Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li su moćne i prilagodljive tarife glavna motivacija za odabir mobilnog operatera?

     Na tragu izveštaja RATEL-a o prenosu brojeva

    Nakon što je RATEL u izveštaju za prva tri meseca 2021. godine naveo da najviše korisnika prenosi svoj broj u A1 Srbija, zapitali smo se šta je to za čim korisnici tragaju i šta igra ključnu ulogu pri odabiru mobilnog operatora?

    Sa novim tehnologijama pojavilo se i mnogo novih mogućnosti, što operatore stavlja pred izazovan zadatak da na vreme prepoznaju i odgovore na potrebe korisnika u dinamičnoj digitalnoj eri. Osim pouzdane telekomunikacione infrastrukture, novi trendovi diktiraju veću potršnju interneta u privatne i u poslovne svrhe, zbog sve prisutnijeg trenda rada od kuće. Povezanost i dostupnost uvek i svuda, kao i sve veća digitalizacija poslovanja na mala vrata uvode potrebu za paketima koji će na najbolji način podržati njihove dnevne navike i poslovanje. Naravno, po što povoljnijoj ceni.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    U želji da korisnicima pruži unapređeno iskustvo, internacionalni operator A1 Srbija najavio je značajna ulaganja u mrežu tokom ove godine, ali i uveo niz pogodnosti. Ubrzo posle lansiranja seta poklon dodataka koje korisnici mogu samostalno da biraju i aktiviraju kroz Moj A1 aplikaciju svakog meseca do kraja godine, ova kompanija je osmislila još jednu inovativnu tarifu. Od 1. juna svi novi i postojeći rezidencijalni korisnici imaju mogućnost da odaberu A1 Moćnu tarifu u okviru koje imaju na raspolaganju 1 terabajt mobilnih podataka koji se raspodeljuje prema potrebama u periodu od dve godine, uz neizostavne neograničene minute i SMS poruke u nacionalnom saobraćaju. To je čak 1.024 gigabajta najbržeg protoka, a ono što čini ovu tarifu jedinstvenom jeste fleksibilnost. Nudeći korisnicima skoro gigabajt i po dnevno za surf što je samo jedna od mogućnosti, nova tarifa je autentična prema tome što je skrojena za najrazličitije potrebe.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Osim toga, proizvodi privatne ili trgovačke robne marke poslednjih godina sve više osvajaju police trgovaca u Srbiji. Oni su i do 30 jeftiniji od velikih brendova, zadovoljavajućeg su kvaliteta, a proizvođači ih prave pod imenom brenda i za potrebe velikih trgovinskih lanaca. Ovakvim proizvodima i u Srbiji potrošači ukazuju sve više poverenja. A1 Srbija je jedini telco operator na domaćem tržištu koji je ispratio ovaj trend i ima sopstveni brend uređaja – prva generacija Alpha telefona predstavljena je zajedno sa A1 brendom i povratna reakcija tržišta je prevazišla očekivanja. Upravo je lansiran najnoviji model – A1 Alpha 21 pametni telefon koji ima jedinstvene 3 godine garancije i prva 3 meseca besplatnog osiguranja. Ovaj ekskluzivitet dostupan je i poslovnim korisnicima budući da uz Moćne biznis tarife mogu da izaberu poslednju generaciju A1 Alpha telefona.

    Ako je suditi prema početku, sinergija iskustava A1 Telekom Austrija Grupe i vera da sve počinje od pojedinca, obećava još novih biznis trendova i ponuda dizajniranih da isprate savremene potrebe i odgovore na očekivanja mobilnih korisnika u Srbiji.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE