malo kompanija na svetu da se pohvali.

    Pratimo i postavljamo trendove na svetskom nivou, prisutni smo na više tržišta, što je, sa jedne strane, veliki izazov, a sa druge strane, pričinjava veliko zadovoljstvo sarađivati sa drugim narodima, razmenjivati iskustva, učiti nove stvari, vrednosti, poglede na život.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE