Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dahlia: Inovacije inspirisane tradicijom već čitav vek

    Kompanija Dahlia, jedan od lidera u industriji kozmetike na našim prostorima, nedavno je proslavila značajan jubilej – 100 godina postojanja. Ova izuzetna prekretnica obeležena je velikom proslavom u Sava centru, u Beogradu, kojoj su prisustvovali mnogobrojni poslovni partneri, saradnici i prijatelji kompanije.

    Na proslavi su se okupili i gosti iz Rusije, Uzbekistana i Italije, čime je dodatno potvrđena međunarodna reputacija kompanije Siberian Wellness, koja je preuzela fabriku krajem 2022. godine. Sa bogatom tradicijom i kontinuiranim inovacijama, Dahlia je decenijama bila sinonim za kvalitet i posvećenost, a danas je pred njom najvažniji izazov – da opravda mesto domaćeg lidera u kozmetičkoj industriji.

    O jubileju, izazovima i planovima za budućnost – razgovarali smo sa Draganom Orlandić, generalnom direktorkom kompanije Dahlia, i Marijanom Simić, direktorkom marketinga.

    Dragana Orlandić, generalna direktorka kompanije Dahlia

    • Kako biste sumirali ključne faktore koji su omogućili kompaniji da ostane relevantna i uspešna tokom jednog veka?

    Dragana Orlandić: Proslava stogodišnjice zaista je poseban trenutak za sve nas. Ključ našeg uspeha leži u agilnosti, sposobnosti da se prilagođavamo promenama na tržištu, a da pri tome zadržimo visoke standarde kvaliteta. Tokom proteklog veka vodila su nas tri glavna principa: inovacije, prilagodljivost i doslednost u kvalitetu. Naši zaposleni, njihova stručnost i lojalnost odigrali su ključnu ulogu u uspehu kompanije. Verujem da svi zajedno, kao jedinstven tim, doprinosimo ostvarenju ciljeva i napretku. Svako u timu doprinosi specifičnim veštinama i perspektivama, a to nas čini jačim i spremnijim da odgovorimo na izazove. Takođe, kontinuirano smo ulagali u modernizaciju proizvodnih procesa, što nam je omogućilo da ostanemo konkurentni. Kroz negovanje poverenja kod potrošača, osluškivanje njihovih potreba i posvećenost kvalitetu – Dahlia ponovo postaje lider u industriji kozmetike.

    • Kako je kompanija uspela da balansira između tradicije i inovacija?

    Marijana Simić: Naša snaga je upravo u tom balansu. Iako smo ponosni na naše nasleđe, nikada nismo dozvolili da nas to ograniči u pogledu modernizacije. Istorija i dugovečnost kompanije Dahlia daju stabilnost i poverenje, dok inovacije omogućavaju rast i razvoj. Zadržali smo linije proizvoda koje su deo naše istorije, poput legendarnog Briona, ali neprestano radimo na stvaranju novih proizvoda. Da! by Dahlia je poslednja u dosadašnjem nizu i uskoro će se naći na policama. Upravo takav balans nam omogućava da zadovoljimo potrebe i i savremenih i onih malo tradicionalnijih potrošača.

    • Kakvi su planovi kompanije za budućnost? Da li imate planove za širenje na nova tržišta?

    Dragana Orlandić: Naš cilj jeste širenje na nova tržišta, ali korak po korak, uz istovremenu modernizaciju poslovanja. Iako su tržišta regiona prioritet, potencijal za globalno širenje vidimo u saradnji sa matičnom kompanijom Siberian Wellness. Pored širenja, planiramo značajna ulaganja u digitalizaciju, sa posebnim fokusom na naš veb-šop, koji postaje ključni kanal prodaje. Takođe, radimo na stvaranju novih linija proizvoda koje će zadovoljiti specifične potrebe potrošača, a pomenuta linija Da! by Dahlia je samo prvi korak u tom pravcu.

    • Kako planirate da zadržite i unapredite kvalitet proizvoda dok se širite na nova tržišta?

    Dragana Orlandić: Kvalitet je oduvek bio naš prioritet, a takva strategija je usmerena na rigorozne kontrole kvaliteta u svakom koraku proizvodnog procesa, od sirovina do finalnog proizvoda. Na taj način osiguravamo da svi naši proizvodi, bilo da su to nove linije ili naši klasični brendovi, ispunjavaju visoke standarde, na koje su naši potrošači navikli. Posvećenost kvalitetu neće se menjati, bez obzira na širenje tržišta.

    • Kompanija Dahlia ima raznovrstan asortiman proizvoda. Koje biste linije posebno istakli?

    Marijana Simić: Linija Botanika postaje sve popularnija, jer nudi negu za celu porodicu, uz pažljivo odabrane sastojke. Brion, koji je simbol muške nege, i dalje je sinonim za kvalitet. Ne zaboravljamo ni liniju Teen Skin, prilagođenu specifičnim potrebama tinejdžera. Ponosni smo i na novu liniju Da! by Dahlia, koja će biti dostupna u vodećim lancima kozmetike i koja predstavlja našu viziju budućnosti. Vraćamo i poznatu Dahlia univerzalnu kremu, koja je nekada bila nezaobilazni deo svakog domaćinstva. Povodom proslave 100 godina, lansirali smo i njenu ograničenu seriju, kao simbol našeg bogatog nasleđa i dugogodišnje povezanosti sa potrošačima.

    • Kako ćete se nositi sa konkurencijom na domaćem i na globalnom tržištu?

    Dragana Orlandić: Dahlia je, krajem 2022. godine, postala deo kompanije Siberian Wellness, što je označilo značajan preokret u njenom poslovanju. Ovaj korak nam je omogućio da iskoristimo resurse, ekspertizu i inovacije Siberian Wellnessa, koji su prepoznati kao lideri u industriji, a istovremeno su posvećeni održivosti i ekološkoj odgovornosti. Konkurencija je uvek prisutna, ali mi verujemo u naše proizvode i vrednosti.

    Marijana Simić, direktorka marketinga kompanije Dahlia

    • Kakva je uloga novih proizvoda u vašoj dugoročnoj strategiji?

    Marijana Simić: Razvoj novih linija proizvoda je u srcu naše strategije. Pratimo globalne trendove, ali i specifične potrebe lokalnih tržišta. Uvođenjem novih linija, poput Botanike i Da! by Dahlia, želimo da unapredimo naše prisustvo u najfrekventnijim segmentima kozmetike, dok kroz razvoj proizvoda prilagođenih različitim uzrastima i potrebama želimo da ostanemo relevantni za sve generacije.

    • Kako je kompanija uspela da balansira između očuvanja tradicionalnih vrednosti i stalne potrebe za modernizacijom i prilagođavanjem tržišnim trendovima?

    Marijana Simić: Naša tradicija počiva na kvalitetu i poverenju i to je nešto čega se nikada ne odričemo. Iako tehnologija i tržišni trendovi evoluiraju, mi uvek nastojimo da zadržimo srž naših proizvoda – visoko kvalitetne sastojke, proverene recepture i vrednosti koje su proizvode Dahlia učinile prepoznatljivim. Uz slogan „Dahlia brine”, neprekidno komuniciramo sa našim potrošačima putem društvenih mreža, gde osluškujemo njihove potrebe i sugestije. Takođe, jubilej smo obeležili i kampanjom na bilbordima, koja je dodatno istakla našu posvećenost negovanju tradicije i savremenim inovacijama. Svesni smo da je kozmetička industrija izuzetno dinamična, pa stalno ulažemo u modernizaciju proizvodnih procesa, istraživanje novih formula i razvoj proizvoda koji odgovaraju savremenim potrebama.

    • Kako vidite budućnost kompanije Dahlia u narednim godinama?

    Dragana Orlandić: Verujem da je budućnost svetla. Sa našim planovima za širenje, inovacije i modernizaciju, nastavićemo da rastemo i prilagođavamo se novim izazovima. Cilj nam je da postanemo još jači igrač na regionalnom tržištu, pa čak i na globalnom. Sa takvom vizijom i jasnom strategijom, verujem da ćemo u godinama koje dolaze ne samo zadovoljiti očekivanja naših potrošača već i postaviti nove standarde u kozmetičkoj industriji.

    Marijana Simić: Očekujem da će naši brendovi dodatno ojačati, da ćemo obezbediti prisutnost na tržištu, dok će novi proizvodi doneti osveženje i privući nove potrošače. Spremni smo za izazove koje donosi budućnost i uzbuđeni zbog svega što nam predstoji.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Stefan Simonović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE