Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zamenik direktora D Express Srbija za BIZLife: Više od MILION pošiljaka u decembru

    O izazovima sa kojima se susreće kurirska služba danas, nagradama koje je zavredela kompanija D Express ali i o planovima za budućnost razgovaramo sa Nikolom Riznićem, zamenikom generalnog direktora, D Express Srbija

    • D Express je izašao iz veoma burne praznične sezone – kako je ona protekla iz vaše perspektive i da li je došlo do novog obaranja rekorda u broju pošiljki?

    Prethodni meseci su bili izazovni, a sam početak proširenog obima posla, kao i svake godine, počinje velikim sniženjima za Black Friday, i pojačanom online kupovinom. Od tada, i tokom praznika, uloženi su ogromni napori, kako bismo uspešno završavali svoje dnevne zadatke. Broj pošiljaka tokom prazničnog perioda je prestigao prethodnu, što je pokazatelj da online trgovina raste iz godine u godinu, što nam je posebno drago.

    Možemo se pohvaliti i podatkom da smo u decembru mesecu uspešno dostavili više od milion pošiljaka.

    • Na ovogodišnjoj dodeli Hot Spot Awards osvojili ste čak tri priznanja, od kojih se naročito ističe „EComm Champion“. Šta nam možete reći o ovoj nagradi i razlozima zašto je ona otišla u ruke baš vaše kurirske službe?

    Nikola Riznić

    Srećni smo što je naša kompanija dobila tri priznanja, a dodatno ponosni na činjenicu da smo u konkurenciji 100 kompanija dobili priznanje EComm Champion. Takođe, najveći broj glasova koje smo dobili od korisnika (publike). Za nas je to jasna potvrda da predanost, vredan rad i zalaganje korisnici svakako umeju da cene. D Express se svojim svakodnevnim zalaganjem i uvođenjem inovativnih usluga, poput paketomata i plaćanja platnom karticom kod kurira, trudi da olakša korisnicima online trgovinu, te je time opravdao titulu šampiona.

    Takođe ste osvojili i priznanja „My Favourite Courier“ i „Best Logistics Company“. Kako izgleda logistički sistem u D Expressu danas i šta je ono po čemu se vaša komunikacija sa kupcima ističe?

    Velika je razlika između kurirskih službi od pre 10 godina i kurirskih kompanija danas. U savremenom vremenu, kurirske kompanije su sve više tehnološke kompanije, a isti slučaj je i sa D Express-om. U fokusu su uvek automatizacija, nove tehnologije, i način na koji ih najkvalitetnije možemo implementirati u sistem, a da za proizvod dobijemo uslugu koja korisnicima donosi najviše benefita. Trudimo se da osluškujemo i razumemo želje i potrebe klijenata, kako pravnih lica, tako i pojedinaca. Koristimo različite kanale komunikacije i da kroz spektar savremenih usluga, uštedimo vreme kupcima kao i kuririma. Praktikujemo sistem rada koji se ugleda na najveće svetske Ecomm gigante, što daje odlične rezultate.

     

    • Sa kakvim se sve svakodnevnim izazovima D Express kao moderna kurirska služba susreće danas u Srbiji?

    Čak i u najidealnijim okolnostima za rad jedne kurirske službe, ona se može naći pred nebrojenim izazovima koje donose specifičnosti našeg tržišta – logistika, infrastruktura i, naravno, činjenica da kurirska služba predstavlja finalni i najvažniji korak u zaokruženom iskustvu online kupovine.

    • Kakve su reakcije na najnovije uvedene usluge poput plaćanja platnim karticama prilikom dostave? Šta je sledeće što možemo očekivati od D Express-a?

    Jedna od inovacija na tržištu Srbije jeste mogućnost plaćanja platnom karticom kod kurira. Ponosni smo na činjenicu da smo prvi, kako u Srbiji tako i u regionu koji su iskoristili novu tehnologiju i korisnicima omogućili plaćanje platnim karticama kod kurira.

    Kako je pokazalo istraživanje MasterIndex Srbija, čak 29% ispitanika želi da plaća karticama upravo kod kurira u trenutku dostave. Ova pogodnost, omogućena u saradnji i uz podršku kompanije Mastercard, naišla je na sjajne reakcije kod korisnika naših usluga.

    Rezultati su svakako iznad očekivanih, primera radi, u prvih mesec dana smo dostigli rezultat koji smo planirali ostvariti nakon 6 meseci. Ovo je samo još jedna od potvrda da je potreba za uslugom postojala kao i da smo sa uslugom startovali u pravom trenutku. D Express će se u narednom periodu truditi da ostane najbolja i najbrža kurirska služba u Srbiji, i opravdati sva očekivanja i priznanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: D Express

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE