Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Smart Vision

    Od vizije do stvarnosti – Petnaest godina postojanja kompanije Smart Vision

    Počeci Smart Visiona sežu do daleke, 2007. godine, kada su dvoje mladih entuzijasta imali viziju na koji način žele da oblikuju svoju budućnost. Zamisao je bila da, pre svega, naprave sistem koji će svim zaposlenima omogućiti da se zaista osećaju kao članovi velike, funkcionalne porodice u kojoj će rasti i formirati se kao kreativni ljudi spremni da menjaju svet.

    Počeli su kao mala marketinška agencija, sa svega par zaposlenih (kada kažemo „par” – mislimo „dva”), u rukama su imali kompjutere, znanje, poznavanje medija i ambiciju da „pomeraju planine”. Rasli su zajedno sa klijentima i tržištem i razvijali i druge sektore – organizaciju događaja, dizajn, digital, produkciju i izradu sajamskih postavki. Sigurnim koracima i idejama kojima su nastojali da se izdvoje od konkurencije i „izađu iz kutije” hrabro su koračali na putu da postanu ozbiljni igrači na tržištu.

    Da je bilo lako – sigurno nije, ali upravo pametna vizija – imati tim ljudi koji znaju šta žele, koji postavljaju sebi visoke standarde i ciljeve u svakom aspektu posla koji obavljaju – omogućila im je da danas budu siguran i pouzdan partner svim svojim klijentima.

    Ponosni su na to što su na čelu njihovih timova ljudi koji dele njihovu ideju od prvog dana. Potvrda da veruju u ono što rade upravo je činjenica da deceniju i po – kako ističu – rame uz rame stoje sa ljudima koji su i prijatelji, i porodica, i saradnici. Identično poverenje dobili su i od mnogobrojnih svetskih brendova – klijenata, među kojima mnogi veruju u njihove ideje od samog početka i sada su ne samo partneri već i prijatelji koji čuvaju i neguju svoj odnos.

    Ipak, kako ovo ne bi bio samo još jedan u nizu hvalospevnih tekstova o agencijama, red je da vas bolje upoznamo sa ljudima koji stoje iza cele ideje – to su Bojana i Ivica Stanković, bračni i poslovni saputnici, direktori i vlasnici ove često nazivane „hipi komune”. U poslu su vrlo jasni, zahtevni, sa visokim očekivanjima od sebe i svih zaposlenih.

    Tokom niza godina, oni su za svoj tim organizovali nezaboravne tim bildinge, ali kako ove godine obeležavaju 15-godišnjicu od osnivanja firme, u to ime upravo njih dvoje osmislili su ovogodišnje putovanje na tri različite destinacije u četiri dana i priredili zaposlenima doživljaj za pamćenje.

    „Lokacije koje smo obilazili čuvali su u strogoj tajnosti i pružali su nam samo neophodne informacije, poput onih da ponesemo pasoše, laganu garderobu i dobro raspoloženje. Tako smo prvo stigli do Budimpešte, gde smo kroz treasure hunt upoznavali grad, a zatim za manje od dva sata sleteli na neverovatnu Siciliju, gde smo obišli Etnu i pravili picu po originalnom receptu italijanskih pica-majstora. Ako ste, kao i mi, mislili da je to sve – sačekao nas je još jedan let i nova destinacija: Malta, koju smo doživeli krstareći njenim obalama. I nikada ne znamo gde će nas njihove ideje dalje odvesti”, istakli su zaposleni Smart Visiona.

    Poslednjih decenija prošlog veka u izvesnom broju štampanih medija izuzetno su bila popularna pisma čitalaca. Mahom su ljudi postavljali pitanja, ali bilo je i onih kojima je taj mali prozor ka javnosti bio prilika da podele lepe trenutke iz svog života. Danas zaposleni Smart Visiona žele da upoznaju svet sa dvoje ljudi koji su počeli sa ostvarenjem svojih pametnih vizija pre punih 15 godina.

     „Kuda dalje? Tek smo na prvih 15 godina. Sada, sa dovoljno iskustva, mudrosti i hrabrosti, spremni smo da svoju viziju širimo i na druge meridijane. Sa tim ciljem smo upravo ove godine otvorili kancelariju u Dubaiju, sa namerom da tržištu Bliskog istoka ponudimo naše usluge, za kojima je potražnja sve veća”, odgovorili su zaposleni Smart Visiona.

    I nemaju nameru da se tu zaustave. Evropski klijenti su im pružili poverenje, nameravaju da to učini i ostatak sveta. Imaju petlju, pouzdan tim i nameru da svake godine budu bolji od sebe samih.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE